Het oefenwedstrijden topic zomer 2017 (Nederland)

Gestart door Hatem, apr 13, 2017, 15:10:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

headout

Citaat van: fcutrechtmarco op mei 18, 2017, 10:27:18
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/football/football-news/everton-plan-holland-trip-part-13030881

Everton zal zijn trainingskamp in Nederland houden!!!
19 juli FC Twente-Everton (ovb)
"Everton look set to spend pre-season in the Netherlands, with three friendies lined up against Dutch opposition according to reports in Ronald Koeman's home country. The Blues will apparently play PEC Zwolle on 16 July, FC Twente on 19 July and FC Groningen on 22 July, with the first leg of the Europa League qualifiers scheduled for a week later."
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

wekke

Woensdag 26/07 19u30 K. Lierse S.K. - NEC Nijmegen (Herman Vanderpoortenstadion, Lier)

casper.eniesee

Citaat van: wekke op mei 26, 2017, 10:17:28
Woensdag 26/07 19u30 K. Lierse S.K. - NEC Nijmegen (Herman Vanderpoortenstadion, Lier)
Waar staat dat?
Instagram: Groundhopper024


Glenn D

Wat een gedoe allemaal voor die paar wedstrijdjes van Nederlandse clubs in het buitenland op deze topic.

Wees blij dat er nog clubs in het buitenland mogen komen en het is voor de liefhebbers (zoals ik) ook mooi om die voorbij te zien komen!

Te warm, te triest!

Jef400

Zijn verschillende topic's voor meen ik. Als die er zijn moet je de zaken gescheiden houden, anders is de informatie niet meer terug te vinden. Een koopovereenkomst hoort ook niet in het wetboek van strafrecht thuis.

Hugo

Citaat van: Glenn D op mei 26, 2017, 16:34:42
Wat een gedoe allemaal voor die paar wedstrijdjes van Nederlandse clubs in het buitenland op deze topic.

Wees blij dat er nog clubs in het buitenland mogen komen en het is voor de liefhebbers (zoals ik) ook mooi om die voorbij te zien komen!

Te warm, te triest!

Ja Glenn dit kan echt niet. Met een ban kom je er nog genadig van af LOL

ALenstra

Nou, open dan een topic voor wedstrijden buiten Nederland.

wekke

Wat een gedoe! Ik draai hier al jaren mee en nu gaat een nieuweling effe janken omwille van een bijdrage.Nochtans zijn de wedstrijden van Nederlandse clubs op Belgische bodem ook altijd in het overzicht te vinden. Trek er jullie plan mee!

Jehoentelaar

Het kan allemaal zo simpel:
- Topic voor oefenduels in Nederland;
- Topic voor oefenduels in België;
- Topic voor oefenduels daarbuiten.

Aan de andere kant kun je met CRTL+F de gewenste club c.q. de gewenste ground er ook zo uit vissen, dus zo'n ramp is het ook allemaal niet.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Freekos79

Citaat van: wekke op mei 27, 2017, 15:02:46
Wat een gedoe! Ik draai hier al jaren mee en nu gaat een nieuweling effe janken omwille van een bijdrage.Nochtans zijn de wedstrijden van Nederlandse clubs op Belgische bodem ook altijd in het overzicht te vinden. Trek er jullie plan mee!

Lol
Volgende wedstrijd: ?

Joost

Citaat van: Jehoentelaar op mei 27, 2017, 17:29:48
Het kan allemaal zo simpel:
- Topic voor oefenduels in Nederland;
- Topic voor oefenduels in België;
- Topic voor oefenduels daarbuiten.

Aan de andere kant kun je met CRTL+F de gewenste club c.q. de gewenste ground er ook zo uit vissen, dus zo'n ramp is het ook allemaal niet.

Het was tot nu toe altijd;

Oefenduels van Nederlandse clubs en duels in Nederland.
Oefenduels van Belgische clubs en duels in Belgie.


jvdreumel2

Citaat van: Joost op mei 27, 2017, 22:16:26
Het was tot nu toe altijd;

Oefenduels van Nederlandse clubs en duels in Nederland.
Oefenduels van Belgische clubs en duels in Belgie.
Als ik op zoek ben naar een wedstrijd in de voorbereiding, dan check ik op datum. Het is handig als deze in een topic bij elkaar staan.

spons

Zaterdag 8 juli: TOGB – Excelsior
Dinsdag 11 juli: SV Heinenoord – Excelsior
Zaterdag 15 juli: XerxesDZB – Excelsior
Zaterdag 22 juli: Go Ahead Eagles – Excelsior
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Vinnn

Citaat van: spons op mei 29, 2017, 11:01:24

Zaterdag 15 juli: XerxesDZB – Excelsior


Is dit een pot die gewoon gespeeld wordt op het terrein van Xerxes?