'De voetbalwet'

Gestart door Peenvogel, mei 04, 2010, 10:38:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hgrm

Heeft ook met uitstraling te maken.
In Nederland straalt de gemiddelde politieagent nog net iets meer gezag uit als een lantaarnpaal. In Duitsland durf ik een agent niet met ongepoetste schoenen voorbij te lopen...
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

VVV kwam tegen FC Twente al in het nieuws omdat de Tukkers toen niet op eigen vervoer mochten komen. Tegen PSV mag dat weer niet en das opmerkelijk aangezien eerdere ontmoetingen met eigen vervoer zonder enig probleem verliepen.

Maar het hele verhaal krijgt een bizar tintje; de PSV'ers mogen dus niet met de eigen auto naar de Koel voor de voetbalwedstrijd maar hebben een combi. Maar de supporters hebben een vergunning aangevraagd om zondag te mogen protesteren. Dat mag wel van de burgemeester. En dus mogen alle PSV fans zondag met hun autootje naar Venlo rijden en voor het stadion protesteren.


AthleticHolanda

En kunnen VVV-fans hun eigen stadion niet in...

Die burgemeester spoort echt niet, tegen Gladbach was er gezeik, tegen Twente en nu tegen PSV weer. Bruls probeert problemen te voorkomen door grotere problemen te creëren.

Bier und Bratwurst

 Ik ben er toen met Twente geweest en vind het echt waardeloos.
Er is naar m'n weten nooit iets aan de hand geweest tussen VVV en Twente.
Met zo'n burgervader krijg je juist gezeik!
Het ene stadion is het andere niet!


ALenstra

Ik heb eens wat Duitse berichten hierover gelezen en de aanleiding schijnt de arrestatie van een Darmstadt-aanhanger te zijn. De situatie zou daarna flink uit de hand gelopen zijn. Van een rivaliteit tussen Erfurt en Darmstadt is mij niks bekend aangezien beide teams volgens mij lang niet tegen elkaar gespeeld hebben. Het past een beetje in de tendens dat het voetbalgeweld in Duitsland flink aan het toenemen is.

Joost

Roda v Cercle moest achter gesloten deuren worden gespeeld omdat er wat mis was gegaan bij Roda v Club Brugge...

Op donderdagmiddag nota bene.

HRM1880

Citaat van: Joost op nov 11, 2011, 11:25:28
Roda v Cercle moest achter gesloten deuren worden gespeeld omdat er wat mis was gegaan bij Roda v Club Brugge...

Op donderdagmiddag nota bene.
Zeer raar, want Cercle moet samen met Westerlo de braafste supporters in België hebben.

spons

Citaat van: Joost op nov 11, 2011, 11:25:28
Roda v Cercle moest achter gesloten deuren worden gespeeld omdat er wat mis was gegaan bij Roda v Club Brugge...

Op donderdagmiddag nota bene.

Feyenoord - Telstar werd gisteren in de Kuip ook achter gesloten deuren gespeeld en daar baalde ik echt van.

Het was de 1e keer sinds 1978 dat Feyenoord tegen Telstar speelde en samen met Almere City zijn dat de enige 2 betaalde clubs in Nederland waar ik ze nog nooit tegen heb zien spelen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Bossche Bol

Ook FC Oss-Beerschot en FC Den Bosch-Vitesse werden gisteren achter gesloten deuren gespeeld.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)



Saltacampos

Over land and sea

Joost

Citaat van: TeeZee op dec 20, 2015, 14:14:50
Leuke column, maar ook wel een beetje calimerogedrag.

Vind je?
Het is vooral een aanklacht tegen al die onzinnige veiligheidsmaatregelen die er tegenwoordig zijn. Ik zou 2 uitduels van Roda kunnen noemen waarbij het niet openstellen van de kassa aan het uitvak niet mogelijk zou zijn, dat zijn Fortuna en MVV uit. Bij alle andere duels is het te gek voor woorden dat ik niet op de dag zelf richting stadion kan rijden en een ticket kan kopen.



Koning Kriel

Citaat van: Joost op dec 21, 2015, 09:53:32
Vind je?
Het is vooral een aanklacht tegen al die onzinnige veiligheidsmaatregelen die er tegenwoordig zijn. Ik zou 2 uitduels van Roda kunnen noemen waarbij het niet openstellen van de kassa aan het uitvak niet mogelijk zou zijn, dat zijn Fortuna en MVV uit. Bij alle andere duels is het te gek voor woorden dat ik niet op de dag zelf richting stadion kan rijden en een ticket kan kopen.

Hoe was de kaartverkoop voor de wedstrijd tegen Willem II afgelopen zondag eigenlijk. Wij hadden namelijk vrije verkoop met kassaverkoop op de dag. Ik moet stiekem een beetje lachen en huilen tegelijk als ik dan lees dat er wel een autocombi of iets dergelijks aan de bezoekers wordt opgelegd. En dat gebeurt vaker dan je logischerwijs zou verwachten.