Pezen in de provincie ... oefenduels van profclubs ...

Gestart door Verwijderd lid, apr 25, 2011, 12:31:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Verwijderd lid

Tip van HGRM:

benut de kalender-functie van dit forum.
Zet de wedstrijd er in, selecteer de datum en vervolgens even het 'vinkje" weghalen bij de mogelijkheid om de gebeurtenis aan een bericht te koppelen.

Het wijst zich vanzelf.


AthleticHolanda

De voorbereiding vind ik altijd één van de leukste periodes van het jaar, heb tot nu toe weinig gehoord over oefenwedstrijden maar het is ook nog erg vroeg, meestal komt dat eind mei toch pas op gang?

hgrm

Oefenwedstrijden zijn aan mij niet besteed....niet nodig ook met het honkbalseizoen in volle gang.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Verwijderd lid

Een aantal duels toegevoegd.
Tijd van aftrap en locatie laat ik achterwege, mensen die interesse hebben in het bezoeken van een duel kunnen via de clubsites van de betreffende verenigingen deze informatie terugvinden.

wekke

Ze zijn precies zo vroeg met het aankondigen van de wedstrijden? Ik wil me gerust, zoals de voorbije twee jaar wel bezig houden met het maken van een Belgisch overzicht.

AthleticHolanda

Nagele speelt niet tegen het echte Ajax, maar tegen 'Lucky Ajax'.

http://vvnagele.nl/?p=3335

King Nothing

Vooralsnog speelt FC Emmen in het eigen stadion op 9 juli tegen AFC Ajax
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Verwijderd lid


Joost

Citaat van: Breda op apr 26, 2011, 20:58:25
Zéér graag. Maakt me niet uit of het in één overzicht komt of apart, maar data van Belgische oefenwedstrijden zijn voor mij elders zeer lastig terug te vinden.

Kijk je wel eens in 'sportleven'? Daar stonden vorig jaar alle oefenpotjes gewoon in.

wekke

Citaat van: Joost op apr 26, 2011, 21:12:51
Kijk je wel eens in 'sportleven'? Daar stonden vorig jaar alle oefenpotjes gewoon in.

Klopt, al ging ik eerder elke week de websites van de clubs zelf af. Aangezien de grote van de kalenders de voorbije jaren vrees ik dat het samenbrengen van Belgie, Nederland en Duitsland in 1 kalender toch eerder onoverzichtelijk zal werken.

Verwijderd lid

Citaat van: wekke op apr 26, 2011, 21:36:19
Klopt, al ging ik eerder elke week de websites van de clubs zelf af. Aangezien de grote van de kalenders de voorbije jaren vrees ik dat het samenbrengen van Belgie, Nederland en Duitsland in 1 kalender toch eerder onoverzichtelijk zal werken.

Ik vind het prima om e.e.a. gewoon samen te voegen.
Ieder is vrij om oefenduels te melden, minimaal één maal per dag zal ik het overzicht van een update voorzien.

hgrm

Er zit een kalender-functionaliteit in het forum. Daar kan iedereen in principe voor elke dag de wedstrijden toevoegen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Verwijderd lid

Citaat van: hgrm op apr 26, 2011, 22:39:44
Er zit een kalender-functionaliteit in het forum. Daar kan iedereen in principe voor elke dag de wedstrijden toevoegen.

Uitstekend HGRM !

Lijkt me prima om die functie te benutten.
Een tip voor ieder die wedstrijden gaat toevoegen: "gebeurtenis aan bericht niet aanvinken.

hgrm

TeeZee, kun je het niet aanvinken van het vinkje default maken?
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen