Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jesse

Citaat van: MichielB op dec 04, 2018, 13:27:16
Ik ga in December naar AC Milan met een vriend, nu was mijn vraag of iemand nog een ander leuk stadion in de buurt daar weet..
Thanks!

Ik weet niet precies waar je zit en hoe het OV geregeld is maar misschien dat je hier wat aan hebt : https://www.footballgroundmap.com/grounds/italy

off-topic: ik scrolde toevallig langs "Stadio Breda" en nou vroeg ik mij af of er meer buitenlandse stadions zijn die de naam van een Nederlandse stad dragen?

JoeySpiegelaar

Duurt nog een tijd maar zijn aan het plannen voor weekend van 18 mei.

Pakken sowieso Kaiserslautern - SV Meppen en zoeken eigenlijk nog een wedstrijd voor de zondag ....

Fola Esch - Jeunesse
Darmstadt - Aue
Bochum - Union

Wat zeggen jullie ? En zijn er mensen met ervaringen van hotels in regio Kaiserslautern ??

Jehoentelaar

Darmstadt gaat de onoverdekte lange zijde aanpakken dus ik zou even checken of bekend is wanneer ze dat van plan zijn. In Duitsland is het niet ongewoon om midden in het seizoen het halve stadion onder handen te nemen.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Freekos79

Citaat van: JoeySpiegelaar op dec 04, 2018, 17:42:34
Duurt nog een tijd maar zijn aan het plannen voor weekend van 18 mei.

Pakken sowieso Kaiserslautern - SV Meppen en zoeken eigenlijk nog een wedstrijd voor de zondag ....

Fola Esch - Jeunesse
Darmstadt - Aue
Bochum - Union

Wat zeggen jullie ? En zijn er mensen met ervaringen van hotels in regio Kaiserslautern ??

Het B&B hotel ligt vlakbij Betzenberg en centrum.
Volgende wedstrijd: ?

ksclgiov282

#4369
Citaat van: MichielB op dec 04, 2018, 13:27:16
Ik ga in December naar AC Milan met een vriend, nu was mijn vraag of iemand nog een ander leuk stadion in de buurt daar weet..
Thanks!

Atalanta Bergamo, wel een goeie 50km verder (Milaan Centrale ->Bergamo ongeveer 45 min met de trein) maar zeer de moeite waard. Klassiek Italiaans stadion, fanatiek publiek helemaal goed!

Als het te combineren valt tenminste...

Ajacied

Citaat van: JoeySpiegelaar op dec 04, 2018, 17:42:34
Duurt nog een tijd maar zijn aan het plannen voor weekend van 18 mei.

Pakken sowieso Kaiserslautern - SV Meppen en zoeken eigenlijk nog een wedstrijd voor de zondag ....

Fola Esch - Jeunesse
Darmstadt - Aue
Bochum - Union

Wat zeggen jullie ? En zijn er mensen met ervaringen van hotels in regio Kaiserslautern ??

Karlsruhe? Weet niet hoe hun stadion er op dat moment bij ligt..

Jehoentelaar

Je zou ook kunnen kijken of Waldhof Mannheim of Wormatia Worms een thuiswedstrijd heeft.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

woutertwente

Is het niet mogelijk om kaarten te kopen voor wedstrijden van NEC zonder (S)CC?

ALenstra

Welkom in Nederland.

Footballromantic

Citaat van: woutertwente op dec 05, 2018, 15:02:32
Is het niet mogelijk om kaarten te kopen voor wedstrijden van NEC zonder (S)CC?

Gedeelte van de wedstrijden wel hoor...
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

pimafca

Iemand enig idee waarneer de exacte data bekend worden van de wedstrijden in de derde ronde van de FA Cup ( 4 januari- 7 januari) ?

Arjen


DanielsenAxedal

Citaat van: woutertwente op dec 05, 2018, 15:02:32
Is het niet mogelijk om kaarten te kopen voor wedstrijden van NEC zonder (S)CC?

Vorige week had ik het plan om of N.E.C. vs MVV te gaan óf Go Ahead Eagles vs FC Den Bosch. Beide gemaild dat ik graag als groundhopper met twee gasten die niks van voetbal weten maar voor de gezelligheid meegaan hun wedstrijd wil bezoeken. Beide clubs wilde meewerken en de keuze viel op Deventer. Nu zijn ook de tickets binnen. Zonder CK/SCC
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

ALenstra

Ik vermoed dat woutertwente naar NEC-FC Twente wil en ik vermoed ook dat dit een risicoduel is. Maar inderdaad, vragen kan altijd.

Arjen

Citaat van: pimafca op dec 06, 2018, 14:17:50
Iemand enig idee waarneer de exacte data bekend worden van de wedstrijden in de derde ronde van de FA Cup ( 4 januari- 7 januari) ?
http://www.thefa.com/competitions/thefacup/fixtures