Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Joost

Pasen ziet er voor mij tot nu toe;

Vrijdag; Reading v Sheffield United om 17:30. Daarvoor misschien Southend United om 13:00.
Zaterdag Merhyr Tydfill v Oxford City

Waarom gaan jullie niet nog naar Stoke City v Newcastle United op zaterdag om 17:20? Das 5 kwartier rijden en daar heb je meer dan 2 en een half uur voor.

TeeZee

Citaat van: Joost op feb 25, 2009, 18:27:15
Pasen ziet er voor mij tot nu toe;

Vrijdag; Reading v Sheffield United om 17:30. Daarvoor misschien Southend United om 13:00.
Zaterdag Merhyr Tydfill v Oxford City
Ik dacht dat je naar Yeovil zou gaan, of ben ik in de war met Andre?

CiteerWaarom gaan jullie niet nog naar Stoke City v Newcastle United op zaterdag om 17:20? Das 5 kwartier rijden en daar heb je meer dan 2 en een half uur voor.
Hgrm kiest waarschijnlijk voor Burnley die dag, ik weet niet of ik er zo snel met de trein kan komen. Bovendien heb ik niet al te beste herinneringen aan Stoke City, ik heb daar een van de saaiste wedstrijden ooit gezien. Aan de andere kant zit het stadion nu wel vol met gloryhunters die er in 2002 niet bij waren en heet de tegenstander Newcastle United. De sfeer zal dus wel ok zijn. Het nu bezoeken van Stoke zou dus een mooie herkansing betekenen, al denk ik dat het nog lastig genoeg zal zijn om aan kaartjes te komen.

Joost

Citaat van: TeeZee op feb 25, 2009, 21:18:40
Ik dacht dat je naar Yeovil zou gaan, of ben ik in de war met Andre?
Hgrm kiest waarschijnlijk voor Burnley die dag, ik weet niet of ik er zo snel met de trein kan komen. Bovendien heb ik niet al te beste herinneringen aan Stoke City, ik heb daar een van de saaiste wedstrijden ooit gezien. Aan de andere kant zit het stadion nu wel vol met gloryhunters die er in 2002 niet bij waren en heet de tegenstander Newcastle United. De sfeer zal dus wel ok zijn. Het nu bezoeken van Stoke zou dus een mooie herkansing betekenen, al denk ik dat het nog lastig genoeg zal zijn om aan kaartjes te komen.

Dat moet inderdaad Andre zijn. Ik ben al bij Yeovil geweest en hoewel leuk, geen revisit waar als ik ook naar Southend kan gaan. Das overigens ook een revisit maar dat terzijde. Eerst stond Chelmsford op 't programma maar nu Reading naar 17:20 is gezet lijkt het me leuker om een dubbel te doen, dat is onmogelijk met Chelmsford en Reading aangezien die eerste om 15u aftrapt.

Ik wist niet dat je al bij Stoke was geweest, dat maakt een revisit een stuk minder aantrekkelijk. Zou leuk zijn geweest als Chorley thuis had gespeeld die zaterdag. Hoe gaat Hgrm in 15 minuten van Preston naar Burnley geraken?

TeeZee

Citaat van: Joost op feb 25, 2009, 21:54:36
Hoe gaat Hgrm in 15 minuten van Preston naar Burnley geraken?
Als hgrm naar Burnley gaat, gaat hij niet naar Preston v Blackpool. Zondag zou weleens Villa v Everton kunnen worden.

AthleticHolanda

Citaat van: TeeZee op feb 25, 2009, 22:04:59
Zondag zou weleens Villa v Everton kunnen worden.

Welke opties zijn er op de zondag nog meer?

En zijn er voor zo'n wedstrijd kaartjes aan te komen?

Heb deze ook in het achterhoofd aangezien ik op de zondag niets anders kon vinden... al is er hier nog niks definitief.

Hugo

Citaat van: Joost op feb 25, 2009, 18:27:15
Pasen ziet er voor mij tot nu toe;

Vrijdag; Reading v Sheffield United om 17:30. Daarvoor misschien Southend United om 13:00.
Zaterdag Merhyr Tydfill v Oxford City

Idem voor mich. Merthyr Tydfill (correcte spelling?) zit nogal in de financiele troubles, dus hopenlijk bestaan ze in april nog. Ze hebben wel een heel erg mooie ground.

AthleticHolanda

Nu Athletic zich voor de finale van de Copa del Rey heeft geplaatst hoop ik stiekem op een kaartje voor die wedstrijd. Maar aangezien het voor ons 24 jaar geleden is, en voor onze tegenstander, FC Barcelona, ook alweer 11 jaar zal de vraag naar kaarten ongekend hoog zijn.
De finale is toegewezen aan Mestalla maar dit betekent slechts 17000 kaartjes voor fans van beide clubs, nu proberen beide clubs de finale in Bernabeu te krijgen omdat er dan 30000 kaartjes per club verkocht mogen worden.
Veel zal dat echter aan de situatie niet veranderen, nothing is impossible, maar in dit geval vrees ik toch van wel...
... mocht iemand ook maar enig idee hebben hoe aan een kaartje te geraken, elke info is welkom.

Bijkomend voordeel is overigens kwalificatie voor de UEFA Cup komend seizoen, heb er nu al zin in :-D.

spons

Citaat van: AthleticHolanda op mrt 05, 2009, 22:15:49
Bijkomend voordeel is overigens kwalificatie voor de UEFA Cup komend seizoen, heb er nu al zin in :-D.

ik dacht dat vanaf komend seizoen alleen de daadwerkelije bekerwinnaar aan de eropese toernooien mee mochten doen en niet meer eventueel de verliezend finalist als de winnaar al cl voetbal heeft gehaald ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Sebastiaan_W

Weekend van 2 en 3 mei is de laatste speeldag van de 2e t/m 4e klasse in Belgiƫ. Nu staat de speeldag van 1e klasse op de zaterdag en alle wedstrijden van de 2e t/m 4e klasse op de zondag.

Is het nog mogelijk dat er met wedstrijden geschoven gaat worden en wanneer wordt dit bekend gemaakt.

Joost

Citaat van: witte leeuw op mrt 06, 2009, 11:07:26
Weekend van 2 en 3 mei is de laatste speeldag van de 2e t/m 4e klasse in Belgiƫ. Nu staat de speeldag van 1e klasse op de zaterdag en alle wedstrijden van de 2e t/m 4e klasse op de zondag.

Is het nog mogelijk dat er met wedstrijden geschoven gaat worden en wanneer wordt dit bekend gemaakt.
In vorige jaren was het zo dat alle wedstrijden die nog sportief van belang zijn tegelijkertijd dienen te worden afgerond. Zondag 15:00 dus. Mocht een wedstrijd geen enkele invloed hebben op promotie, degradatie of periode dan kan het zijn dat een tweede, derde of vierde klasse wedstrijd verplaatst wordt naar de zaterdagavond. Daar moeten beide clubs dan wel overeenstemming over bereiken.

AthleticHolanda

Citaat van: spons op mrt 06, 2009, 09:13:07
ik dacht dat vanaf komend seizoen alleen de daadwerkelije bekerwinnaar aan de eropese toernooien mee mochten doen en niet meer eventueel de verliezend finalist als de winnaar al cl voetbal heeft gehaald ?

Citaat van: uefa.comThe losing finalist for the domestic cup competition will still be entitled to be entered for the UEFA Europa League should the domestic cup winners qualify for the UEFA Champions League.

http://www.uefa.com/competitions/uefacup/news/kind=2097152/newsid=788365.html

Voetbalhopper

24-5 Sampdoria-Udinese
31-5 Juventus- Lazio

als ik kaarten kan krijgen, maar dat moet mogelijk zijn

Batflyer

Gisteren een ticket besteld voor:
Fulham v Stoke City (zaterdag 25 april)
Arsenal v Middlesbrough (zondag 26 april) =)

Omdat ik gisteravond nogal druk was dacht ik dat ik de Eurostar morgen wel kon boeken. Maar helaas is een retourtje Brussel - Londen ineens ruim 100 euro geworden ipv 75.
Ach, dat mag de pret niet drukken. Moet dus nog even de reis en hostel boeken en dan kan het aftellen beginnen. :)
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

TeeZee

Citaat van: Batflyer op mrt 26, 2009, 16:15:26
Gisteren een ticket besteld voor:
Fulham v Stoke City (zaterdag 25 april)
Arsenal v Middlesbrough (zondag 26 april) =)

Omdat ik gisteravond nogal druk was dacht ik dat ik de Eurostar morgen wel kon boeken. Maar helaas is een retourtje Brussel - Londen ineens ruim 100 euro geworden ipv 75.
Ach, dat mag de pret niet drukken. Moet dus nog even de reis en hostel boeken en dan kan het aftellen beginnen. :)
Altijd als het buiten weer zeikt van de regen, zo hard dat je de behoefte krijgt om een ark te bouwen, moet aan jou en je tweelingbroer denken. Mijn zomerjas is nog steeds niet droog van die middag op Selhurst Park. Achteraf gezien leek het een beetje op deelname aan het programma Wipe Out.

Fulham v Stoke is natuurlijk heel mooi. Hoe ben je aan kaartjes voor Arsenal gekomen?

Batflyer

Citaat van: TeeZee op mrt 27, 2009, 11:59:29
Altijd als het buiten weer zeikt van de regen, zo hard dat je de behoefte krijgt om een ark te bouwen, moet aan jou en je tweelingbroer denken. Mijn zomerjas is nog steeds niet droog van die middag op Selhurst Park. Achteraf gezien leek het een beetje op deelname aan het programma Wipe Out.

Fulham v Stoke is natuurlijk heel mooi. Hoe ben je aan kaartjes voor Arsenal gekomen?

Ghehe, zo'n soort reactie verwachtte ik al. :P

Ik ben nu Red Member bij Arsenal, dus heb gewoon legaal op de ticketsite een ticket kunnen kopen. Kan niet wachten tot het zover is, al verheug ik me ook heel erg op Fulham-Stoke. Ik zit vlak naast de Cottage en dus op dezelfde tribune als de Stoke-fans. =)
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)