Weekend Londen

Gestart door Stadiumhopper, jun 15, 2017, 12:04:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PetenSjaal

Speelt Brentford nu al in het nieuwe stadion? Zo ja, is et nog de moeite waard om een bezoek te brengen aan?

Tribuneklanten

Laatste seizoen Griffin Park, nieuwe stadion vanaf seizoen 20/21

spons

Citaat van: PetenSjaal op jul 24, 2019, 16:21:18
Speelt Brentford nu al in het nieuwe stadion? Zo ja, is et nog de moeite waard om een bezoek te brengen aan?

Dit wordt het laatste seizoen in het oude stadion. Echt een aanrader, als je de kans hebt zou ik het nog bezoeken voordat het te laat is
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

PetenSjaal

Het hele seizoen nog? Ik kan eigenlijk alleen terug vinden dat het stadion vertraging heeft opgelopen. Zo jammer als ze halve wege het seizoen over gaan en ik net aan de verkeerde kant van die helft zit.

jdebruin96

Het klopt dat ze vertraging hebben, anders speelden ze niet meer in Griffin Park. Er wordt er nog 1 volledig seizoen in gespeeld 

Van pogo tot popo

Op de website van Brentford staat ook bij de wedstrijden in april nog Griffin Park
https://www.brentfordfc.com/fixtures/

Joost

Citaat van: PetenSjaal op jul 24, 2019, 16:56:43
Het hele seizoen nog? Ik kan eigenlijk alleen terug vinden dat het stadion vertraging heeft opgelopen. Zo jammer als ze halve wege het seizoen over gaan en ik net aan de verkeerde kant van die helft zit.

Ik ben wel benieuwd wat je dan gezocht hebt. Tik bij Google in Brentford New stadium opening, en je vind een miljoenmiljard links die zomer 2020 bevestigen. Zo'n project is nooit eerder klaar dan gepland.

Lukasz

#157
Ik zie een hoop reacties met betrekking tot Griffin Park. Dat is mooi, want we hopen deze 14 december voor Brentford - Fulham te kunnen bezoeken. Voor die tijd moeten we het nog wel voor elkaar krijgen om tickets te bemachtigen. Heeft iemand hier ervaring met de aanschaf van een Membership en aanschaf van kaarten daarmee of nog beter: heeft iemand de beschikking over een membership waarvan wij gebruik zouden kunnen maken?

Edit: inmiddels geregeld via jdebruin96, top!

Groundhoppen

Citaat van: Lukasz op okt 15, 2019, 11:24:02
Ik zie een hoop reacties met betrekking tot Griffin Park. Dat is mooi, want we hopen deze 14 december voor Brentford - Fulham te kunnen bezoeken. Voor die tijd moeten we het nog wel voor elkaar krijgen om tickets te bemachtigen. Heeft iemand hier ervaring met de aanschaf van een Membership en aanschaf van kaarten daarmee of nog beter: heeft iemand de beschikking over een membership waarvan wij gebruik zouden kunnen maken?

Edit: inmiddels geregeld via jdebruin96, top!

Kan je me vertellen hoe?

Groundhoppen

Wanneer zijn de speeldata van de Championsship voor wedstrijden in februari definitief?

ALenstra

Volgens de website van EFL rond 3 januari.

FrankTheTank

Samen met een groepje voetbalvrienden wil ik graag naar Brentford op Griffin Park in maart/april (het kan nu nog).

Kan iemand mij vertellen hoe je het beste kaarten kan kopen voor een man of 10?
Is dat überhaupt beetje te doen?
Heb je een membership card nodig hiervoor?

Hebben jullie nog aanraders voor lagere divisie clubs in de buurt voor de zondag?

Alvast bedankt voor jullie input!

Nort

Citaat van: FrankTheTank op okt 24, 2019, 11:45:23
Samen met een groepje voetbalvrienden wil ik graag naar Brentford op Griffin Park in maart/april (het kan nu nog).

Kan iemand mij vertellen hoe je het beste kaarten kan kopen voor een man of 10? Direct via de club
Is dat überhaupt beetje te doen? Voor de staantribune kun je bij elkaar staan. Op de zittribune zul je niet allemaal bij elkaar kunnen zitten, tenzij je kiest voor restricted view
Heb je een membership card nodig hiervoor? Nee, mits het een derby betreft of er eind april nog belangen op het spel staan van thuis en/of uitclub

Hebben jullie nog aanraders voor lagere divisie clubs in de buurt voor de zondag? Op zondag spelen er hooguit wat kleine non league clubs (vanaf niveau 7) nog een wedstrijd, omdat ze ergens groundsharen of meer publiek op zondag denken te trekken

Alvast bedankt voor jullie input!

FrankTheTank

Woww.. zo snel had ik geen reactie verwacht. Heel erg bedankt!

Nik

Ik zou er niet vanuit gaan dat dit zomaar lukt. Belangen staan waarschijnlijk niet meer op het spel, maar wel dat Brentford dan de laatste paar thuiswedstrijden op Griffin Park speelt. Tien kaarten kan dan nog wel is een opgave worden.