Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

Semper Fidelis en 3 gasten bekijken dit topic.

AthleticHolanda

Citaat van: Breda op jun 28, 2009, 21:23:50
- competitiewedstrijden in Armenië in het weekend van 24 t/m 26 juli;

Volgens uefa.com

http://www.uefa.com/footballeurope/countries/association=57419/fixtureresult.html

25/07/09 - Shirak   -   Ararat
25/07/09 - Pyunik   -   Banants
26/07/09 - Gandzasar  -  MIKA
26/07/09 - Kilikia -  Ulis

EDIT: sorry, spons' reactie gemist...

spons

Ik zou het wel weten als ik Breda was, de club waar ze tegen spelen toch nog in eigen stadion zien spelen en dan ook nog tegen de ( huidige ) koploper en een dag eerder  Pyunik Erewan - Banants Erewan een stadsderby tussen de nummers  2 en 3 in de competitie.

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

spons

Citaat van: Breda op jun 28, 2009, 21:56:01
Voor Kapan zelf geldt een negatief reisadvies (grens Azerbeidzjan), daar ga ik me niet wagen; zou trouwens, zonder treinen in die richting, ook niet weten hoe ik er moest komen.

Dat is nou juist de uitdaging.

Treinen zijn vaak minder goed geregeld in dit soort landen maar daar staat meestal tegenover dat alles gewoon per bus redelijk tot goed bereikbaar is.

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

TeeZee

Citaat van: Breda op jun 29, 2009, 00:03:48
Misschien (lees: waarschijnlijk) ben ik wat minder avontuurlijk aangelegd dan jij, maar als op de website van het ministerie van BuZa staat dat er in die contreien geregeld schietincidenten zijn, ga ik niet naar Kapan ;).
Ik snap je wel, maar vraag me tegelijkertijd af in hoeverre die informatie betrouwbaar is. Ik zou willen weten: wat wordt er met "geregeld" bedoeld? Ik bedoel, in Amsterdam en Rotterdam zijn ook geregeld schietincidenten. Onveilig voel ik me daar niet.

Joost

Citaat van: TeeZee op jun 29, 2009, 16:19:04
Ik snap je wel, maar vraag me tegelijkertijd af in hoeverre die informatie betrouwbaar is. Ik zou willen weten: wat wordt er met "geregeld" bedoeld? Ik bedoel, in Amsterdam en Rotterdam zijn ook geregeld schietincidenten. Onveilig voel ik me daar niet.

http://www.minbuza.nl/nl/reizenlanden/reisadviezen,reisadvies_armenie.html

Ik denk dat je wel een scheiding kunt maken tussen een schietpartij in Amsterdam en eentje in Karpan. De kans dat je zonder enige reden iin Amsterdam neergeknalt wordt is zo goed als 0. Als het ministerie meldt dat er in zo'n stad schietincindenten zijn dan verwacht ik incidenten op straat waar de een richting de ander schiet en weer terug. Als Nederlander val je dan best wel op en zou ik het risico ook gewoon niet nemen me daar te begeven.

TeeZee

Citaat van: Joost op jun 29, 2009, 16:35:28Als het ministerie meldt dat er in zo'n stad schietincindenten zijn dan verwacht ik incidenten op straat waar de een richting de ander schiet en weer terug. Als Nederlander val je dan best wel op en zou ik het risico ook gewoon niet nemen me daar te begeven.
Dat zou je zeggen, maar waar hebben de mensen van het ministerie hun informatie vandaan gehaald? Is die informatie nog actueel? Ik vind het erg summier.

spons

Citaat van: Joost op jun 29, 2009, 16:35:28


Ik denk dat je wel een scheiding kunt maken tussen een schietpartij in Amsterdam en eentje in Karpan. De kans dat je zonder enige reden iin Amsterdam neergeknalt wordt is zo goed als 0. Als het ministerie meldt dat er in zo'n stad schietincindenten zijn dan verwacht ik incidenten op straat waar de een richting de ander schiet en weer terug. Als Nederlander val je dan best wel op en zou ik het risico ook gewoon niet nemen me daar te begeven.

Geloven jullie onze overheid nog steeds ? Beetje naief vind ik.

Met de brand in het Catshuis hebben ze onlangs opnieuw informatie in de doofpot willen stoppen, zoals ook bij de inval van Irak waar Balkenende geen parlementaire enquete over wil, het hele gedoe rond de JSF en ga zomaar door.

Wie zegt me dat de informatie over Armenie wel betrouwbaar is ?



2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

hgrm

Volgens mij is het gewoon een kwestie van dat je, als je je er niet prettig bij voelt, niet moet gaan.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

spons

even googelen :

At $4-7 per room, the best deal in Armenia for the price. Hotel Darist inexepesive (1-2 stars) 1a Aram Manoukyan St., Kapan town Tel: (374 085) 62662 ...
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

spons

misschien een klein detail maar de reistijd van yerevan naar kapan bedraagt met de bus ongeveer 8 uur, ik zou denk ik toch ook maar in yerevan zou blijven
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

TeeZee

Hm, dan is de vouwfiets waarschijnlijk ook een optie die weggestreept kan worden.

Finniemc

Citaat van: Breda op jun 28, 2009, 21:23:50
Kan iemand die beter is met Google dan ik me helpen aan de volgende info:

- competitiewedstrijden in Armenië in het weekend van 24 t/m 26 juli;
- competitieprogramma augustus van 2e divisie en lager in Noord-Ierland en Ierse Republiek.

Bedankt voor de moeite alvast!

Breda, een goede tip voor wedstrijden in Ierland: controleer de avond tevoren of de match nog steeds doorgaat. De Eircom League staat erom bekend om matchen op het laatste moment te verzetten, vervroegen etc etc.

King Nothing

Enig idee waar ik kan vinden welke clubs er in Londen in het weekeinde van 25 en 26 juli vriendschappelijk spelen, zonder dat ik 30 websites van clubs af hoef te struinen? Het liefst zie ik een leagueclub spelen, tegen wie en waar boeit me niet, als het maar in Londen is.
Uiteraard zijn bezoeken aan de grote stadions een leuke bijkomstigheid, maar ik heb de stadions van Chelsea, Fulham, Spurs, Charlton, Millwall en West Ham al eens bezocht.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Maroboduus

Citaat van: King Nothing op jul 14, 2009, 19:00:18
Enig idee waar ik kan vinden welke clubs er in Londen in het weekeinde van 25 en 26 juli vriendschappelijk spelen, zonder dat ik 30 websites van clubs af hoef te struinen? Het liefst zie ik een leagueclub spelen, tegen wie en waar boeit me niet, als het maar in Londen is.
Uiteraard zijn bezoeken aan de grote stadions een leuke bijkomstigheid, maar ik heb de stadions van Chelsea, Fulham, Spurs, Charlton, Millwall en West Ham al eens bezocht.

http://www.londonlogue.com/travel-tips/football/londons-football-pre-season.html

Dan heb je in elk geval dus al Leyton Orient-West Ham (op de 24ste) en Brentford-Reading (op de 25ste).

En in dat weekeinde vindt ook nog The Wembley Cup plaats:

http://www.wembleystadium.com/events/majorevents/wembleycup.htm

Keuze genoeg zou ik zo zeggen.

King Nothing

Site van Brentford zegt dit qua friendlies:

CiteerWednesday 22nd July Sutton United Away - 7.45pm

Saturday 1st August  Hayes & Yeading   Away - 3pm

http://www.brentfordfc.co.uk/page/Pre-SeasonFriendlies/0,,10421~1657968,00.html

Leyton vs West Ham? Leyton speelt de 25e tegen Luton volgens http://www.leytonorient.com/page/NewsDetail/0,,10439~1687357,00.html
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad