Kaarten Borussia Dortmund!

Gestart door Sander11, sep 03, 2011, 23:45:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sander11

Hulp: Ik ben al een tijdje met vrienden van mij bezig om MOOIE plekken te krijgen in het stadion van de Borussia Dortmund! En dan liefste natuurlijk op de gele muur! Enig idee hoe ik hier aan kaarten kan komen tegen relatief normale verkoopprijzen..
HEYA DEN BOSCH!

ALenstra

Via hun eigen website is het goedkoopste.

wekke

Ik dacht dat de Gelbe wand altijd uitverkocht was aan seizoenskaarten.
Nu de zitplaatsen naast de spionkop zijn ook wel de moeite waard. Vocaal is het een heel andere belevenis dan aan de overkant.
Kaarten kan je heel makkelijk bestellen via internet of e-mail.

Sebastiaan_W

Heb weleens gehoord dat Dortmund de club in Duitsland is waar de kaartjes op de zwarte markt het hoogste is. Probeer het eens op de Duitse ebay.

Hugo

Citaat van: witte leeuw op sep 04, 2011, 07:37:02
Heb weleens gehoord dat Dortmund de club in Duitsland is waar de kaartjes op de zwarte markt het hoogste is.
Daar geloof ik niks van. Dortmund verkoopt niet eens altijd uit in tegenstelling tot Schalke en Bayern.

Sander11

Citaat van: wekke op sep 04, 2011, 00:26:48
Ik dacht dat de Gelbe wand altijd uitverkocht was aan seizoenskaarten.
Nu de zitplaatsen naast de spionkop zijn ook wel de moeite waard. Vocaal is het een heel andere belevenis dan aan de overkant.
Kaarten kan je heel makkelijk bestellen via internet of e-mail.

Weet jij toevallig welke vakken de spion koppen bevatten..
HEYA DEN BOSCH!

wekke

Citaat van: Sander11 op sep 04, 2011, 11:12:09
Weet jij toevallig welke vakken de spion koppen bevatten..

Dit is het stadionplan van BVB: http://www.bvb.de/?%98Y%1B%E7%F4%9D
De spionkop bevindt zich op de grijze plaatsen op de Süd-Tribune. Ikzelf zat al op de vakken 54, 76, 67 en 87 en ik moet zeggen dat vak 87, vlak naast de Gelbe Wand, het indrukwekkendst was. De overzijde is leuk omdat je visueel een goed zicht hebt op de spionkop, maar in de vakken ernaast wordt je meer in die sfeer betrokken vond ik.

Sander11

Citaat van: wekke op sep 04, 2011, 12:06:04
Dit is het stadionplan van BVB: http://www.bvb.de/?%98Y%1B%E7%F4%9D
De spionkop bevindt zich op de grijze plaatsen op de Süd-Tribune. Ikzelf zat al op de vakken 54, 76, 67 en 87 en ik moet zeggen dat vak 87, vlak naast de Gelbe Wand, het indrukwekkendst was. De overzijde is leuk omdat je visueel een goed zicht hebt op de spionkop, maar in de vakken ernaast wordt je meer in die sfeer betrokken vond ik.

Bedankt gaan we zeker werk van maken..
HEYA DEN BOSCH!

Joost

Sander, waarom heb je eigenlijk niet eens eerst op de website van Dortmund gekeken?

ALenstra

Joost, ik verbaas me altijd over die mensen die graag een kaartje voor een bepaalde club willen hebben maar nooit op de clubsite kijken.

Joost

Citaat van: ALenstra op sep 04, 2011, 20:36:22
Joost, ik verbaas me altijd over die mensen die graag een kaartje voor een bepaalde club willen hebben maar nooit op de clubsite kijken.
Dan ben ik gelukkig niet de enige.

Sander11

Citaat van: Joost op sep 04, 2011, 18:25:07
Sander, waarom heb je eigenlijk niet eens eerst op de website van Dortmund gekeken?

Heb ik al diverse keren gekeken maar als je goed gelezen had had je kunnen zien wat voor kaarten ik zocht/zoekt
HEYA DEN BOSCH!

Joost

Citaat van: Sander11 op sep 04, 2011, 21:51:26
Heb ik al diverse keren gekeken maar als je goed gelezen had had je kunnen zien wat voor kaarten ik zocht/zoekt

Maar als je kaarten zoekt voor die tribune dan ga je toch naar de website? Dan zul je zien dat je daarvoor voor gewone competitiewedstrijden gewoon een kaartje kunt bestellen als je er op tijd bij bent.

HRM1880

Citaat van: Sander11 op sep 04, 2011, 21:51:26
Heb ik al diverse keren gekeken maar als je goed gelezen had had je kunnen zien wat voor kaarten ik zocht/zoekt
Dan kan je toch lezen dat de Sudtribune zelf helemaal uitverkocht is aan seizoenskaarten. Enkel in de hoeken maak je kans op een kaartje, op één van de zitplaatsen.

Hugo

Citaat van: Sander11 op sep 04, 2011, 21:51:26
Heb ik al diverse keren gekeken maar als je goed gelezen had had je kunnen zien wat voor kaarten ik zocht/zoekt

Binnenkort Dynamo Dresden thuis voor de DFB Pokal, dan heb je vast meer kans.