Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 22 gasten bekijken dit topic.

FCT1980

Citaat van: rogo_breda op jan 06, 2022, 07:55:28
Ideaal bij Eurostar is dat je je reis steeds kan verzetten. Zo heb ik ook nog tickets, had ze nu voorlopig staan voor het (FA Cup) weekend van 5 februari. Met het goede nieuws uit Engeland van gisteren kan die waarschijnlijk mooi doorgaan! Hotels inderdaad ook altijd met gratis annuleren boeken.

Welk goed nieuws bedoel je?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!


Nort

Citaat van: rogo_breda op jan 06, 2022, 07:55:28
Ideaal bij Eurostar is dat je je reis steeds kan verzetten. Zo heb ik ook nog tickets, had ze nu voorlopig staan voor het (FA Cup) weekend van 5 februari. Met het goede nieuws uit Engeland van gisteren kan die waarschijnlijk mooi doorgaan! Hotels inderdaad ook altijd met gratis annuleren boeken.
Ik wil het feest niet verpesten, maar ik verwacht niet dat Nederlandse de verplichte quarantaine er snel zal afhalen voor het VK. Waar er voorheen geen controle op de quarantaine plaatsvond, moet je nu voorafgaand aan de terugreis je adres opgeven en wordt je ook daadwerkelijk gebeld. Al heb ik vanuit mijn omgeving nog niet gehoord dat er ook daadwerkelijk een fysieke controle heeft plaatsgevonden.

Mokum1900

Citaat van: Nort op jan 06, 2022, 08:59:20
Ik wil het feest niet verpesten, maar ik verwacht niet dat Nederlandse de verplichte quarantaine er snel zal afhalen voor het VK. Waar er voorheen geen controle op de quarantaine plaatsvond, moet je nu voorafgaand aan de terugreis je adres opgeven en wordt je ook daadwerkelijk gebeld. Al heb ik vanuit mijn omgeving nog niet gehoord dat er ook daadwerkelijk een fysieke controle heeft plaatsgevonden.

Zoals de gele crisis zal iedereen weer aan zich zelf gaan denken en toch gaan onder het mom ' we mogen engeland weer in; zo kom je er namelijk nooit van deze pure ellende af ( geen verwijt naar je nort)
Waar je ook gaat ik volg je overal

syntric

Citaat van: Mokum1900 op jan 06, 2022, 09:34:41
Zoals de gele crisis zal iedereen weer aan zich zelf gaan denken en toch gaan onder het mom ' we mogen engeland weer in; zo kom je er namelijk nooit van deze pure ellende af ( geen verwijt naar je nort)

Is het na 2 jaar dan niet duidelijk dat je mag doen wat je wilt maar dat het gewoon wachten is tot dat virus in kracht afneemt en zoiets als de griep wordt, wat vervelend is, maar wel onder controle te houden? Het is natuurlijk des mensen het altijd op anderen te steken dat het zogezegd niet opgelost geraakt, we hebben ondertussen zowat elke mogelijke zondebok de revue zien passeren :-)
Groundhopper for life :-)

rogo_breda

Citaat van: Mokum1900 op jan 06, 2022, 09:34:41
Zoals de gele crisis zal iedereen weer aan zich zelf gaan denken en toch gaan onder het mom ' we mogen engeland weer in; zo kom je er namelijk nooit van deze pure ellende af ( geen verwijt naar je nort)
Op zich heb je een punt, maar je kunt het de mensen ook weer niet echt kwalijk nemen als het gewoon mag. Bovendien, wat is er anders aan dan met de auto naar -pak hem beet-  Duinkerken rijden voor een pot voetbal?

Nort

Citaat van: Mokum1900 op jan 06, 2022, 09:34:41
Zoals de gele crisis zal iedereen weer aan zich zelf gaan denken en toch gaan onder het mom ' we mogen engeland weer in; zo kom je er namelijk nooit van deze pure ellende af ( geen verwijt naar je nort)
Zoals rogo_breda al aangeeft doe je niks verkeerd als je reist en de consequenties daarvan accepteert (testen/quarantaine) en dat geldt ook voor als je dingen in Nederland onderneemt.

Verder vind ik een discussie over hoe we van deze ellende afkomen niet passend op dit forum.

bagger010

Citaat van: Nort op jan 06, 2022, 11:52:22
Zoals rogo_breda al aangeeft doe je niks verkeerd als je reist en de consequenties daarvan accepteert (testen/quarantaine) en dat geldt ook voor als je dingen in Nederland onderneemt.

Verder vind ik een discussie over hoe we van deze ellende afkomen niet passend op dit forum.
Hier sluit ik mij helemaal bij aan.

Ik wil met mijn twee beste maten weekend van 11 tot 13 februari naar Sheffield. Bij terugkomst in Nederland moeten we dan ook een negatieve test aantonen. Iemand ervaring met het boeken van sneltesten in Engeland en hoe dit het makkelijkst te regelen is?

Nort

Citaat van: bagger010 op jan 06, 2022, 12:07:30
Hier sluit ik mij helemaal bij aan.

Ik wil met mijn twee beste maten weekend van 11 tot 13 februari naar Sheffield. Bij terugkomst in Nederland moeten we dan ook een negatieve test aantonen. Iemand ervaring met het boeken van sneltesten in Engeland en hoe dit het makkelijkst te regelen is?
Vanaf waar vlieg je? Op Manchester Airport is er een test locatie met het resultaat binnen zestig minuten. Er zijn overigens echt ontzettend veel test bureau's, ongetwijfeld ook in het centrum van Sheffield. Zorg echter wel dat je een 'fit-to-fly' test boekt, want dat zijn erkende certificaten om mee te vliegen.

Een PCR test is een stuk duurder dan een antigeen test, maar Nederland accepteerd een PCR test van 48 uur oud en een sneltest mag slechts 24 uur oud zijn. Kortom, even kijken wat voor jullie het makkelijkst is en googelen op 'fit to fly test Sheffield'.

rogo_breda

Dat had ik even over het hoofd gezien. Dat je dus voor de terugkeer naar NL of België alsnog een negatieve test moet hebben. En dat testen in Engeland wil ik nu juist niet doen, wil niet het risico lopen op een positieve test en dan niet terug kunnen. Dus het is nog wachten tot die regel ook vervalt of de kleurcode van Engeland verandert. Helaas.

Joost

Citaat van: rogo_breda op jan 06, 2022, 15:00:33
Dat had ik even over het hoofd gezien. Dat je dus voor de terugkeer naar NL of België alsnog een negatieve test moet hebben. En dat testen in Engeland wil ik nu juist niet doen, wil niet het risico lopen op een positieve test en dan niet terug kunnen. Dus het is nog wachten tot die regel ook vervalt of de kleurcode van Engeland verandert. Helaas.

Bij een dagtrip naar Engeland kun je in Nederland een testen voor toegang test doen om terug te keren naar Nederland.

rogo_breda

Haha, heel krom maar het klopt wel zo te zien. 48 uur kun je zelfs blijven.

CiteerJe mag alleen terugreizen met een negatieve testuitslag (een NAAT(PCR)-test van maximaal 48u oud bij vertrek óf een sneltest van maximaal 24u oud bij vertrek).

Rob1977_PSV

Zelf inmiddels al een week besmet met corona en hopelijk volgende week hersteld. Dan zou ik in principe 8 weken moeten kunnen gaan en staan waar ik wil met mijn zoon. Hopelijk gaat dat weer voor een enigszins gevulde voetbalagenda zorgen als er iets mogelijk is in de ons omringende landen.
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

ricodejong4

Citaat van: Rob1977_PSV op jan 21, 2022, 12:42:09
Zelf inmiddels al een week besmet met corona en hopelijk volgende week hersteld. Dan zou ik in principe 8 weken moeten kunnen gaan en staan waar ik wil met mijn zoon. Hopelijk gaat dat weer voor een enigszins gevulde voetbalagenda zorgen als er iets mogelijk is in de ons omringende landen.

Beterschap Rob!
Ik las berichten dat Frankrijk vanaf 2 februari weer 100% in de stadions wilt toelaten dus hopelijk zal dat je agenda al iets doen vullen.

Stadiumhopper

In het seizoen 2022-2023 wil ik beginnen met Road to De Kuip. En Nederlandse variant van Road to Wembley door in de allereerste bekerronde te starten bij club A. Die club te volgen totdat zij uitgeschakeld worden door club B. Vervolgens club B volgen totdat zij uitgeschakeld worden door club C enzovoorts tot en met de finale.
Bezochte grounds: 69

Instagram: Stadiumhopper.nl
Blog: https://www.stadiumhopper.nl/