Profclubs in de voorbereiding (NL) - zomer 2013

Gestart door AthleticHolanda, apr 15, 2013, 22:12:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spons

Citaat van: HRM1880 op jun 17, 2013, 21:53:50
Club is vriendjes met iedereen Rijsel, ADO, Legia,...

ADO ook : Club, Legia, Juventus ( al weet in Turijn waarschijnlijk niemand daar iets vanaf ), Swansea
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

LUFC

Citaat van: voetbalfan op jun 17, 2013, 20:11:58
ADO en Club Brugge hebben vriendschapsbanden geloof ik.
Is wel zo, maar niet zo hecht dacht ik. Maar België is voor mij nog onontdekt gebied.

Jehoentelaar

In Brugge zit zover ik weet ergens een 'blauwzwart café' waar ook het een en ander van ADO te vinden is. De band met fans van Legia is het meest close. Swansea weet ik zelf ook niet echt hoe dat precies zit. Met Juventus hangt er wel altijd ergens een kleine groengele tweekleur, maar dat is het wel. Alleen met Juventus-Ajax paar jaar geleden werd er aardig uitgepakt met wat grotere groengele vlaggen.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

wekke

#183
Eendracht Aalst - FC Eindhoven gaat niet door

Citeermaandag 17 juni 2013 om 15u50     - Sportief
 
Door een misverstand inzake de data is er volgende week geen thuiswedstrijd tegen FC Eindhoven. De Nederlanders hadden 24 juli ingeschreven. De club betreurt het dat deze wedstrijd wegvalt.

Edit: Ik vond ook deze nog: 17/07 19u00 Wuustwezel - Willem II. Er staat wel niet vermeld of het om het A of B team gaat.

De Duis

Citaat van: spons op jun 17, 2013, 22:03:03
ADO ook : Club, Legia, Juventus ( al weet in Turijn waarschijnlijk niemand daar iets vanaf ), Swansea

Dat dacht ik dus ook van Juventus, totdat ik er geweest ben!

Viking is een grote supportersvereniging en daar zijn de Haagse vriendschapsbanden mee. Geregeld bezoeken over en weer.

De Duis

Citaat van: LUFC op jun 17, 2013, 19:17:44
Jammer dat ze die niet in Belgie lieten spelen. Mooie gelegenheid om dan eens het Jan Breydelstadion te bezoeken.

Net zoals de andere clubs met een fanatieke aanhang, zullen er voorlopig geen oefenwedstrijden voor ADO in België op het programma staan.
Wel jammer, altijd veel plezier gehad naar Oostende, Harelbeke en Gent in het verleden.

Skipperdinho

Helmond Sport-Verbroedering Geel komt te vervallen, hiervoor wordt een andere tegenstander gezocht

Skipperdinho

12 juli Antwerp-Helmond Sport wordt verzet naar 26 juli, Helmond Sport-Excelsior vervalt. 13 Juli oefent Helmond Sport tegen FC Groningen(lokatie en tijd onbekend)

HRM1880

Citaat van: Skipperdinho op jun 19, 2013, 15:03:21
12 juli Antwerp-Helmond Sport wordt verzet naar 26 juli, Helmond Sport-Excelsior vervalt. 13 Juli oefent Helmond Sport tegen FC Groningen(lokatie en tijd onbekend)
Heb je ergens bevestiging voor Antwerp-Helmond?

AthleticHolanda

Citaat van: HRM1880 op jun 19, 2013, 17:15:25
Heb je ergens bevestiging voor Antwerp-Helmond?

Het staat sowieso in de papieren versie van VI deze week.

Skipperdinho

Citaat van: HRM1880 op jun 19, 2013, 17:15:25
Heb je ergens bevestiging voor Antwerp-Helmond?

In de papieren VI en op twitter, maar die wedstrijd gaat wel door alleen wordt 2 weken later gespeeld

spons

Op de website van Gent staat op 9 juli ook een wedstrijd tegen NEC vermeld en niets over een evt. wedstrijd tegen Rangers op 2 juli
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FSC_87

20-07 18.00 uur Fortuna Köln - Fortuna Sittard (Südstadion, Köln)

LUFC

Citaat van: FSC_87 op jun 21, 2013, 11:13:59
20-07 18.00 uur Fortuna Köln - Fortuna Sittard (Südstadion, Köln)
Leuk potje :)