Profclubs in de voorbereiding (NL) - zomer 2013

Gestart door AthleticHolanda, apr 15, 2013, 22:12:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Effzeh

Citaat van: Bier und Bratwurst op jul 04, 2013, 22:59:24
sorry,
kan die romeinse cijfers nooit vinden op dit toetsenbord

Ik vergeef het je ;) Zijn trouwens geen Romeinse cijfers maar gewoon hoofdletter i, II dus ;)

AthleticHolanda

Citaat van: Breda op jul 04, 2013, 23:39:53
Op NAC de Rat valt te lezen dat deze wedstrijd inderdaad niet doorgaat. I.p.v. Leuven - NAC (20 juli 's avonds) wordt er na de middagexercitie in Minderhout gespeeld in 't Heike (St. Willebrord voor niet-ingewijden) tegen Osasuna. Het stadionnetje van Rood-Wit St.-Willebrord (voormalige hoofdklasser) is wel een aanrader.

Dat zou misschien een reden kunnen zijn voor mij om er eens te gaan kijken, nu er een Baskisch team speelt. Osasuna heeft het wel druk met vijf wedstrijden tegen linkerrijtje-Eredivisie-tegenstanders.

Vind het wel dieptriest hoe men in Nederland omgaat met voetbal in het algemeen, maar specifiek deze voorbereiding. Swansea maakt al maanden geleden een afspraak met NAC en twee weken van tevoren besluit een of andere dwaas de wedstrijd te verbieden, doe dat dan meteen zou je zeggen...
Swansea zien we dus ook nooit meer terug in Nederland, net zoals veel clubs die Nederland al boycotten in de voorbereiding, bijzonder jammer.

Wat willen de burgemeesters en lokale driehoeken? Het liefst gewoon helemaal geen voetbal meer?

wekke

Citaat van: Breda op jul 04, 2013, 23:39:53
Op NAC de Rat valt te lezen dat deze wedstrijd inderdaad niet doorgaat. I.p.v. Leuven - NAC (20 juli 's avonds) wordt er na de middagexercitie in Minderhout gespeeld in 't Heike (St. Willebrord voor niet-ingewijden) tegen Osasuna. Het stadionnetje van Rood-Wit St.-Willebrord (voormalige hoofdklasser) is wel een aanrader.

Interesant namiddagje NAC. Hoe laat spelen ze tegen Osasuna?

jona93

Citaat van: Bier und Bratwurst op jul 04, 2013, 22:59:24
sorry,
kan die romeinse cijfers nooit vinden op dit toetsenbord

Die 2 is gewoon een i in hoofdletter I.
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Bier und Bratwurst

Het ene stadion is het andere niet!

cafebac

Citaat van: AthleticHolanda op jul 05, 2013, 10:42:53

Wat willen de burgemeesters en lokale driehoeken? Het liefst gewoon helemaal geen voetbal meer?

Dat zou ze niet slecht uitkomen...

spons

Citaat van: Breda op jul 05, 2013, 22:45:24
In geval van NAC-Swansea waren er concrete aanwijzingen dat raddraaiers de wedstrijd wilden aangrijpen om amok te maken, supporters van o.a. de sympathieke club uit Rotterdam-Zuid. Het stadionnetje van Rood-Wit ligt daarbij ook nog eens binnen de bebouwde kom, daarom een dubbel risico op schade. Dan is, zo erkende ook de gedupeerde voorzitter van Rood-Wit, een afgelasting de enig juiste beslissing.

Aanvangstijdstip NAC-Osasuna kan ik niet terugvinden, zal wel 19.30u zijn.

Leuk stadionnethe inderdaad van Rood Wit. Ben er ooit geweest bij NAC - Levante, een wedstrijd die overigens behoorlijk uit de hand liep en zelfs gestaakt werd door toedoen van enkele schandalige overtredingen van de Levante spelers.

De zogenaamde "concrete" aanwijzingen dat Feyenoord supporters daar amok zouden willen maken lijkt me echt complete onzin waarschijnlijk gebaseerd op een enkele post van een 14 jarig pubertje op een internet forum. Ik had belangstelling om naar die wedstrijd te gaan maar ik zou waarschijnlijk de enige Feyenoord supporter zijn geweest. Kan me echt niet voorstellen dat er Feyenoord supporters naartoe zouden komen om rottigheid te trappen.

Zou er eerder een behoorlijk aantal, met Swansea sympathiserende, ADO supporters verwachten maar heb geen idee hou de verhouding tussen NAC en ADO supporters is
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Niels1977

Op 26 juli speelt Go Ahead Eagles - Sivasspor in de Adelaarshorst (om 17:00 uur)
Staat nog niet in het overzicht

Niels1977

Op maandag 8 juli bij FC Presikhaaf in Arnhem Panathinaikos - Anorthosis Famagusta.
Weliswaar geen NL profclubs maar misschien toch interessant om te vermelden.

Voetbalhopper

Citaat van: Niels1977 op jul 06, 2013, 13:44:37
Op maandag 8 juli bij FC Presikhaaf in Arnhem Panathinaikos - Anorthosis Famagusta.
Weliswaar geen NL profclubs maar misschien toch interessant om te vermelden.

Wedstrijd wordt gespeeld bij de Arnhemse Boys

AthleticHolanda

Citaat van: Niels1977 op jul 06, 2013, 13:44:37
Op maandag 8 juli bij FC Presikhaaf in Arnhem Panathinaikos - Anorthosis Famagusta.
Weliswaar geen NL profclubs maar misschien toch interessant om te vermelden.

Zeker interessant, maar Panathinaikos heeft haar trainingskamp in Nederland afgezegd dus het lijkt me dat deze wedstrijd in ieder geval niet gespeeld wordt. :-)

Niels1977

#251
Citaat van: AthleticHolanda op jul 06, 2013, 14:25:22
Zeker interessant, maar Panathinaikos heeft haar trainingskamp in Nederland afgezegd dus het lijkt me dat deze wedstrijd in ieder geval niet gespeeld wordt. :-)

Ok vreemd, ik las namelijk vanochtend het volgende op de website van Arnhemse Boys

http://www.arnhemseboys.nl/fotos-uit-de-wedstrijd-fc-panathinaikos/

Het lijkt er dus op dat ze gewoon in NL zijn of er moet nog een Panathinaikos zijn :)
er staat hier dus ook dat ze maandag en woensdag nog een wedstrijd spelen.
Ze zouden volgens mij langer in NL blijven maar gaan eerder terug ivm voorronde EL.

LUFC

Citaat van: Niels1977 op jul 06, 2013, 14:43:54
Ok vreemd, ik las namelijk vanochtend het volgende op de website van Arnhemse Boys

http://www.arnhemseboys.nl/fotos-uit-de-wedstrijd-fc-panathinaikos/

Het lijkt er dus op dat ze gewoon in NL zijn of er moet nog een Panathinaikos zijn :)
er staat hier dus ook dat ze maandag en woensdag nog een wedstrijd spelen.
Ze zouden volgens mij langer in NL blijven maar gaan eerder terug ivm voorronde EL.
Panathinaikos toch uitgesloten van Europees voetbal dit seizoen?

Verwijderd lid

#253
Citaat van: AthleticHolanda op jul 06, 2013, 14:25:22
Zeker interessant, maar Panathinaikos heeft haar trainingskamp in Nederland afgezegd dus het lijkt me dat deze wedstrijd in ieder geval niet gespeeld wordt. :-)

Waar heb je de info gevonden dat het trainingskamp niet door zou gaan ?
Afgelopen week speelde Panathinaikos gewoon tegen Presikhaaf, dus ze zijn gewoon in Nederland en logeren op Papendal.
Bovendien wordt op de clubwebsite meerdere malen per dag verslag uitgebracht van het trainingskamp.