Work in progress

Gestart door Sebastiaan_W, apr 13, 2008, 10:03:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Nickky

Toch heb ik met volle verbazing gezien hoe mensen dat kerkhof als een soort doorgaande weg gebruiken. Men fietst er door, men loopt er had, heel bizar. Ik denk niet dat ik snel tegen m'n vrouw zeg: " lieverd, ga even twee rondjes begraafplaats joggen, zo terug...."

Maar goed, het zal aan mijn bekrompen geest liggen...

Joost

Citaat van: nort op dec 01, 2015, 18:41:22
Het is toch mooi dat ze sinds de oprichting op dezelfde plek spelen. Op de foto's lijkt de oude muur van de 'shed end' ook behouden en bovendien vertrekt Chelsea daarmee niet naar een saai industrie terrein.

Je weet dat Chelsea FC eigenlijk opgericht is omdat Fulham niet wenste te verhuizen naar Stamford Bridge?

Stamford Bridge ligt ook in de wijk Fulham.

Nort

Citaat van: Joost op dec 01, 2015, 22:29:03
Je weet dat Chelsea FC eigenlijk opgericht is omdat Fulham niet wenste te verhuizen naar Stamford Bridge?

Stamford Bridge ligt ook in de wijk Fulham.

Dat weet ik. Maar in de wijk Fulham aan het metro station Fulham Broadway vind ik Chelsea nu eenmaal thuis horen.

FCT1980

Citaat van: Joost op dec 01, 2015, 22:29:03
Je weet dat Chelsea FC eigenlijk opgericht is omdat Fulham niet wenste te verhuizen naar Stamford Bridge?

Stamford Bridge ligt ook in de wijk Fulham.

Is met meerdere clubs in Engeland geweest. Liverpool en Sheffield United  bestaan ook alleen om die reden
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Arjen

De nieuwe tribune van Anfield schiet al aardig op. Op Google Earth kun je ook oude luchtfoto's van de wijk bekijken. Als je dit doet zie je hoeveel huizen zijn gesneuveld voor deze uitbreiding. Deze straten zijn eerst jaren spookgebied geweest (huizen opgekocht door de club en daarna dichtgetimmerd).


FCT1980

Och ellende man. Ben echt blij dat ik dat pareltje nog in volle glorie heb gezien. Helaas wel zonder wedstrijd.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Wesley10__

Ik ben waarschijnlijk begin augustus in Londen. Weet iemand in hoeverre het nog mogelijk is om Upton Park te bezoeken? Ben je nog gebonden aan bepaalde tijden?

Hugo

Citaat van: Wesley10__ op jun 24, 2016, 18:40:32
Ik ben waarschijnlijk begin augustus in Londen. Weet iemand in hoeverre het nog mogelijk is om Upton Park te bezoeken? Ben je nog gebonden aan bepaalde tijden?

Check de website van West Ham of er nog (prijzige) rondleidingen zijn.  Als dat niet zo is geef ik je weinig kans, maar je kunt het altijd proberen.

Wesley10__

Citaat van: Hugo op jun 24, 2016, 19:50:29
Check de website van West Ham of er nog (prijzige) rondleidingen zijn.  Als dat niet zo is geef ik je weinig kans, maar je kunt het altijd proberen.

Rondleidingen en dergelijke zijn er voor zover ik kan zien niet meer. Ik begreep net wel van iemand dat het gewoon toegankelijk is.

Jeje

Citaat van: Wesley10__ op jun 24, 2016, 20:31:10
Rondleidingen en dergelijke zijn er voor zover ik kan zien niet meer. Ik begreep net wel van iemand dat het gewoon toegankelijk is.

Zou mooi zijn als het nog toegankelijk is. Ik ga halverwege Juli en ga er dan ook wel even langs.

Wesley10__

Citaat van: Jeje op jun 24, 2016, 21:37:40
Zou mooi zijn als het nog toegankelijk is. Ik ga halverwege Juli en ga er dan ook wel even langs.
Oh ben benieuwd! Laat even weten of het gelukt is!

Jeje

Citaat van: Wesley10__ op jun 24, 2016, 21:45:46
Oh ben benieuwd! Laat even weten of het gelukt is!

Net terug uit Londen, Boleyn Ground is hermetisch afgesloten, logo's van West Ham zijn ook al weg aan de voorkant en clubshop al gesloten. Zijn een paar gaten waardoor je het stadion nog van binnen kunt zien maar er inkomen gaat hem niet worden.

Wesley10__

Citaat van: Jeje op jul 17, 2016, 22:56:53
Net terug uit Londen, Boleyn Ground is hermetisch afgesloten, logo's van West Ham zijn ook al weg aan de voorkant en clubshop al gesloten. Zijn een paar gaten waardoor je het stadion nog van binnen kunt zien maar er inkomen gaat hem niet worden.

Ontzettend jammer!

Joost

Nog anderhalve maand en dan gaat ie toch echt tegen de vlakte in Exeter.

At the current rate of progress and providing that we don't run into any unexpected problems we expect that the demolition of the OLD GRANDSTAND will start by the middle of October.