Eindhoppen

Gestart door cafebac, mrt 26, 2014, 17:54:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

cafebac

Aangezien ik regelmatig mijn groundhop-ervaringen op verschillende fora deel leek het me toch wel handig om ook eens een blog te starten. Zeker aangezien ik het werken met mijnalbum.nl wel beu ben.
Gezien mijn afkomst en het feit dat ik veel stadions vanuit een uitvak vol Brabanders vink, heb ik gekozen voor de titel Eindhoppen. Komende periode wil ik mijn groundlist gaan aanvullen met al het materiaal wat op mijn harde schijf staat. Aangezien ik ook niet zo'n held ben met design en websites is het vrij simpel, en heb ik wel wat ideeën op andere blogs gescout. De aftrap is inmiddels een feit:

eindhoppen.blogspot.nl

Ik zal hier regelmatig een update plaatsen.

Hugo

Die mascotte van Aalst is zooo briljant _o_

Hugo

En waarom heet cafebac eigenlijk cafebac?

cafebac

#3
Vandaag Nederland een heel eind gecompleteerd in m'n online archief. Laatste update vandaag bewegende beelden van een van de mooiste awaydays ooit, met FC Eindhoven een periodetitel ophalen in De Langeleegte. Groots feest in het uitvak, onthaal van de spelersbus aan de aalsterweg... Als je op een maandagavond om 5.00 's nachts naar huis gaat is het altijd de moeite waard geweest :)

cafebac

Dankje! Bijzonder sportpark dat zeker, jammer dat het niet meer is...

Verslag van Moeskroen-Westerlo staat inmiddels op mijn blog.

cafebac

Weer even wat updates.

*Leuven-Moeskroen van gisteren
*La Louvière - Oudenaarde, eindrondefinale van twee jaar geleden
*Spa - Luik van afgelopen najaar

cafebac

* Rasunda, AIK-PSV
* Henri Jungers
* La Frontière, Differdange-Runavik
* Pairay, Luik-Olympic

cafebac

*Signal Iduna Park
*Stade Adrien Bertelson
*Bosuil
*Leunenstadion

cafebac

Afgelopen maandag eindelijk eens de Grotenburg bezocht. Wat een prachtige bak!

http://eindhoppen.blogspot.nl/2014/05/grotenburg-stadion.html

cafebac

* Stade du Thillenberg
* Stade Jos Nosbaum

cafebac

Mijn seizoen samengevat:
* 63 Wedstrijden, evenaring van mijn persoonlijk record van twee jaar geleden.
* 41 Wedstrijden van PSV, 26 thuis en 15 uit.
* 5 Keer FC Eindhoven aan het werk gezien, 4 thuis en uit tegen PSV
* 20 Nieuwe stadions gezien met wedstrijd en daarbij nog een aantal groundspots
* 14 Wedstrijden in België, 3 in Duitsland, 2 in Bulgarije en 1 in Frankrijk en Luxemburg.
* In Nederland dit seizoen enkel het Cambuur stadion als nieuwe ground. Daarmee komt de teller in Nederland op 31, België is opgerukt naar 28. Komend seizoen dus een belangrijk kantelpunt.

Ben ook voornemens op komende zomer de beelden behorend bij mijn groundlist op internet te completteren. Zojuist nog twee prachtige stadions in Brussel online gezet @ eindhoppen.blogspot.nl

cafebac

*Rupel Boom
*Olympic Charleroi

cafebac

*Hasselt-Patro van dit seizoen
*Racing-Hoogstraten uit 2012, inclusief foto's van de binnenkant van Oscar Vankesbeeck.

NickHart

Cafebac, mag ik vragen welke camera je gebruikt? Je laatste foto's van Racing zien er goed uit!

cafebac

Ik gebruik een Casio Exilim van een paar jaar oud. Daarvoor had ik een Panasonic Lumix. Handzame cameraatjes en bij goed licht prima foto's mee te maken. Als het wat donkerder wordt is het toch een beetje geluk hebben met hoe het (kunst)licht valt. Regelmatig valt het ook vies tegen. Denk dat ik binnenkort een iets duurder cameraatje ga kopen. Sowieso wordt de lens doorgaans niet beter van vele bezoekjes aan een stoffige broekzak of een regenachtige setting.

Net een Duitsland update gedaan met Hamburg, Hannover, Bielefeld, Union Berlin, Aken en Duisburg :)