SS LAZIO ROMA

Gestart door Sander11, sep 15, 2011, 17:14:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sander11

Hier ben ik weer:

Op mijn lijstje staat hoog een bezoekje uit ROME. En dan het liefst SS LAZIO, Nu had ik gedacht sochtends heen vliegen ( op de dag van de wedstrijd) & savonds weer terug naar Nederland. Zijn der mensen met ervaring of dit mogelijk en goed te doen is. Of mensen die nog tips hebben rondom deze 1 dag trip!?
HEYA DEN BOSCH!

spons

Citaat van: Sander11 op sep 15, 2011, 17:14:34
Hier ben ik weer:

Op mijn lijstje staat hoog een bezoekje uit ROME. En dan het liefst SS LAZIO, Nu had ik gedacht sochtends heen vliegen ( op de dag van de wedstrijd) & savonds weer terug naar Nederland. Zijn der mensen met ervaring of dit mogelijk en goed te doen is. Of mensen die nog tips hebben rondom deze 1 dag trip!?

Tip 1 : ga naar AS Roma
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Tip 2: in plaats van lukraak een topic te openen kun je ook terecht in het algemene vragentopic van Italie
Tip 3: het zinloos gebruik van hoofdletters wordt niet echt gewaardeerd. Dat staat gelijk aan schreeuwen
Tip 4: is het uberhaupt mogelijk om dit als dagtrip te doen?

ALenstra

Ochtendvlucht heen en avondvlucht terug? Al verdient een mooie stad als Rome wel meer tijd om er door te brengen. Waarom niet een weekend met 2 nachten hotel?