Nutteloze groundhopfeiten

Gestart door Hielke, apr 14, 2009, 21:55:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Koning Kriel

Bij ons ook minimaal 1 wedstrijd per trip mocht het in het programma passen. In maart gaan we naar Schotland en doen we twee wedstrijden. Nu Hibs - Hearts ineens toch naar dinsdag ging was het zelfs oke om de hotels om te boeken zodat we toch op dinsdag al in Edinburgh waren (nog wel een dikke fuck you naar de SPFL die 1 maand na het verzetten van wedstrijden in alle omliggende speelronden alsnog die pot verschoof).

Met mijn vrouw al geweest bij:
PK 35 (Finland)
New York City FC (USA)
Atletico Madrid (Spanje)
Rayo Vallecano
Union Berlin (Duitsland)
Borussia Dortmund
Borussia Mönchengladbach
Arminia Bielefeld
Kickers Würzburg
Lommel (België)
STVV
Roeselare
Willem II (Nederland)
PSV
FC Eindhoven

bagger010

Citaat van: Olav op dec 28, 2019, 21:07:14
Leuk om jullie lijstjes met bezochte stadions te zien, maar ik ben benieuwd hoe ver jullie je relatie/ouder etc. hebben gekregen om soms mee te gaan naar een wedstrijd.

In Bilbao ruilde ik een volledige middag shoppen voor een avond pot van Sestao River Club. Aanstaande zaterdagochtend vliegen wij naar Bristol en zullen wij onze dag ook voornamelijk in winkelcentra spenderen. Daartegenover staat de zondag, deze zullen wij op zijn Brits doorbrengen met een bezoek aan Bristol Rovers-Coventry City als absoluut hoogtepunt. Wij hebben allebei een dure hobby maar gelukkig valt dit aardig te combineren.

Jef400

Ik zou overigens wel de bus pakken naar de Memorial Ground. Dat is nog een dik uur lopen vanaf het winkelcentrum.

Jef400

Sinds dat ik begonnen ben met groundhoppen is dit mijn meest dramatische vinckjaar ooit geweest. Slechts 3 vincks en die waren ook allemaal in het buitenland. Wat ik wel heb overgehouden aan dit vinckjaar aan nutteloze feitjes.

De 3-0 bij Sparta-AZ was mijn 30e wedstrijd dit kalenderjaar. In alle wedstrijden dat ik Kevin Blom dit kalenderjaar heb zien fluiten stuurde hij een keeper van het veld af. Ik eindigde op precies 3 goals per wedstrijd en ben precies 2 keer dit seizoen met de auto naar een voetbalwedstrijd gegaan en was de 1-1 tussen Utrecht en Zrinsjki de heetste voetbalwedstrijd ooit in Nederland.

bagger010


rogo_breda

Citaat van: Olav op dec 28, 2019, 21:07:14
Leuk om jullie lijstjes met bezochte stadions te zien, maar ik ben benieuwd hoe ver jullie je relatie/ouder etc. hebben gekregen om soms mee te gaan naar een wedstrijd. Mijn pa is zoal meegeweest naar het EK in Marseille, AS Monaco, PAOK en AS Roma en m'n vriendin heeft o.a. Toulouse FC, Girondins de Bordeaux, PAOK en de lege stadions van Bohemians Praag en Zizkov gezien. Ik kan me voorstellen dat er hier mannen zijn die de hobby al veel langer uitoefenen en dat er dus vriendinnen/vrouwen zijn met een indrukwekkende groundlist!
In het begin de vrouw nog wel eens meegenomen, zo is ze bij Sheffield Wednesday, Kaiserslautern en Real Madrid geweest. Maar dat was eigenlijk geen succes, ze heeft totaal niks met voetbal, het was altijd te koud en ze had het niet eens door als er gescoord werd. Ze heeft er gelukkig geen probleem mee dat ik tijdens elke vakantie een voetbalwedstrijd mee pak, maar het is beter voor iedereen dat ik dat tegenwoordig alleen doe :)

headout

Citaat van: Olav op dec 28, 2019, 21:07:14
Leuk om jullie lijstjes met bezochte stadions te zien, maar ik ben benieuwd hoe ver jullie je relatie/ouder etc. hebben gekregen om soms mee te gaan naar een wedstrijd.
Niet. Het hoppen is mijn hobby, niet de hare. Ze is inmiddels wel zover dat op onze vakanties mij aantikt als ze een stadion of -lampen zie, die ik al veel eerder had waargenomen of gewoon bewust langs ben gereden. Verder vindt ze het prima als ik op vakantie 1 of 2 potjes bezoek. Maar ze gaat nooit mee.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

FCT1980

Citaat van: rogo_breda op jan 02, 2020, 10:12:03
In het begin de vrouw nog wel eens meegenomen, zo is ze bij Sheffield Wednesday, Kaiserslautern en Real Madrid geweest. Maar dat was eigenlijk geen succes, ze heeft totaal niks met voetbal, het was altijd te koud en ze had het niet eens door als er gescoord werd. Ze heeft er gelukkig geen probleem mee dat ik tijdens elke vakantie een voetbalwedstrijd mee pak, maar het is beter voor iedereen dat ik dat tegenwoordig alleen doe :)

Precies mijn tekst alleen is mijn vrouw bij AS Roma, Watford en Twente geweest :)
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Freekos79

Citaat van: FCT1980 op jan 02, 2020, 14:15:09
Precies mijn tekst alleen is mijn vrouw bij AS Roma, Watford en Twente geweest :)
Idem. Als zij er niks aan vindt, heb ik ook minder plezier. Wel met haar bij Union st Gilloise geweest. Maar dit was de eerste en laatste keer.
Volgende wedstrijd: ?

ALenstra

Vandaag per post ontvangen het toegangskaartje voor QPR-Swansea City op 5 januari.

ksclgiov282

Citaat van: ALenstra op jan 21, 2020, 12:22:22
Vandaag per post ontvangen het toegangskaartje voor QPR-Swansea City op 5 januari.

Heb ik een jaartje of 6 geleden ook eens voor gehad haha.

ricodejong4

Gisteren voor het eerst aanwezig geweest bij een wedstrijd welke door de mist gestaakt is, vanuit het uitvak bij Fortuna - Feyenoord.
De vorige bijgewoonde gestaakte wedstrijd was ook bij Feyenoord, toen vorig seizoen na 5 minuten het licht uitviel bij Feyenoord - VVV.

spons

Citaat van: ricodejong4 op jan 22, 2020, 09:05:58
Gisteren voor het eerst aanwezig geweest bij een wedstrijd welke door de mist gestaakt is, vanuit het uitvak bij Fortuna - Feyenoord.
De vorige bijgewoonde gestaakte wedstrijd was ook bij Feyenoord, toen vorig seizoen na 5 minuten het licht uitviel bij Feyenoord - VVV.

Volgens mij voor mij ook de eerste keer gestaakt vanwege de mist
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FC_Emmen

Ik was op 21-11-2011 bij Sparta - Emmen, mijn enige (door mist) gestaakte wedstrijd.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Jehoentelaar

Eind 2010 zat ik bij Roda JC - PSV in zo'n dichte mist dat de ene lange zijde de andere niet kon zien. Gek genoeg ging de wedstrijd wel door en werd 'ie afgemaakt.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar