WWS 2008 / speelronde 2

Gestart door TeeZee, jul 14, 2008, 14:31:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TeeZee

* Kies een team uit een divisie waaruit je nog niet eerder gekozen hebt, die vr, za of zo a.s. speelt.
* Deadline is het moment waarop jouw danwel het team van je tegenstander aftrapt.

Game on.

hgrm

Gezien de slechte seizoenstart is de trainer op non-actief gesteld (er wordt nog gewerkt aan een afkoopsom) en neemt de assistent-trainer zijn positie over. Deze is tot een andere opstelling gekomen. Hierdoor is mijn inzending voor komende week veranderd. Namelijk:

Austria Wien, dat zondag uit speelt bij LASK Linz
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

TeeZee

Wel handig als ik de speelronde ook even neerzet:

5 vs 6
1 vs 7
2 vs 8
3 vs 4

Maroboduus v Dennis1981
TeeZee v Joost
hgrm v Daffy
Denniz1974 v Ici c est Paris

hgrm

Voorstel voor een nieuwe regel: Het is wel heel makkelijk om op een gelijkspelletje te spelen door te wachten totdat je tegenstander gekozen heeft en dan hetzelfde te kiezen. Ik stel dus voor dat de thuisspeler het recht heeft als eerste te kiezen. De uitspeler moet iets anders kiezen of desnoods zijn keuze wijzigen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Ici c est Paris

Mwah, lijkt mij logischer dat gewoon degene die het eerste met kiezen is die  club gewoon mag behouden, of hij nou uit of thuis speelt.

TeeZee

Citaat van: Ici c est Paris op jul 14, 2008, 15:19:02
Mwah, lijkt mij logischer dat gewoon degene die het eerste met kiezen is die  club gewoon mag behouden, of hij nou uit of thuis speelt.
Zo gaan we dat doen, want anders moet ik te veel nadenken over de speelschema's (d.w.z. zoveel mogelijk afwisselend uit en thuis voor iedereen). Nu roteer ik gewoon.

Joost

Ik speel deze week met IBV uit de 1.deild uit IJsland

Leiknir R.      -  ÍBV

Stadionhopper

Ik speel de 2e speelronde met het IJslandse FH Hafnarfjördur die het zondag opnemen tegen HK Kopavogur.
Maroboduus kom maar op!:-)
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

hgrm

Ik heb weer eens zitten nadenken over thuisvoordeel etc. en heb nu het volgende bedacht:
Is het een idee als een thuisspelende speler ook een thuisspelende club kiest en een uitspelende speler ook een uitspelende club?
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

TeeZee

Leuk idee, maar ik ben te gaar na 8x werk (waaronder een serie nachtdiensten) om een speelschema uit te dokteren waarbij uit- en thuiswedstrijden elkaar regelmatig voor iedere speler afwisselen. Want dat is dan de consequentie, als thuis- en uitvoordeel een rol gaan spelen.

hgrm

Misschien is het een idee voor de volgende ronde?

BTW: alle spelers netjes om en om een uit- en een thuiswedstrijd geven is overigens onmogelijk.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Daffy

Ik speel ronde 2 met Bodo/Glimt.

TeeZee

Voor mij: Metallurg Lipetsk, spelend op zaterdag in de 2e divisie van Rusland, thuis tegen Rusichi Orel.

Maroboduus

Citaat van: Dennis1981 op jul 15, 2008, 14:26:58
Ik speel de 2e speelronde met het IJslandse FH Hafnarfjördur die het zondag opnemen tegen HK Kopavogur.
Maroboduus kom maar op!:-)

Direct een duel om de plaatsen die recht geven op de Champions League. De nummer 2 tegen de nummer 3 - een topper! Ik ga een risico nemen en speel zaterdag met FC Artmedia Petržalka in hun seizoensouverture tegen Tatran Prešov. Ik hoop dat de Slowaakse kampioen ook in het stadion van Inter het seizoen goed zal beginnen.

Ici c est Paris

Alma Ata, uit Kazachstan speelt over een uur (18:30 plaatselijke tijd) uit bij Aktobe Lento. Hup Alma Ata.