Hoofdmenu

Griekenland

Gestart door Hugo, aug 14, 2008, 16:07:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Wesley10__

#15
Citaat van: Bewussie op aug 28, 2016, 00:57:16
Iemand ooit bij Rodos FC geweest, op het populaire vakantie-eiland Rhodos? In de tijd dat ik daar op vakantie ben wordt de wedstrijd Rodos FC - Kifisia gespeeld. Vraag me af of daar lokaal volk zich de moeite neemt om zich naar het stadion te bewegen. Mijn Grieks is niet heel goed dus vind het vrij lastig om er iets over te vinden.

Een wat late reactie maar ben je destijds nog geweest? Zit in Augustus/September op Rhodos en ben wel van plan wat grounds te vinken (liefst met wedstrijd uiteraard). Enig idee waar het programma van de lagere Griekse niveaus binnenkort te vinden zal zijn?

Bier und Bratwurst

Citaat van: Wesley10__ op jun 06, 2017, 18:01:14
Een wat late reactie maar ben je destijds nog geweest? Zit in Augustus/September op Rhodos en ben wel van plan wat grounds te vinken (liefst met wedstrijd uiteraard). Enig idee waar het programma van de lagere Griekse niveaus binnenkort te vinden zal zijn?


http://www.stadia.gr/stadia.html
Het ene stadion is het andere niet!

Wesley10__

Citaat van: Bier und Bratwurst op jun 06, 2017, 21:53:23

http://www.stadia.gr/stadia.html

Staan de stadions op zo te zien. Is er ook een website waar het programma straks op staat (dat jij weet)?

Bier und Bratwurst

Citaat van: Wesley10__ op jun 11, 2017, 20:33:02
Staan de stadions op zo te zien. Is er ook een website waar het programma straks op staat (dat jij weet)?

Denk dat je dan het beste de voetbalbondsite in de gaten kan houden.
Het ene stadion is het andere niet!

Jesse

#19
ik ben recent op zakynthos geweest en ben heb daar ook even deze ground bezocht, maar ik heb geen idee welke club dit nou is, ik kan er op internet niks over vinden. is er iemand die dit toevallig weet?


Rick

Citaat van: Jesse op jul 08, 2017, 23:23:16
ik ben recent op zakynthos geweest en ben heb daar ook even deze ground bezocht, maar ik heb geen idee welke club dit nou is, ik kan er op internet niks over vinden. is er iemand die dit toevallig weet?



Het logo op het bord is iig dat van de voetbalbond van Zakynthos.

Wesley10__

Citaat van: Wesley10__ op jun 06, 2017, 18:01:14
Een wat late reactie maar ben je destijds nog geweest? Zit in Augustus/September op Rhodos en ben wel van plan wat grounds te vinken (liefst met wedstrijd uiteraard). Enig idee waar het programma van de lagere Griekse niveaus binnenkort te vinden zal zijn?

Tot op heden nog steeds niks kunnen vinden, iemand tips?

hgrm

Ik ben aan het oriënteren op een tripje naar Athene in de voorjaarsvakantie (weekend 24 februari).

Zaterdag speelt Panathinaikos thuis tegen Lamia. Panathinaikos doet het niet zo goed, Lamia is ook geen hoogvlieger. Kaartjes moet dus wel lukken denk ik maar ik koop ze toch het liefst van te voren.

Zondag is er in de buurt van Athene geen voetbal op het hoogste niveau, maar zijn er wel wat wedstrijden op niveau 2 en 3.

Maandag speelt Atromitos tegen AEK. Vorig jaar waren er bij deze wedstrijd slechts 1300 toeschouwers, wat ik erg weinig vind voor een stadsderby.


Ik vraag me dus af:
1) Heeft iemand ervaring met het mailen naar Griekse clubs voor kaartjes? Reageren ze op mail/facebook/twitter of is het hopeloos zoals wel vaker in nog niet zo digitale landen?

2) Ik neem aan dat tweede en derde divisiewedstrijden gewoon pay at de gate is. Klopt dat?

3) Iemand enig idee hoe het zit met Atromitos?

4) Hoe zit het met clubcards e.d.?
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

FCT1980

Ik ben zelf alleen bij OFI Kreta geweest en dat was betalen bij de gate.
Of dat op het Griekse vaste land ook zo is weet ik niet maar zijn daar überhaupt wedstrijden die uitverkopen?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

MartijNFR

#24
Ben zelf in 2015 bij Atromitos tegen Panathinaikos geweest, was ook niet uitverkocht maar sfeertje was prima.
Hier wat foto's daarvan: https://www.flickr.com/photos/131390302@N08/albums/72157654089945318

Mijn ervaring daar met kaartjes kopen is het volgende (wel in 2015 dan):
1. De online ticketshop heeft een Griekse nationaliteit nodig om kaarten te kopen.
2. Mailen naar de club, nooit geen reactie op gehad.
3. Mailen naar de beheerders van de ticketwebsite. (info@omadanet.gr)
Deze heeft mij toen zeer behulpzaam geholpen en waren de kaarten zo geregeld.
Op de wedstrijddag kon ik ze ophalen bij de ticketbox aldaar.
Nadat ik kaarten had geregeld was de prijs blijkbaar gedaald van de kaarten, daarom stuurde hij mij een mail dat ik nog €10 euro terug moest krijgen.
Ik kon hiervoor toen kiezen of ik deze boeking wilde annuleren en nieuwe boeking kon doen of dat ik de €10 terugkreeg op het moment van ophalen. Ik koost voor het tweede en "mijn" €10 euro kreeg ik netjes terug bij de kaarten.

Twee dagen later ook nog naar Apollon Smyrnis - Panahaiki 2005 (paar foto's) geweest (2e niveau toen) en daar inderdaad kaarten aan de deur gekocht, was ook niet zo heel druk.

Hoop dat je hier wat mee kan!
Laatste ground: 09/12/2017 Sportpark de Wetering (SC Genemuiden - vv Staphorst)

Ruudjeee

Ik ben vorig jaar januari naar de derby Panathinaikos - AEK Athene geweest. Ik had de ticketbox gemaild en kreeg in prima Engels vrij snel antwoord.
De tickets konden gewoon vanaf 3 dagen vooraf in een betonnen loket gekocht worden. Zo gezegd zo gedaan. Ook die wedstrijd was net niet uitverkocht dus om plaatsen zou ik je geen zorgen maken

Mooi vijandig sfeertje tijdens de wedstrijd (helaas geen uitsupporters toegelaten). Het team van AEK kwam in een bepantserde bus aan in het stadion van Panathinaikos.
Helaas wel de dodelijke 0-0 uitslag na een wedstrijd vol kansen maar van een bedroevend niveau.


Olav

HGRM, als je tijd hebt dan zou ik een paar dagen van te voren langs het stadion gaan.
Ik was er in 2015 met dat idee, en was net te laat: uitverkocht. Toen ben ik het clubhuis ingelopen van gate13 en heb ik 'als uitzondering' een kaart kunnen krijgen. Daar zou ik dus niet op gokken.
Dat was de wedstrijd tegen PAOK. Ik neem aan dat het voor de wedstrijd die jij op het oog hebt niet zo hoeft te gaan.

Veel plezier! Athene is echt een geweldige stad en ook het voetbal daar is een geweldige beleving.

hgrm

Dank allen voor de reacties.
Helaas gaat Griekenland dit voorjaar niet door ivm. persoonlijke omstandigheden van m'n reisgenoot (zo is gisteren duidelijk geworden) maar wat in het vat zit, verzuurt niet en de informatie is altijd nuttig voor het najaar of volgend voorjaar....

Voor mij wordt het in de voorjaarsvakantie nu waarschijnlijk een tripje richting Sachsen. Of misschien Luxemburg. Of toch Engeland....we zien wel.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

JoeySpiegelaar

Is iemand die ervaringen heeft op samos ? Het enige wat ik heb gevonden is het municipal stadium in samos stad. Zijn er nog wat andere stadions / sportparken die de moeite waard zijn?

Hunebed on tour

Iemand enig idee waar je een overzicht kan vinden van oefenwedstrijden in Griekenland?