Profclubs in de voorbereiding (NL) - zomer 2013

Gestart door AthleticHolanda, apr 15, 2013, 22:12:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AthleticHolanda

Citaat van: spons op jun 25, 2013, 16:39:39
Ik ben het voor een groot gedeelte met je eens maar dit heeft ook met geld te maken, ik ben nog wel naar wedstrijden als DS'79 - Real Madrid en SVV - Barcelona geweest maar zulke clubs komen evenals club als bijvoorbeeld Manchester United en AC Milan echt niet meer naar Nederland maar gaan in de Verenigde Staten of in Azië het grote geld ophalen.

PSV kon Benfica niet eens meer strikken voor de jubileumwedstrijd vanwege de financiën.

Eens. Ben ooit bij Deurne-Newcastle Utd. geweest maar zelfs dat soort clubs doet tegenwoordig van die commerciële tours. Je hebt het dan wel over de top-20 van de financiële wereldranglijst denk ik.

Citaat van: spons op jun 25, 2013, 16:39:39
Overigens zijn er vorig jaar ook in Duitsland wedstrijden van Turkse clubs verboden.

In Duitsland zijn ze inderdaad ook al een tijdje aan het doorslaan in hun 'sicherheitswahnsinn'.

Bier und Bratwurst

Citaat van: LUFC op jun 22, 2013, 19:13:06
Tegen Heerenveen? Kan het er niet uithalen iig.

F.C.Twente -Osasuna 23-07-2013 19.30 Grolsch Veste
Het ene stadion is het andere niet!

AthleticHolanda

Citaat van: AthleticHolanda op jun 25, 2013, 15:39:40
VVV heeft al jaren moeite met het vinden van een aansprekende naam voor de jaarlijkse openingswedstrijd. VVV had al eens een akkoord met Schalke maar daar werd door de lokale driehoek meteen een streep door gezet. Tegen Fortuna Düsseldorf mocht niet in de Koel geoefend worden en moesten ze uitwijken naar Viersen, vlak over de grens, tijdens werktijd.

Om moedeloos van te worden...

Citaat van: vvvheadlines.nlDe gemeente heeft al twee tegenstanders afgekeurd voor de Herman Teeuwen Memorial. Fenerbache en Borussia Monchengladbach wilden komen voetballen, maar beide keren heeft de gemeente Venlo dit afgekeurd.

Sebastiaan_W

Zag ergens IJsselmeervogels - Panathinaikos voorbij komen. 23 juli even uit mijn hoofd.

jona93

Had eens ergens gelezen is al een tijdje daat ajax,feyenoord of heereveen een van deze 3 ploegen een thuiswedstrijd zou spelen tegen barcelona, mocht dit waar zijn wil ik wel de juiste datum weten.
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

spons

Citaat van: jona93 op jun 27, 2013, 20:36:49
Had eens ergens gelezen is al een tijdje daat ajax,feyenoord of heereveen een van deze 3 ploegen een thuiswedstrijd zou spelen tegen barcelona, mocht dit waar zijn wil ik wel de juiste datum weten.

Lijkt me zeer onwaarschijnlijk
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

spons

Citaat van: witte leeuw op jun 27, 2013, 20:18:51
Zag ergens IJsselmeervogels - Panathinaikos voorbij komen. 23 juli even uit mijn hoofd.

Zou ik wel een hele leuke vinden
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

LUFC

Citaat van: spons op jun 27, 2013, 22:43:11
Zou ik wel een hele leuke vinden
Inderdaad, genoeg andere leuke potjes voorbij zien komen maar ga deze dan wel echt meepakken. Al is het alleen maar om een sjaal te bemachtigen van Panathinaikos, daar ben ik echt al heel lang naar op zoek.

Bier und Bratwurst

13-07-2013 Jong FC Twente - KFC Uerdingen 14.30 trainingscentrum Hengelo
23-07-2013 BV Cloppenburg - Jong FC Twente 19.00  n.t.b.

17-07-2013 FC Den Bosch - FC Twente 19.00 trainingscomplex Jan Sluijtersstraat  €5,- entree (stond al in de lijst,maar niet volledig)
Het ene stadion is het andere niet!

Cyclebob

Citaat van: LUFC op jun 27, 2013, 23:17:43
Inderdaad, genoeg andere leuke potjes voorbij zien komen maar ga deze dan wel echt meepakken. Al is het alleen maar om een sjaal te bemachtigen van Panathinaikos, daar ben ik echt al heel lang naar op zoek.

Idd, leuke pot:
Woensdag 24 juli, IJsselmeervogels-PanathinaikosWaarschijnlijk speelt IJsselmeervogels een extra oefenwedstrijd op de Westmaat tegen de Griekse topclub waar Nederlander Nicky Kuiper onder contract staat
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

spons

Citaat van: Cyclebob op jun 28, 2013, 08:28:33
Idd, leuke pot:
Woensdag 24 juli, IJsselmeervogels-PanathinaikosWaarschijnlijk speelt IJsselmeervogels een extra oefenwedstrijd op de Westmaat tegen de Griekse topclub waar Nederlander Nicky Kuiper onder contract staat

Het is 24 juli i.p.v. 23 juli, ja dan zit ik uiteraard bij Hellas Verona - Feyenoord, bij IJsselmeervogels kom ik dit seizoen wel weer met Excelsior Maassluis
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

AthleticHolanda

Het verhaal van Panathinaikos is wel apart aangezien ze op de Veluwe zitten in de voorbereiding met het oog op het nieuwe seizoen, maar aangezien ze zijn uitgesloten van Europees voetbal was lang onduidelijk of dat door gaat, schijnbaar wel dus.
In de VI van eergisteren staan ook nog enkele oefenwedstrijden die nog niet genoemd zijn, zal ze er straks bijzetten.

FC_Emmen

19 juli: Ajax - Osasuna op de Meerdijk (Emmen)
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

AthleticHolanda

Citaat van: FC_Emmen op jun 28, 2013, 11:13:38
19 juli: Ajax - Osasuna op de Meerdijk (Emmen)

Spelen ze dan alweer twee keer op een dag?

AthleticHolanda

Eerste post weer geüpdate, heb de reserve-elftallen die niet tegen profs oefenen er nog even uitgelaten.

Ajax-supporters hebben wel een leuke dag de 19e, met 's middags een wedstrijd tegen Osasuna in Emmen en 's avonds tegen Werder in Meppen.