Oefenduels 2011 (NL)

Gestart door AthleticHolanda, mei 13, 2011, 15:54:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

GiertjeNL

Lees inderdaad net dat ze in Mierlo zitten.
Net als Malaga, Qatar U19, Hapoel Tel Aviv en Sint Truiden.

hgrm

Citaat van: spons op jul 09, 2011, 08:12:58
ja dreiging van internethooligans

Door toe te geven aan dit soort ongein, krijgen ze van achter hun PC'tjes steeds meer macht. Als je op deze manier met een paar muisklikken de hele boel kunt saboteren, gaat het toch echt de verkeerde kant op.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Verwijderd lid

Citaat van: GiertjeNL op jul 09, 2011, 17:15:32
Lees inderdaad net dat ze in Mierlo zitten.
Net als Malaga, Qatar U19, Hapoel Tel Aviv en Sint Truiden.

Leuk ! waar heb je de info gevonden dat die andere ploegen er ook zitten ?

GiertjeNL

Via de site van STVV staat ze hebben enkel één vergissing gemaakt er staat dat Valencia er zit maar dit moet natuurlijk Malaga zijn.

georgesv

Buffalo's verloren van Trabzonspor
9/7/2011
Vandaag verloren de Buffalo's een oefenwedstrijd tegen Trabzonspor met 2-1. In deze wedstrijd, die te Helmond achter gesloten deuren werd gespeeld, kwamen de volgende spelers in actie: Boeckx, Suler, Wils, Smolders, Jorgensen, El Ghanassy, Arzo (73' Grondin), Ba (46' Nahayo), Skarabot, Arbitman en Ljubijankic. El Ghanassy scoorde het Gentse doelpunt.

Vladimir1973

Citaat van: Breda op jul 09, 2011, 01:39:45
Ik kan me er iets bij voorstellen. Overigens wordt steeds duidelijker dat het verbieden van wedstrijden niet, zoals enkelen hier graag beweren, een fenomeen is dat zich louter en alleen in een Nederland dat door angstige burgemeesters zou worden bevolkt, voordoet. Ik kan me recent verhalen herinneren uit België, Duitsland en nu dus Engeland.

Learn to live with it: voetbalsupporters als groep (ik heb het niet over supportersgroepen van afzonderlijke clubs) hebben weinig krediet en een slechte reputatie. Krediet bouw je alleen op door jarenlang vlekkeloos gedrag in heel Europa. En wat is vlekkeloos gedrag? Dat is gedrag dat niet alleen binnen de poorten van het stadion, maar ook daarbuiten algemeen geaccepteerd wordt - in woord en daad. Succes!

Ik ben twee weken offline, fijne zomer beste mensen!

mooie woorden....... fijne zomer
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

AthleticHolanda

Citaat van: AthleticHolanda op mei 13, 2011, 15:54:59
FC Utrecht - Colchester United (?)

Kreeg zojuist eindelijk een mail terug van FC Utrecht...

Citeer
Deze wedstrijd is tegen Jong FC Utrecht en wordt gespeeld op het KNVB sportcentrum in Zeist.

Met vriendelijke groet,
FC Utrecht BV

Verwijderd lid

#142
22 juli SC Veendam - Feyenoord (stadion Langeleegte)

en FC Groningen - HSV is UITVERKOCHT !

AthleticHolanda

CiteerDe oefenpot tussen FC Den Bosch en FC Utrecht gaat om te grote veiligheidsrisico's niet door. Beide clubs zouden elkaar komende dinsdag treffen in Stadion de Vliert van Den Bosch. "Maar er waren signalen die op problemen zouden kunnen duiden", zegt Peter Bijvelds, algemeen directeur van Den Bosch, in het Brabants Dagblad.

"In overleg met de politie hebben we besloten dit risico niet te lopen voor een oefenwedstrijd", vervolgt Bijvelds, voor wie het duel zonder publiek spelen geen optie is. "Dat zou een onaanvaardbaar veiligheidsrisico kunnen ontstaan als het uitlekt."

Supporters van FC Utrecht die al een kaartje hadden gekocht, kunnen hun geld terughalen bij Ticketing, links van de hoofdingang van Stadion Galgenwaard.

Maar, maar, maar...

GiertjeNL

Sporting Lissabon - Ankaragucu word toch wel gespeeld bij WHC in Wezep.
Echter wel op maandag 18 juli om 20:00uur.

CiteerОще на летището в Амстердам двама холандски фена не спряха да се снимат с футболистите и треньорското ръководство. На аерогарата ги чакаше клубният автобус, който откара червените в Хеелсум, където ще протече подготовката на отбора.

Op deze manier kom je toch nog op de website van CSKA Sofia terecht, staat iets in de trant van twee gekke hollanders die spelers van CSKA op staan te wachten op Schiphol hahaha!

Voetbalhopper

Citaat van: GiertjeNL op jul 15, 2011, 22:48:44
Sporting Lissabon - Ankaragucu word toch wel gespeeld bij WHC in Wezep.
Echter wel op maandag 18 juli om 20:00uur.

Op deze manier kom je toch nog op de website van CSKA Sofia terecht, staat iets in de trant van twee gekke hollanders die spelers van CSKA op staan te wachten op Schiphol hahaha!

waar staat dat van lissabon ?

GiertjeNL

Site van WHC en op de site van Sporting ook al kan ik dat berichtje zo snel niet meer tevoorschijn toveren;)

Voetbalhopper

Citaat van: GiertjeNL op jul 15, 2011, 23:58:44
Site van WHC en op de site van Sporting ook al kan ik dat berichtje zo snel niet meer tevoorschijn toveren;)

Op de site van WHC staat inderdaad dat het daar is. Op de site van Mutlu staat nog steeds dat het in Arnhem is.... even afwachten het kan blijkbaar op het laatste moment nog wijzigen

Verwijderd lid

Citaat van: yesyes op jul 16, 2011, 20:48:01
Op de site van WHC staat inderdaad dat het daar is. Op de site van Mutlu staat nog steeds dat het in Arnhem is.... even afwachten het kan blijkbaar op het laatste moment nog wijzigen

Gokje: 1e Helft in Wezep en de 2e helft in Arnhem.

Vladimir1973

Citaat van: Meester op jul 16, 2011, 22:13:33
Gokje: 1e Helft in Wezep en de 2e helft in Arnhem.

gelukkig geen drie speelhelften......
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12