Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Cyclebob

Citaat van: Jampot op jan 28, 2016, 13:23:43
Ondanks dat het streng verboden is, en niet zou moeten gebeuren op de tribune. Vind ik dat sigarettenrook erbij hoort op een tribune. Zeker als je bij de fanatieke aanhang zit. De melange van wietrook, sigarettenrook en bier draagt in mijn ogen toch bij aan het voetbalgevoel (rook overigens zelf niet). Dat je het op een familietribune en houten tribunes verbied. Prima, geen enkel probleem mee. Maar tussen de fanatiekelingen moet je het met rust laten.
Tip: als dit je aanspreekt, neem een bal mee ga dan eens in de hoeken van een Centraal Station van een grote stad rondkijken.
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

tomv

Citaat van: Wesley10__ op jan 29, 2016, 10:57:15
Weet iemand de exacte data waarop het resterende programma in Duitsland bekend worden gemaakt. Wordt het resterende gedeelte in een keer bekend of per speelronde?
—update 10.1.2016—-Die nächsten noch nicht terminierten Spieltage der Bundesliga (also die Spieltage 26, 27, 28, 29, 30, 31 und 32) werden wohl tatsächlich erst in der KW9 – also erst nach dem 29.2.2016 terminiert!!! Das sind wirklich nur 2 Wochen vor dem 26. Spieltag am 12.3.2016!!!

Toch belachelijk dat dit zo laat pas vastgesteld wordt.

Nort

Citaat van: tomv op jan 29, 2016, 11:39:42
—update 10.1.2016—-Die nächsten noch nicht terminierten Spieltage der Bundesliga (also die Spieltage 26, 27, 28, 29, 30, 31 und 32) werden wohl tatsächlich erst in der KW9 – also erst nach dem 29.2.2016 terminiert!!! Das sind wirklich nur 2 Wochen vor dem 26. Spieltag am 12.3.2016!!!

Toch belachelijk dat dit zo laat pas vastgesteld wordt.

Wie betaald, bepaald.

spons

Citaat van: watergatehopper op jan 28, 2016, 22:01:35
Roken hoorde ook in een café en daar is inmiddels ook (bijna)iedereen aan gewend. In een ruimte waar gesport wordt en waar ook kinderen komen hoor je wat mij betreft niet te roken ook al is het een open ruimte.
Toch snap ik de opmerking dat rook op een tribune net als piswalm en een bierlucht invloed heeft op je beleving in een stadion.

Als er niet zoveel accijns op zou zitten was het al lang verbannen uit de gehele maatschappij. Kwestie van tijd denk/ hoop ik.

ps Ik heb 10jaar gerookt. En heel soms steek ik nogeens 1 op.

Toevallig heeft Feyenoord vandaag bekend gemaakt dat volgend seizoen in bepaalde (gezins)vakken niet meer gerookt mag worden en er voor de rest van het stadion een ontmoedigingsbeleid gevoerd zal worden
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Jef400

Citaat van: Cyclebob op jan 29, 2016, 11:05:10
Tip: als dit je aanspreekt, neem een bal mee ga dan eens in de hoeken van een Centraal Station van een grote stad rondkijken.
Oh vandaag nog op Amsterdam CS gestaan. Maar wat bereik je precies dan?

Jehoentelaar

Voor de liefhebbers is vandaag de vrije verkoop voor Preußen Münster - Osnabrück begonnen. Had ik zelf niet verwacht, maar voor wie de derby (zonder uitfans!) wil bijwonen komt het aardig uit.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Denniss

Citaat van: Jehoentelaar op feb 13, 2016, 14:49:11
Voor de liefhebbers is vandaag de vrije verkoop voor Preußen Münster - Osnabrück begonnen. Had ik zelf niet verwacht, maar voor wie de derby (zonder uitfans!) wil bijwonen komt het aardig uit.

Waarom zijn er geen uitsupporters welkom?

ALenstra

Omdat ze vervelend zijn?

Jehoentelaar

Het is een garantie tot incidenten geweest de afgelopen jaren en er was geen uitzicht op verbetering. Heeft er wel voor gezorgd dat van een derbysfeer geen sprake meer is, maar er komt een moment dat je als club klaar bent met boetes betalen en statements online plaatsen.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Semper Fidelis

Citaat van: Jehoentelaar op feb 13, 2016, 14:49:11
Voor de liefhebbers is vandaag de vrije verkoop voor Preußen Münster - Osnabrück begonnen. Had ik zelf niet verwacht, maar voor wie de derby (zonder uitfans!) wil bijwonen komt het aardig uit.

Had deze wedstrijd in de agenda gezet om te vincken, maar zonder uitsupporters sla ik 'm over. Maakt het voor mij een stuk minder interessant om erheen te gaan.

Bewussie

Waarschijnlijk pakken we een weekendje in Duitsland. Wellicht dat het zelfs mogelijk is om beide wedstrijden op zondag te doen, maar mochten we naar Schalke gaan, dan gaan we ook graag naar het supportershome.

Zat 14:00 - Osnabruck - Magdeburg
Zon 13:30 - Arminia Bielefeld - Paderborn (Ostwestfalen Derby)
Zon 17:30 - Schalke 04 - Stuttgart

Niet vies van een beetje nachtleven, de vraag of iemand wellicht ervaringen heeft met het nachtleven in Osnabruck, Bielefeld of Gelsenkirchen? Op basis hiervan beslissen we waarschijnlijk ook welke pot we gaan kijken op zondag.

hoiikbenHenry

Iemand die weet hoe ik het makkelijkst van Monchengladbach Hbf naar Borussia Park kan komen? Ga namelijk zaterdag naar BMG-Koln maar het stadion is een dikke 6 kilometer van het treinstation!

Joost

Citaat van: hoiikbenHenry op feb 16, 2016, 15:07:13
Iemand die weet hoe ik het makkelijkst van Monchengladbach Hbf naar Borussia Park kan komen? Ga namelijk zaterdag naar BMG-Koln maar het stadion is een dikke 6 kilometer van het treinstation!
http://www.borussia.de/index.php?id=350

Koning Kriel

Citaat van: hoiikbenHenry op feb 16, 2016, 15:07:13
Iemand die weet hoe ik het makkelijkst van Monchengladbach Hbf naar Borussia Park kan komen? Ga namelijk zaterdag naar BMG-Koln maar het stadion is een dikke 6 kilometer van het treinstation!

In een van de vele bussen naar  'Borussia park'  stappen die voor het station staan

FCT1980

Citaat van: Bewussie op feb 16, 2016, 14:37:05
Waarschijnlijk pakken we een weekendje in Duitsland. Wellicht dat het zelfs mogelijk is om beide wedstrijden op zondag te doen, maar mochten we naar Schalke gaan, dan gaan we ook graag naar het supportershome.

Zat 14:00 - Osnabruck - Magdeburg
Zon 13:30 - Arminia Bielefeld - Paderborn (Ostwestfalen Derby)
Zon 17:30 - Schalke 04 - Stuttgart

Niet vies van een beetje nachtleven, de vraag of iemand wellicht ervaringen heeft met het nachtleven in Osnabruck, Bielefeld of Gelsenkirchen? Op basis hiervan beslissen we waarschijnlijk ook welke pot we gaan kijken op zondag.

In het supportershome van Schalke ben je als onbekende niet welkom. Daarnaast is het nachtleven in GE helemaal ruk. Als je toch Schalke wilt zien zou ik in een andere stad overnachten. Op de wedstrijddag kun je met je kaartje gratis reizen in een groot gebied.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!