Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Bier und Bratwurst

In dit geval zou ik ook voor de rangers gaan.
Het ene stadion is het andere niet!

Cyclebob

Met mijn voorkeur voor voetbal uit de lagere profdivisies zou ik zeker voor het duel Ayr kiezen. Zeker gezien ligging van Ayr: ik zie al een vervallen kustplaats voor me
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

hgrm

Ook wat betreft tijdsdruk. Bij Ayr zijn er (vage) plannen om te gaan nieuwbouwen, bij Rangers zo ver ik weet niet.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Vladimir1973

Citaat van: hgrm op jul 07, 2011, 10:06:38
Ook wat betreft tijdsdruk. Bij Ayr zijn er (vage) plannen om te gaan nieuwbouwen, bij Rangers zo ver ik weet niet.

dan is het idd beter om naar Ayr te gaan.
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Hielke

Bedankt voor alle adviezen. Het wordt zeer waarschijnlijk  Ayr United. Te meer omdat Glasgow Rangers bij een gunstige loting doordeweeks een te bezoeken wedstrijd speelt in de voorronde CL.

Vladimir1973

Citaat van: Hielke op jul 07, 2011, 23:13:29
Bedankt voor alle adviezen. Het wordt zeer waarschijnlijk  Ayr United. Te meer omdat Glasgow Rangers bij een gunstige loting doordeweeks een te bezoeken wedstrijd speelt in de voorronde CL.

Veel plezier ermee!
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Han

Citaat van: Hielke op jul 07, 2011, 23:13:29
Bedankt voor alle adviezen. Het wordt zeer waarschijnlijk  Ayr United. Te meer omdat Glasgow Rangers bij een gunstige loting doordeweeks een te bezoeken wedstrijd speelt in de voorronde CL.

Meester, duidelijk kampend met crisis, heeft momenteel de digitale tomtom Bos-atlas versie lineair afgestemd op de kortste retour tussen huis en ground. Horizonfixatie. Kokerbeleving.

Neem hem mee:


electric brae ayrshire



Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Verwijderd lid

Citaat van: Han op jul 08, 2011, 00:52:54
Meester, duidelijk kampend met crisis, heeft momenteel de digitale tomtom Bos-atlas versie lineair afgestemd op de kortste retour tussen huis en ground. Horizonfixatie. Kokerbeleving.

Neem hem mee:


electric brae ayrshire

Geweldig Han ! Verder dan de horizon kijk ik voorlopig niet, uitgezonderd een bezoek aan een toernooi bij FSV Mainz 05.
Geniet momenteel veel meer van de tune van Sesamstraat die ik momenteel op de achtergrond hoor. Pino weet niet van ophouden !

Bier und Bratwurst

Ik ben gisteren bij Sportfreunde Lotte tegen de Rangers geweest. (1-0)
Als ze zo spelen kun je beter naar Ayr gaan!!! Wat was dit slecht zeg.
Zelfs Mc Coist schaamde zich zo dat ie niet eens kwam opdagen op de persconferentie.(Hij had er geen zin meer aan was de reden).
Het ene stadion is het andere niet!

Niels_Zitterd

Citaat van: Bier und Bratwurst op jul 08, 2011, 08:12:02
Ik ben gisteren bij Sportfreunde Lotte tegen de Rangers geweest. (1-0)
Als ze zo spelen kun je beter naar Ayr gaan!!! Wat was dit slecht zeg.
Zelfs Mc Coist schaamde zich zo dat ie niet eens kwam opdagen op de persconferentie.(Hij had er geen zin meer aan was de reden).

Was er iets van sfeer/publiek gisteren?

hgrm

Citaat van: Niels_Zitterd op jul 08, 2011, 09:37:53
Was er iets van sfeer/publiek gisteren?

negenhonderdzoveel volgens de WDR-teletekst.
Valt tegen; ik durf te wedden dat er minstens 3 keer zo veel komen als Rangers zou oefenen tegen Huizen, Sparta Nijkerk of DOVO om maar wat clubs te noemen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Bier und Bratwurst

Citaat van: Niels_Zitterd op jul 08, 2011, 09:37:53
Was er iets van sfeer/publiek gisteren?

Er waren 977 toeschouwers. 3 of 4 man van de Rangers waren wel wat aan het brallen en een klein plukje Lottefans waren in de 2e helft aan het zingen met een hoog hohohooooo en heheheheeeeeeeee gehalte. Ik denk dat er zo'n paar honded Rangersfans waren. Ook een aantal duitse uit Hamburg en "East Germany".
Het ene stadion is het andere niet!

Verwijderd lid

Citaat van: Bier und Bratwurst op jul 08, 2011, 09:56:19
Er waren 977 toeschouwers. 3 of 4 man van de Rangers waren wel wat aan het brallen en een klein plukje Lottefans waren in de 2e helft aan het zingen met een hoog hohohooooo en heheheheeeeeeeee gehalte. Ik denk dat er zo'n paar honded Rangersfans waren. Ook een aantal duitse uit Hamburg en "East Germany".

Dan hoop ik dat je het tijdens je vakantie beter treft qua wedstrijden. Goede reis !

Bier und Bratwurst

Bedankt vanavond gaan we weg!! Tot augustus!!!
Het ene stadion is het andere niet!

Vladimir1973

Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12