Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Joost

Volgens mij wordt er bij Standard vrijwel alleen met supportersclubs gewerkt.

Bel ze eens.

Voetbalhopper

Citaat van: nort op apr 05, 2012, 11:08:51
Op 28-04 wil ik graag met in totaal 4man naar Luik - Kortrijk gaan, de "general sale" is nog niet begonnen.
Heeft iemand een idee/ervaring of het mogelijk is om voor de wedstrijd kaarten te krijgen?

Ik heb vorig jaar via mail bij hun een kaart kunnen bestellen.

Nort

Ik had ze al een mail gestuurd en hun vertelde dat ik de website in de gaten moest houden, zodra er meer informatie beschikbaar is zal ik nog wel een keer mailen. Bedankt voor de reacties!

MartijNFR

Citaat van: nort op apr 05, 2012, 11:08:51
Op 28-04 wil ik graag met in totaal 4man naar Luik - Kortrijk gaan, de "general sale" is nog niet begonnen.
Heeft iemand een idee/ervaring of het mogelijk is om voor de wedstrijd kaarten te krijgen?
Las laatst op de site van Standard dat losse kaartverkoop überhaupt pas begon na het spelen van de eerste thuiswedstrijd (deze is morgenavond tegen Anderlecht). Dus zou van het/na weekend nog is een kijkje nemen/mailen.
Laatste ground: 09/12/2017 Sportpark de Wetering (SC Genemuiden - vv Staphorst)

Nico1880

Iemand die ervaringen heeft met Letland? Ga in Mei naar Riga en heb al fixtures gezien voor het hoogste niveau, maar vanaf het tweede niveau lijken er geen programma's te zijn? Zijn die competities stilgelegd, of beginnen ze gewoon vele later als normaal?

voetbalfan

Competitie van de tweede afdeling begint pas eind april.

FCT1980

Dan moeten er in mei dus wedstrijden zijn.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Nico1880

Fixtures voor het 2e niveau gevonden. Iemand die er heeft voor de nog lagere divisies?

HRM1880

Citaat van: Nico1880 op apr 12, 2012, 19:37:18
Fixtures voor het 2e niveau gevonden. Iemand die er heeft voor de nog lagere divisies?
Welk weekend zit je er weeral? Want hou er even rekening mee dat 12 mei de bekerfinale wordt gespeeld.

Nico1880

Citaat van: HRM1880 op apr 12, 2012, 20:55:17
Welk weekend zit je er weeral? Want hou er even rekening mee dat 12 mei de bekerfinale wordt gespeeld.
25 tot 28 mei.

Sander11

Iemand ervaring met Bristol City?? Wat was je ervaring/mening!?!
HEYA DEN BOSCH!

SemR

In juli bezoek ik een wedstrijd van Helsingborgs IF. Iemand ervaring met deze club?

Verwijderd lid

Citaat van: SemR op jun 23, 2012, 13:57:33
In juli bezoek ik een wedstrijd van Helsingborgs IF. Iemand ervaring met deze club?

Ben er eens geweest zonder wedstrijd. Leuk stadion !
Oude club van Henrik Larsson. Heb de club meerdere malen zien spelen.
In mijn ogen een aanrader !

cafebac

Ik ben er een paar jaar geleden met PSV geweest. Is een leuk stadje waar opvallend veel Deense en Scandic vlaggen hangen aangezien het ooit bij Denemarken heeft gehoord, je kunt vanaf de kustlijn ook ongeveer op Kopenhagen spugen. Ontzettend veel mooie vrouwen uiteraard en we hebben ons destijds ook goed vermaakt in de kroegen.

Het uitvak was destijds een onoverdekte tribune achter de goal, bij 2 graden, regen en veel wind niet echt een pretje maar dat zul je nu in juli hopelijk niet zo treffen. Op de lange zijde tegenover de hoofdtribune zat rechtsbovenin de harde kern, actief met aardig wat fakkels, banners het en de bekende ultra-taferelen, al was het geen heel groot groepje. Voetbalend was het allemaal niet veel, ondanks de tandem Omotoyossi-Larssen, een doelpunt bij 4-0 on aggregate voor PSV werd nog belachelijk uitbundig gevierd. Met 10.000 man zat het overigens niet vol. 

Wat me verder nog bijstaat is dat iedereen echt helemaal gek was van Henrik Larsson, enkel shirtjes met zijn naam te koop en in de kroegen over krantenknipsels e.d. van Helsingse Henke aan de muur.

fcbisart

hallo

als fervent Belgisch gorundhopper zou ik graag op 25 augustus de wedstrijd Heracles - Feyenoord bijwonen

hoe geraak ik  aan 3 tickets ?

hartelijk dank bij voorbaat voor jullie hulp