Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

AthleticHolanda

#3510
Citaat van: Rob1977_PSV op feb 20, 2022, 11:39:04
In mei wellicht een combi tussen Primeira Liga in Noord Portugal en Celta en wellicht ook nog Deportivo. Ligt allemaal vrij dichtbij elkaar. Iemand een idee of er een goede treinverbinding is tussen Vigo en Noord Portugal? En dan met name Porto of Braga.

Ik heb verschillende keren in dat gebied gereisd en dat was telkens met de bus, er rijden wel maar weinig bussen, hier de dienstregeling --> https://www.autna.com/wp-content/uploads/dlm_uploads/2020/03/Horarios-de-Autna-2022.pdf (er is tijdsverschil)

Treinen rijden er ook, dienstregeling hier --> https://www.cp.pt/passageiros/en/train-times

Verder in Spanje voor treinen --> www.renfe.es, voor bussen www.alsa.es of www.movelia.es en als je niets vindt even googlen naar lokale
busmaatschappijen.

Tussen Porto en Braga/Guimaraes rijdt minstens elk uur een trein. Zie ook weer www.cp.pt.

Rob1977_PSV

Bedankt mensen! Sunnycars ken ik inderdaad, in Andalusië vaak gebruikt, echter vroeg ik mij af of er nog restricties waren voor wat betreft passeren van landsgrenzen. Zeker in Noord Portugal zitten veel clubs dichtbij elkaar. Zeer interessante optie. Eigenlijk nog beter in een Europese week. Gaan we verder onderzoeken!
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

Joost

Citaat van: Rob1977_PSV op feb 21, 2022, 21:54:07
Bedankt mensen! Sunnycars ken ik inderdaad, in Andalusië vaak gebruikt, echter vroeg ik mij af of er nog restricties waren voor wat betreft passeren van landsgrenzen. Zeker in Noord Portugal zitten veel clubs dichtbij elkaar. Zeer interessante optie. Eigenlijk nog beter in een Europese week. Gaan we verder onderzoeken!

Bij autoverhuur in dat soort regio's is het mogen rijden in een ander land aan te geven bij de reservering. Vaak betaal je wel een beetje extra ervoor. Zorg er wel voor dat je de auto in hetzelfde land weer inlevert, dat is anders heel prijzig.

Rob1977_PSV

Inmiddels kaarten binnen voor PSG-RC Lens en hopelijk is er een combi mogelijk met Lille dat weekend. Zoon blij, maar de portemonnee iets minder.
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

Bakkie

15 t/m 18 april (Paasweekend)

Had zelf al gezien dat de 2 clubs uit Sheffield gecombineerd konden worden met evt Leeds.
Newcastle en Sunderland spelen vrijdag en zaterdag thuis en ook in Londen zouden Watford, Millwall en Luton een optie kunnen zijn.

Mensen die nog een andere leuke combi hebben? Ben wel benieuwd naar de plannen van iedereen.

syntric

#3515
Citaat van: Bakkie op mrt 10, 2022, 13:25:38
15 t/m 18 april (Paasweekend)

Had zelf al gezien dat de 2 clubs uit Sheffield gecombineerd konden worden met evt Leeds.
Newcastle en Sunderland spelen vrijdag en zaterdag thuis en ook in Londen zouden Watford, Millwall en Luton een optie kunnen zijn.

Mensen die nog een andere leuke combi hebben? Ben wel benieuwd naar de plannen van iedereen.

Ik ga 15-19/4 naar de Manchester regio. Ik doe de 92 en nrs. 89 & 90 staan op het programma, dat zouden dan Harrogate (vrijdag) & Salford (maandag) moeten worden. Zaterdag iets van non-league (nog te bepalen) en dan hoop ik eigenlijk dat Leeds - Chelsea op zondag zou gespeeld worden. Die deed ik al wel en ik hoor dat tickets niet zo eenvoudig zouden zijn, dus afwachten. Mogelijk gaat die ook helemaal niet door, aangezien Chelsea nog in de FA cup zit (halve finales in zelfde weekend).
Groundhopper for life :-)

Jef400


Saltacampos

Citaat van: syntric op mrt 10, 2022, 13:53:01
Ik ga 15-19/4 naar de Manchester regio. Ik doe de 92 en nrs. 89 & 90 staan op het programma, dat zouden dan Harrogate (vrijdag) & Salford (maandag) moeten worden. Zaterdag iets van non-league (nog te bepalen) en dan hoop ik eigenlijk dat Leeds - Chelsea op zondag zou gespeeld worden. Die deed ik al wel en ik hoor dat tickets niet zo eenvoudig zouden zijn, dus afwachten. Mogelijk gaat die ook helemaal niet door, aangezien Chelsea nog in de FA cup zit (halve finales in zelfde weekend).
Mooi, je bent al erg dichtbij die 92!
Over land and sea

watergatehopper

Ik dacht dat Syntric al eerder tot 92 was gekomen(?).
Nieuwe stadions en promovendi?
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

syntric

Citaat van: watergatehopper op mrt 10, 2022, 19:16:40
Ik dacht dat Syntric al eerder tot 92 was gekomen(?).
Nieuwe stadions en promovendi?

Ik stond op 1, maar toen begon er iets in 2020.... maar goed we zijn weer vertrokken :-) En idd, 2 nieuwe stadions ook
Groundhopper for life :-)

Arjen

#3520
Zojuist 2 kaarten gekocht voor Manchester United-Norwich City op zaterdag 16 april in het uitvak. Het Paasweekend wordt dan (ovb) Wigan- Cambridge, Manchester U- Norwich, Newcastle- Leicester en Blackpool- Birmingham.

Alweer gewijzigd:
15-04 Fleetwood Town-Oxford United (De wedstrijd van Wigan is verschoven naar zaterdag)
16-04 Manchester United- Norwich City
17-04 Liverpool U23- West Ham United U23 (Ivm reistijd naar Newcastle. Wordt gespeeld op Anfield)
18-04 Blackpool- Birmingham City

FCT1980

Citaat van: Arjen op mrt 19, 2022, 11:18:12
Zojuist 2 kaarten gekocht voor Manchester United-Norwich City op zaterdag 16 april in het uitvak. Het Paasweekend wordt dan (ovb) Wigan- Cambridge, Manchester U- Norwich, Newcastle- Leicester en Blackpool- Birmingham

Mooi programma hoor.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Semper Fidelis

De bedoeling is om tijdens het paasweekend naar München te gaan voor TSV 1860 München - VfL Osnabrück op de zaterdag. De gasten volgen wij met een groepje met bovengemiddelde belangstelling, dus gaan voor kaarten in het uitvak. Op de zondag staat 1. FC Kaiserslautern - 1. FC Saarbrücken op het programma en dat schijnt ook wel een beladen potje te zijn.

Jobo

Medio Mei weekendje Braunsweig + Arminia Hannover of H96

watergatehopper

#3524
Citaat van: Jobo op mrt 31, 2022, 11:41:22
Medio Mei weekendje Braunsweig + Arminia Hannover of H96

Bij Braunschweig hebben we ooit een forumdag georganiseerd. Na een X aantal stemronden bleek de animo zo groot dat er uiteindelijk een verdeling kwam in twee wedstrijddagen.
https://www.watergatehopper.nl/braunschweig-eintracht-stadion/
🇧🇪 Eerste klasse B ✅