Hoofdmenu

Tsjechie

Gestart door Daffy, apr 18, 2008, 18:49:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hgrm

En zo niet, dan zijn Slovan Liberec (leuk stadion) en Mlada Boleslav (saai stadion) vanuit Praag ook nog wel te doen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Jehoentelaar

De boekingen zijn inmiddels verricht, ik ben zeer benieuwd wat we (ik en twee vrienden) gaan meemaken daar in het Praagse. Als ik het goed weet te plannen bezoek ik er tevens mijn honderdste ground met wedstrijd, dus er valt nog wat te vieren ook. :-)
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Daan

Mocht er iemand dit seizoen nog naar een thuiswedstrijd van Slavia Praag willen gaan, dan heb ik 14 halve seizoenskaarten ter beschikking.
Behalve voor de wedstrijd Slavia vs Sparta want daar gaan wij zelf heen. Waarschijnlijk kan ik nog extra kaarten bijkopen voor deze wedstrijd (zal wel lastig worden vanwege de grote vraag aan kaarten).

De publiekswissel

Citaat van: Daan op feb 08, 2019, 14:25:58
Mocht er iemand dit seizoen nog naar een thuiswedstrijd van Slavia Praag willen gaan, dan heb ik 14 halve seizoenskaarten ter beschikking.
Behalve voor de wedstrijd Slavia vs Sparta want daar gaan wij zelf heen. Waarschijnlijk kan ik nog extra kaarten bijkopen voor deze wedstrijd (zal wel lastig worden vanwege de grote vraag aan kaarten).

Wat hebben die halve seizoenkaarten gekost als ik vragen mag?
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Daan

Uiteraard, 55 euro voor een halve seizoenskaart (daarmee trouwens flinke korting op Europeese wedstrijden, gratis naar alle jong Slavia wedstrijden en gratis naar alle Slavia Vrouwen wedstrijden).

Kaarten voor reguliere competitie wedstrijden vallen qua prijzen erg mee maar de Derby tegen Sparta Praag ging vorig jaar voor minimaal 35 euro per kaartje (als ik het goed begrepen heb) dus we betalen nu wat te veel. Hopen daarom door onze kaarten via via te verkopen om iets uit de kosten te komen.

Dus mocht je mensen weten ;-)

Freekos79

Citaat van: Daan op feb 08, 2019, 16:10:29
Uiteraard, 55 euro voor een halve seizoenskaart (daarmee trouwens flinke korting op Europeese wedstrijden, gratis naar alle jong Slavia wedstrijden en gratis naar alle Slavia Vrouwen wedstrijden).

Kaarten voor reguliere competitie wedstrijden vallen qua prijzen erg mee maar de Derby tegen Sparta Praag ging vorig jaar voor minimaal 35 euro per kaartje (als ik het goed begrepen heb) dus we betalen nu wat te veel. Hopen daarom door onze kaarten via via te verkopen om iets uit de kosten te komen.

Dus mocht je mensen weten ;-)

Voor de derby een paar jaar geleden bij Sparta heb ik ongeveer 9€ betaald.
Volgende wedstrijd: ?

Daan

Helaas pindakaas, de wedstrijd is verzet naar zondag 14 april 18:00 uur, en om 18:30 uur vliegen we terug. Erg balen dus.
Mocht iemand kaarten willen overnemen dan hoor ik het graag, en tegelijkertijd een hulp vraag, is er een soort viagogo voor het verkopen van Tsjechische voetbalkaarten?

Bier und Bratwurst

Citaat van: Daan op mrt 25, 2019, 11:20:58
Helaas pindakaas, de wedstrijd is verzet naar zondag 14 april 18:00 uur, en om 18:30 uur vliegen we terug. Erg balen dus.
Mocht iemand kaarten willen overnemen dan hoor ik het graag, en tegelijkertijd een hulp vraag, is er een soort viagogo voor het verkopen van Tsjechische voetbalkaarten?
Die kans was zeker aanwezig dat deze op een ander tijdsstip zou worden gezet.
Het ene stadion is het andere niet!

Jehoentelaar

Die wedstrijd ging 100% zeker naar de zondag.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Daan

Bijzonder dat jullie hier zo overtuigd van waren, aangezien ze ook op zaterdag spelen, zoals ook a.s. zaterdag :-). Het is verzet n.a.v. de Europa league, maar bij aanschaf van de kaarten had ik niet verwacht dat Slavia van Genk en vervolgens ook nog van Sevilla zouden winnen. Daarbij heb ik na de wedstrijden met Genk met ze gebeld en zij hebben toen ook aangegeven dat het zaterdag zou worden als speeldag onder voorbehoud van de Europa League.

Jehoentelaar

Ik bedoelde ook dat de wedstrijd vanwege de Europese prestaties van Slavia sowieso naar de zondag zou gaan. :-) Is natuurlijk niet volledig in lijn der verwachting dat Slavia in april nog Europees voetbal speelt, maar zolang clubs die je wilt bezoeken nog Europees actief zijn zou ik altijd te rade gaan wat er kan gebeuren indien ze bij je bezoek nog steeds meedoen.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

De Twaalfde Man

Citaat van: Daan op mrt 26, 2019, 14:08:08
Bijzonder dat jullie hier zo overtuigd van waren, aangezien ze ook op zaterdag spelen, zoals ook a.s. zaterdag :-). Het is verzet n.a.v. de Europa league, maar bij aanschaf van de kaarten had ik niet verwacht dat Slavia van Genk en vervolgens ook nog van Sevilla zouden winnen. Daarbij heb ik na de wedstrijden met Genk met ze gebeld en zij hebben toen ook aangegeven dat het zaterdag zou worden als speeldag onder voorbehoud van de Europa League.
Daan, ik zoek nog twee kaarten voor de derby. Door dat seizoenkaarthouders max 4 kaarten konden bijkopen is de wedstrijd al uitverkocht. Ik stuur je een DM

Joelvginkel

Ik ga zaterdag 4 mei hoogstwaarschijnlijk naar Sparta Praag - Banik Ostrava, mits het niet uitverkocht raakt. Online tickets kopen lukt niet, omdat een creditcard verplicht is en ik die helaas niet heb. Het ziet er al aardig vol uit op de stadionmap en aangezien de wedstrijd pas zaterdag is, ben ik een beetje bang dat het wellicht uitverkocht raakt. Kan ik daar gewoon aan de kassa kopen? Kan je daar contant betalen (op de website staat namelijk dat je bij de kassa op de wedstrijddag met creditkaart kunt betalen, kan het dan ook contant)? Iemand voor de rest nog ervaringen met Sparta Praag?

Olav

Ik denk niet dat het uitverkocht raakt. Eerder dit seizoen zaten er 15.000 fans (capaciteit 20.000). Misschien is er iemand uit je omgeving met een creditcard.
Je kan aan de deur gewoon contant betalen.

Veel plezier, leuke clubs. Ostrava heeft vaak een goede uitsupport.

Joelvginkel

Oké! Super bedankt voor je info! Heb er zin in!