Stelling van de week 42/2009

Gestart door TeeZee, okt 20, 2009, 10:01:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TeeZee

Ik zie PSV het liefst altijd met een gestolen 1-0 en afbraakvoetbal winnen, gewoon zodat heel Ajaxminnend Nederland zich kapot ergert.

Dat je een eindstand van de competitie als dit krijgt:

1. PSV 34 34 0 0 102 34-0
2. Ajax 34 32 0 2 96 150-25

King Nothing

Citaat van: Stadionhopper op okt 23, 2009, 09:14:23
PSV - FC Kopenhagen 1-0, slechte wedstrijd maar de 3 punten vergoeden alles!
Ach ja...
Ik lees koppen in de krant, op nieuwssites en op teletekst dat PSV "met moeite" "moeizaam" "late goal" wint van Kopenhagen. Mjah, PSV wínt wel, daar gaat het toch om? Sport beoefen je om te winnen, dat doet PSV. Wat boeit het dan hóé je wint?
Leuk dat je mooi voetbalt en daar complimenten voor krijgt, vooral als je steeds verliest en uiteindelijk degradeert. Maar je speelt wel mooi voetbal. Waar je dus geen zak aan hebt gehad.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

hgrm

Citaat van: TeeZee op okt 23, 2009, 11:43:36
Ik zie PSV het liefst altijd met een gestolen 1-0 en afbraakvoetbal winnen, gewoon zodat heel Ajaxminnend Nederland zich kapot ergert.

Dat je een eindstand van de competitie als dit krijgt:

1. PSV 34 34 0 0 102 34-0
2. Ajax 34 32 0 2 96 150-25

Maar dan kwalificeert Ajax zich alsnog voor de CL. Niet mee eens dus.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

spons

Citaat van: hgrm op okt 25, 2009, 14:13:14
Maar dan kwalificeert Ajax zich alsnog voor de CL. Niet mee eens dus.

welnee, die hebben nog nooit de voorronde CL overleeft
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Houseman

Ik zat gisteren de samenvattingen + analyse van de CL te kijken, en moest opeens aan dit topic denken toen Jack de woorden sprak: "Barcelona nog niet zeker van plaatsing. Het zou toch voor het voetbal wel goed zijn als zij zich in ieder geval zouden plaatsen, of niet Ron? Liverpool er ook al uit." Vervolgens barstte hij bijna in huilen uit vanwege deze nederlaag voor het voetbal. Liverpool, voor het eerst sinds 2002 níet naar de volgende ronde van de Champions League.

Ik zou bij deze willen oproepen tot uitsluiting van Europees voetbal van elke club die vaker dan 3x achter elkaar de 2e ronde van de CL haalt.

Joost

Citaat van: Houseman op nov 25, 2009, 12:52:57
Ik zat gisteren de samenvattingen + analyse van de CL te kijken, en moest opeens aan dit topic denken toen Jack de woorden sprak: "Barcelona nog niet zeker van plaatsing. Het zou toch voor het voetbal wel goed zijn als zij zich in ieder geval zouden plaatsen, of niet Ron? Liverpool er ook al uit." Vervolgens barstte hij bijna in huilen uit vanwege deze nederlaag voor het voetbal. Liverpool, voor het eerst sinds 2002 níet naar de volgende ronde van de Champions League.

Ik zou bij deze willen oproepen tot uitsluiting van Europees voetbal van elke club die vaker dan 3x achter elkaar de 2e ronde van de CL haalt.

Liverpool heeft gewoon de pech dat het heel slecht draait en ook nog een loodzware poule heeft. Zelfs Liverpool in vorm zag ik niet snel van Lyon winnen.

Barcelona lijkt te draaien op die paar wedstrijden per jaar waarin ze een tegenstander volledig tot gort spelen. De meeste keren gebeurt dat gewoon niet. Ik herinner me een CL halve finale uit het vorige jaar waar Chelsea alle mankementen van dit Barcelona blootlegde maar waar Barcelona door een welwillende scheidsrechter en puur geluk doorging. Tegen goed georganiseerde teams heeft Barcelona het gewoon verschrikkelijk lastig. Desondanks gaan ze gewoon door naar de tweede ronde. De enige manier waarop dat nog kan misgaan is een 2-0 nederlaag in Kiev en dat gaat niet gebeuren. Had Wesley Sneijder niet die 1-2 binnengetikt voor Inter bij Kiev zou de situatie er heel anders uitzien.