Work in progress

Gestart door Sebastiaan_W, apr 13, 2008, 10:03:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

watergatehopper

Citaat van: Joost op nov 27, 2015, 13:51:40
Wie St. James Park in Exeter nog bezoeken moet misschien opschieten. De club heeft de plannen ingediend bij de gemeente en als het volgens planning verloopt dat gaat nog komende zomer de hoofdtribune tegen de vlakte.

Ga jij er als dutch grecian nog naartoe mocht dit doorgang vinden?
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Joost

Citaat van: watergatehopper op nov 30, 2015, 12:28:58
Ga jij er als dutch grecian nog naartoe mocht dit doorgang vinden?

Dat weet ik nog niet, begin mei Baby II verwacht en dat belemmert reizen in het voorjaar van 2016.
Ook de meerdaagse trip voor januari staat niet in eerste instantie in de richting van Exeter gepland.

Luccie

Is Exeter trouwens te doen in een dagtrip via de Kanaaltunnel?

Nort

Citaat van: Luccie op nov 30, 2015, 13:47:24
Is Exeter trouwens te doen in een dagtrip via de Kanaaltunnel?

Als je van lang in de auto zitten houdt wel. Op zaterdag rijdt de trein al vanaf 06:00 onafgebroken tot 23:30, met een 15:00 wedstrijd kun je dat dus halen. Of het wenselijk is, is een ander verhaal.

Zelf zit ik te denken aan Exeter - Barnet met Pasen of Exeter - Plymouth op 2 april.

Luccie

Citaat van: nort op nov 30, 2015, 14:18:20
Als je van lang in de auto zitten houdt wel. Op zaterdag rijdt de trein al vanaf 06:00 onafgebroken tot 23:30, met een 15:00 wedstrijd kun je dat dus halen. Of het wenselijk is, is een ander verhaal.

Zelf zit ik te denken aan Exeter - Barnet met Pasen of Exeter - Plymouth op 2 april.

Routeplanner geeft vanaf de Kanaaltunnel naar Exeter ruim 4 uur aan. Dat is dan al met al een aardige zit, aangezien er op het vaste land ook de nodige kilometers gemaakt dienen te worden.


Joost

Citaat van: Luccie op nov 30, 2015, 14:41:01
Routeplanner geeft vanaf de Kanaaltunnel naar Exeter ruim 4 uur aan. Dat is dan al met al een aardige zit, aangezien er op het vaste land ook de nodige kilometers gemaakt dienen te worden.

De routeplanner is in dit geval niet super betrouwbaar. De route van 4 uur is via de A303 aka De Groundhoppers Nachtmerrie.
De snelste route is altijd de M4 naar Bristol en dan de M5.

We zijn begin vorig seizoen naar Hereford geweest, een redelijk vergelijkbare afstand en dat hebben we vanuit Gent gedaan. Werd ook flink nachtwerk op de terug.

Het is allemaal zeker te doen maar Exeter op een dagje is wat mij betreft flink over de grens waarbij het nog leuk blijft.

Luccie

Citaat van: Joost op nov 30, 2015, 15:29:37
De routeplanner is in dit geval niet super betrouwbaar. De route van 4 uur is via de A303 aka De Groundhoppers Nachtmerrie.
De snelste route is altijd de M4 naar Bristol en dan de M5.

We zijn begin vorig seizoen naar Hereford geweest, een redelijk vergelijkbare afstand en dat hebben we vanuit Gent gedaan. Werd ook flink nachtwerk op de terug.

Het is allemaal zeker te doen maar Exeter op een dagje is wat mij betreft flink over de grens waarbij het nog leuk blijft.

Dank voor je uitleg, Joost!

Ik denk dat het inderdaad geen doen is om Exeter in 1 dag te doen.
Helemaal eens wat je schrijft, het moet wel leuk blijven.

watergatehopper

Citaat van: Joost op nov 30, 2015, 13:25:15
Dat weet ik nog niet, begin mei Baby II verwacht en dat belemmert reizen in het voorjaar van 2016.
Ook de meerdaagse trip voor januari staat niet in eerste instantie in de richting van Exeter gepland.

Van harte gefeliciteerd! Ik kan me bij baby 1 nog herinneren dat we bij onze trip naar Wimbledon de trein als "PNR" aanhielden hahaha....
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

FCT1980

Citaat van: hgrm op nov 12, 2015, 22:53:01
Ik denk dat hetgeen een stadion voor "ons slag mensen" interessant maakt niet eens zozeer de ouderdom van de tribunes is maar meer variatie in stijl van tribunes. Door zo'n verbouwing wordt die variatie eerder groter dan kleiner.

Om een voorbeeld te noemen: het stadion van Stockport met twee oldskool tribunes en een gigantische moderne tribune achter de goal heeft juist door die combi een bepaalde charme.

Met Villa Park als mooiste voorbeeld?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

watergatehopper

Chelsea heeft vandaag officieel zijn plannen aangekondigd voor een nieuw stadion op dezelfde locatie als het huidige Stamford Bridge.

http://www.chelseafc.com/news/latest-news/2015/12/a-message-to-our-supporters-and-neighbours.html?extcmp=SOCIA_TW_ENG_NEWS_STADIUM
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Nort

Las het ook, enige positieve nieuws is dat ze op hun huidige locatie blijven.

Luccie

Citaat van: watergatehopper op dec 01, 2015, 13:45:22
Chelsea heeft vandaag officieel zijn plannen aangekondigd voor een nieuw stadion op dezelfde locatie als het huidige Stamford Bridge.

http://www.chelseafc.com/news/latest-news/2015/12/a-message-to-our-supporters-and-neighbours.html?extcmp=SOCIA_TW_ENG_NEWS_STADIUM

Een goede reden om die dan te bezoeken voor de verbouwing :)

watergatehopper

Citaat van: nort op dec 01, 2015, 14:26:26
Las het ook, enige positieve nieuws is dat ze op hun huidige locatie blijven.

Wat is daar positief aan?
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Nort

Citaat van: watergatehopper op dec 01, 2015, 17:28:10
Wat is daar positief aan?

Het is toch mooi dat ze sinds de oprichting op dezelfde plek spelen. Op de foto's lijkt de oude muur van de 'shed end' ook behouden en bovendien vertrekt Chelsea daarmee niet naar een saai industrie terrein.

Jef400

Nee, maar de 'supporters' aldaar worden ook niet luidluchtiger als de doden op het naastgelegen kerkhof.