Hoofdmenu

WK 2010

Gestart door Rinus A., feb 11, 2008, 23:56:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Peenvogel

Enig chauvinisme is mij niet vreemd dus ik had het leuk gevonden als Vlaar had meegegaan. Wat ik echter las van de volgers van Oranje in de krant was dat hij erg nerveus overkwam. Passes over tien meter kwamen niet aan en hij werd compleet zoek gespeeld door Appelvlaai en Van Persie.

Maar van Ooijer en Mathijssen achterin word ik ook niet echt enthousiast. Mathijssen staat continu aan de verkeerde kant te verdedigen.

spons

Citaat van: Peenvogel op mei 27, 2010, 13:41:24
Enig chauvinisme is mij niet vreemd dus ik had het leuk gevonden als Vlaar had meegegaan. Wat ik echter las van de volgers van Oranje in de krant was dat hij erg nerveus overkwam. Passes over tien meter kwamen niet aan en hij werd compleet zoek gespeeld door Appelvlaai en Van Persie.

Maar van Ooijer en Mathijssen achterin word ik ook niet echt enthousiast. Mathijssen staat continu aan de verkeerde kant te verdedigen.

Ben blij dat Vlaar niet mee gaat, kan hij uitgerust en fit aan het nieuwe seizoen bij Feyenoord beginnen.

Van Ooijer en Mathijssen wordt ik inderdaad ook niet vrolijk. Ooijer krijgt niet voor niets geen nieuw contract meer aangeboden bij PSV en Mathijssen heb ik onlangs in het stadion gezien bij 1899 Hoffenheim - Hamburger SV ( 5 - 1 ) en ik heb zelden een centrale verdediger op dit niveau zo dramatisch zien spelen.

Mijn voorkeur voor het centrum gaat toch uit naar Heitinga en Bhoularouz
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

AB

Ik vind het ook jammer dat Vlaar niet meegaat naar Zuid-Afrika. Hij zou hier hoe dan ook niet slechter van worden en dit zal bij een eventuele verkoop financieel niet in het nadeel zijn van Feyenoord. Wel ben ik er blij mee dat al die gasten die vroeger bij amsterdam gespeeld hebben niet zo in de spotlights staan. Het draait nu vooral om Van Persie, Affelay & Robben en in mindere mate om die van der vaart & sneijder.
Dat is een aardige opluchting moet ik zeggen.

Afgezien van alle kansloze reclames van supermarkten & biermerken en de Orantje Trophy heb ik best zin in het WK. Niet dat mijn verwachtingen hooggespannen zijn maar ik ga zeker wel alles volgen via de radio. Heerlijk toch :)

AB

Vergelijk.nl WK-Pool

Mijn excuses als dit een beetje (of heel erg) spammerig overkomt. Ik werk bij de vergelijkingssite Vergelijk.nl en wij hebben net zoals in 2008 een voetbalpool gebouwd waar iedereen gratis aan mee kan doen en leuke prijzen kan winnen, zoals LCD televisies en Home Cinema Sets.

Het lijkt me leuk om samen met de leden mee te spelen in de WK-pool. Ik heb een subleague aangemaakt voor Groundhopping.nl waarin we met zn allen kunnen meedoen.
Doe mee met de Vergelijk.nl WK-Pool
Aanmeldgegevens subleague:
League naam: Groundhopping.nl
Wachtwoord: Groundhopping.nl

Grtzzz
Adriaan


Han

Waar is toch mijn ontembare optimisme op gebaseerd dat het komende WK bol gaat staan van verrassingen?

In voorgaande edities wilden gedoodverfden tijdens de groepsfase nog wel eens voldoen aan de verwachtingen maar qua Afrika zie ik zomaar gevestigde namen voortijdig tuimelen.

Gelukkig kan ik dat niet rationaliseren en wint mijn hoop het van 'realisme'. Opportunisme wil dat de ronde na de groepsfase het moet doen zonder Argentiniƫ, Italie, Frankrijk en Engeland. En hopelijk Braziliƫ.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Lek11

Er zijn nog maar 5 aanmeldingen in de Groundhopping-Pool!

TeeZee

Ja, punt is ook dat ik al aan zoveel pools "moet" meedoen. Ik ga mijn best doen het alsnog in te vullen, maar heb gelukkig nog een weekje de tijd.

Hielke

Citaat van: Lek11 op jun 04, 2010, 08:34:43
Er zijn nog maar 5 aanmeldingen in de Groundhopping-Pool!

Het is mij dit jaar gelukt om alle WK-Pools af te houden. Mijn allergie voor spelletjes is hier waarschijnlijk al bekend. Van 11 juni tot en met 11 juli ga ik heerlijk ontspannen voetbal kijken, zonder me druk te maken of Nigeria wint van Zuid-Korea.

AB


Peenvogel

Je mag ook echt werkelijk niets meer tegenwoordig...

JOHANNESBURG - Voetbalfans mogen geen vuvuzela's die langer zijn dan een meter meenemen naar de stadions in Zuid-Afrika.

De inmiddels beruchte blaastoeter prijkt op een lijst met dingen die absoluut niet zijn toegestaan in de voetbaltempels tijdens het WK. Wereldvoetbalbond FIFA publiceerde de lijst met verboden zaken donderdag.

Ook kuduzela's, toeters gemaakt van de hoorns van antilopen, komen het stadion niet in. De toeschouwers moeten bromfietshelmen en luidsprekers ook thuislaten.

De FIFA stelt uiteraard evenmin prijs op shirts met racistische teksten. De bond benadrukte voor de zekerheid dat ook dieren en wapens de stadionpoorten niet doorkomen.

Lek11

Ik ben er stiekem wel blij mee. Ik moet persoonlijk niks hebben die toeterherrie.

Hielke

Ik pleit voor een mondiaal verbod op vuvuzela's langer dan twee centimeter.

Joost

Citaat van: Lek11 op jun 10, 2010, 15:58:06
Ik ben er stiekem wel blij mee. Ik moet persoonlijk niks hebben die toeterherrie.

Mijn gratis bij een velletje postzegels gekregen toeter is echt geen meter lang en maakt dezelfde herrie.

Lek11

Citaat van: Joost op jun 10, 2010, 17:38:11
Mijn gratis bij een velletje postzegels gekregen toeter is echt geen meter lang en maakt dezelfde herrie.

Oh dan wordt er waarschijnlijk nog steeds net zoveel lawaai gemaakt.. helaas.

Ik snap dat het bij de Afrikaanse voetbalcultuur hoort maar ik vind het niks.

spons

Citaat van: Lek11 op jun 10, 2010, 21:18:30
Oh dan wordt er waarschijnlijk nog steeds net zoveel lawaai gemaakt.. helaas.

Ik snap dat het bij de Afrikaanse voetbalcultuur hoort maar ik vind het niks.

Onze voetbalcultuur bij het Nederlands Elftal is een hoempapa orkest als de Teletoeters en jezelf en het land voor lul zetten door je in de meest onogelijke carnavalskleding te hijsen.

Doe mij dan toch maar die vuvuzela's
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen