Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

headout

Uitverkocht trouwens, voor aanstaande dinsdag. Ik heb nog een hele kleine kans op een kaart.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Bossche Bol

En na Sandhausen en Aalen krijgen we nu helaas ook Jahn Regensburg in de 2. Bundesliga. :-(

En we hadden daar al Paderborn, FSV Frankfurt, Ingolstadt...


Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Bier und Bratwurst

Een paar leuke oefenpotjes van Eintracht Nordhorn dat volgend seizoen i.p.v. Oberliga naar de Landesliga gaat.


10.07.12 - SV Eintracht Nordhorn vs. Southend United - Anstoss 19.30 Uhr

15.07.12 - SV Eintracht Nordhorn vs. FC St. Pauli - Anstoss 14.30 Uhr
Het ene stadion is het andere niet!

Joost

Citaat van: Bossche Bol op mei 14, 2012, 22:48:30
En na Sandhausen en Aalen krijgen we nu helaas ook Jahn Regensburg in de 2. Bundesliga. :-(

En we hadden daar al Paderborn, FSV Frankfurt, Ingolstadt...

Ik ga bijna nog blij zijn met de degradatie.

ALenstra

Leuke wedstrijd tussen Fortuna Düsseldorf en Hertha BSC.......................

Sebastiaan_W

Citaat van: Bier und Bratwurst op mei 15, 2012, 00:22:20
Een paar leuke oefenpotjes van Eintracht Nordhorn dat volgend seizoen i.p.v. Oberliga naar de Landesliga gaat.


10.07.12 - SV Eintracht Nordhorn vs. Southend United - Anstoss 19.30 Uhr

15.07.12 - SV Eintracht Nordhorn vs. FC St. Pauli - Anstoss 14.30 Uhr

Of de tegenstander klopt niet of het is het 2e van Southend, want het eerste speelt die dag een oefenwedstrijd tegen West Ham United.

http://www.southendunited.co.uk/page/NewsDetail/0,,10444~2791074,00.html

Bier und Bratwurst

#411
Vorbreitung auf die Landesliga




Die ersten Vorbereitungsspiele sind terminiert :

06.07.12 - ASC GW Wielen vs. SV Eintracht Nordhorn - Anstoss 19.30 Uhr

08.07.12 - Concordia Emsbüren vs. SV Eintracht Nordhorn - Anstoss 15.00 Uhr

10.07.12 - SV Eintracht Nordhorn vs. Southend United - Anstoss 19.30 Uhr

15.07.12 - SV Eintracht Nordhorn vs. FC St. Pauli - Anstoss 14.30 Uhr

20.07.12 - Eintracht Emmeln vs. SV Eintracht Nordhorn 19.30 Uhr

21.07.12 - SV Eintracht Nordhorn vs. Emsdetten 05 - Anstoss 17.00 Uhr

24.07.12 - SV Meppen II vs. SV Eintracht Nordhorn - Anstoss 1930 Uhr

Weitere Termine werden folgen.

Aldus de site van Nordhorn!!

Ik ben bang dat je je vergist hebt,want 14 juli moet Nordhorn tegen St Pauli en West Ham tegen Southend en de 10e Nordhorn tegen Southend.

Het ene stadion is het andere niet!

Sebastiaan_W

Fout van mij, maar de officiële site van Southend heeft geen oefenwedstrijd vermeld op 10 juli, terwijl dit al enige tijd op de site van Eintracht Nordhorn staat. Het nieuwsbericht op de site van Southend is van gisteren. We wachten dus maar even af.

AthleticHolanda

http://ostklassiker.wordpress.com/2012/07/20/dfb-security-summit-shows-astonishing-lack-of-foresight/

Interessant artikel over hoe de DFB de weg is kwijt geraakt... allemaal regeltjes verzinnen en aanscherpen zonder ook maar iets met vertegenwoordigers van fangroepen te bespreken. Alle respect gaat naar 1. FC Union Berlin.

Hugo

Hoeveel (serieuze) clubs zijn er volgens jullie in Duitsland met "Kickers" in de naam? Ik kom zelf tot 4;
Kickers Emden
Kickers Offenbach
Stuttgarter Kickers
Würzburger Kickers


jona93

Citaat van: Hugo op jul 22, 2012, 22:59:09
Hoeveel (serieuze) clubs zijn er volgens jullie in Duitsland met "Kickers" in de naam? Ik kom zelf tot 4;
Kickers Emden
Kickers Offenbach
Stuttgarter Kickers
Würzburger Kickers

enkel Kickers Offenbach ken ik
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Bier und Bratwurst

Citaat van: Hugo op jul 22, 2012, 22:59:09
Hoeveel (serieuze) clubs zijn er volgens jullie in Duitsland met "Kickers" in de naam? Ik kom zelf tot 4;
Kickers Emden
Kickers Offenbach
Stuttgarter Kickers
Würzburger Kickers

Kickers 94 Markkleeberg
Het ene stadion is het andere niet!


jona93

TE VEEL ABONNEMENTEN DE DEUR UIT

Bij Eintracht Frankfurt zitten ze met een praktisch probleem. Er gingen al 26.000 abonnementen de deur uit. Volgens de Duitse voetbalbond mogen er voor de eerste competitiematch slechts 15.000 eigen fans de wedstrijd bijwonen.

In de Commerz Arena - ook bekend als Waldstadion - is plaats voor 52.300 toeschouwers. Na een opeenvolging van incidenten in en ronde het stadion besliste de DFB echter om Eintracht Frankfurt op de vingers te tikken. De promovendus mag op de eerste speeldag slechts 20.000 fans toelaten, waarvan 5.000 bezoekers. Er zijn echter al 26.000 seizoenkaarten verkocht.

Eintracht Frankfurt gaat verder in beroep tegen de uitspraak van de Duitse voetbalbond. Als de club geen gelijk krijgt, moeten ze minimum 6.000 abonnees de toegang tot het stadion ontzeggen.
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

3434

#419
Net terug van een reis naar Berlijn en toevallig Hertha BSC- Juventus meegepikt voor 10 euro (even duur als friendly Patro-MVV).

Toch vrij veel volk aanwezig al was het moeilijk te schatten in zo'n groot stadion (cap: 74 000). Ik gok zo'n 40% gevuld. Viel me trouwens ook op dat een seizoenskaart voor Hertha 20 euro minder kost dan een seizoenskaart op Patro.  België is echt overpriced, zowel voor het niveau als infrastructuur als pfff, alles.

Edit: even gezocht en het aantal toeschouwers bedroeg 32,588. Mijn gok viel nog goed mee precies :)
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11