Profclubs in de voorbereiding (NL) - zomer 2013

Gestart door AthleticHolanda, apr 15, 2013, 22:12:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Verwijderd lid

3 juli Cambuur - Wit Zwart Sneek (in Garderen)

AthleticHolanda


fcutrechtmarco

Geen dank. Als ik meer weet zal ik het posten

De Duis

Citaat van: spons op jun 11, 2013, 23:12:22
Glasgow Rangers of WKE maakt toch niet zoveel verschil, is allebei het derde niveau in eigen land

Hahahaha, mooie opmerking!

Ik dacht dat Sevco trouwens gewoon in Duitsland op trainingskamp zou gaan!

De Duis

Swansea onder 21 traint en oefent bij VCS

Swansea City onder 21 jaar belegt eind juli een trainingskamp bij het Haagse VCS op sportpark Escamp. Het elftal van de club uit Wales gaat ook vier wedstrijden spelen op het hoofdveld van VCS waarvan één duel tegen het eerste elftal van VCS dat in de vierde klasse (zondag) uitkomt. Van Swansea City, dat negende is geworden in de Premier League, is Hagenaar John van Zweden mede-aandeelhouder. Van Zweden is ook hoofdsponsor van VCS.

VCS is erg verheugt dat Swansea voor VCS heeft gekozen om hun trainingen en oefenwedstrijden te spelen.

Sebastiaan_W

Citaat van: De Duis op jun 13, 2013, 08:38:38
Hahahaha, mooie opmerking!

Ik dacht dat Sevco trouwens gewoon in Duitsland op trainingskamp zou gaan!

Vraag me af of ze 20 juli tegen FC Emmen oefenen, want 2 juli oefenen ze ook in Delden tegen AA Gent. Denk niet dat ze 3 weken in Nederland/Duitsland verblijven.

De Duis

3 weken op trainingskamp voor een derde klasser is wel heel erg lang. Maar aan de andere kant hebben ze geld genoeg! Gezien de aankopen die ze doen in de SPL.

Its Matchday

OWIOS zal op zaterdag 29 juni de eredivisie ploeg Vitesse ontvangen. De wedstrijd zal gespeeld worden om 14.30u op Sportpark Bovenmolen in Oldebroek.

http://owios.nl/owios/nieuws/1694-owios-ontvangt-op-29-juni-eredivisionist-vitesse.html#sthash.kyYW7G3W.dpuf
@ViezeVis

Skipperdinho

Helmond sport-excelsior wordt denk ik gecanceld ivm eerste speelronde. Dat is dezelfde wedstrijd

wekke

Vitesse oefent tweemaal in België.

CiteerLe dimanche 14 juillet à 16H aura donc lieu un match amical à Wavre entre le Standard de Liège et le club hollandais de Vitesse Arnhem.

CiteerHet oefenschema van Lierse voor het seizoen 2013-2014 was al bijna helemaal bekend. Vandaag voegen we daar een mooie aan toe: Vitesse Arnhem. Op vrijdag 19 juli speelt Lierse om 19u30 op het Lisp een galawedstrijd tegen de vorige werkgever van onze trainer Stanley Menzo. Ticketinformatie over deze match wordt later via lierse.com bekend gemaakt.

wekke

20.07.2013   KAS Eupen – MVV Maastricht in Eisden, Anpfiff 19.00 Uhr
27.07.2013   VVV Venlo – KAS Eupen in Venlo, Anpfiff 18.30 Uhr

Its Matchday

Citaat van: wekke op jun 13, 2013, 14:41:16
Vitesse oefent tweemaal in België.

Leuk! Tegen de 'vrienden' van Lierse, deze gaat zeker bezocht worden. 
@ViezeVis

Its Matchday

Oefenwedstrijd Lierse - nec gaat niet door uit vrees voor rellen.
@ViezeVis

wekke

Citaat van: Its Matchday op jun 13, 2013, 15:44:43
Oefenwedstrijd Lierse - nec gaat niet door uit vrees voor rellen.

Was te verwachten...

LUFC

Den Haag een toernooi afgezegd met clubs als Legia, Partizan en Fluminense. Oefenen tegen FC Dordrecht en VVCS is natuurlijk veel leerzamer dan tegen de kampioenen van Polen, Servië en Brazilië.