Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Bier und Bratwurst

Citaat van: spons op jun 07, 2019, 11:51:09
De wet van Spons is om nooit naar damesvoetbal te ( gaan ) kijken
Ook niet als de dames wet zijn van een spons?
Het ene stadion is het andere niet!

Mrmtty20

Citaat van: ricodejong4 op jun 07, 2019, 09:28:36
Heeft iemand tickets voor het vrouwen WK? Ik kom niet helemaal uit de ticketportal..
Kijk eens op viagogo, ben daar ook aan kaartjes geraakt en prijzen swingen de pan niet uit.

Van pogo tot popo

Wie kan me helpen aan twee kaarten voor Swansea tegen Cardiff op 26 oktober? Ga er vanuit dat nu accountje aanmaken kansloos is?

Denniss

Citaat van: Van pogo tot popo op jun 20, 2019, 11:09:30
Wie kan me helpen aan twee kaarten voor Swansea tegen Cardiff op 26 oktober? Ga er vanuit dat nu accountje aanmaken kansloos is?

John van Zweden, denk dat je verder vrij kansloos bent

Kölsche Bosschenaar

Citaat van: Van pogo tot popo op jun 20, 2019, 11:09:30
Wie kan me helpen aan twee kaarten voor Swansea tegen Cardiff op 26 oktober? Ga er vanuit dat nu accountje aanmaken kansloos is?
Misschien membership overwegen?
FC Den Bosch
1.FC Köln

Van pogo tot popo

Citaat van: Kölsche Bosschenaar op jun 20, 2019, 13:56:06
Misschien membership overwegen?

Zou het voor die wedstrijd overhebben. Iemand ervaring of je daar met een membership redelijk gegarandeerd bent?

FCT1980

Bel gewoon ff met de club dan weet je genoeg.
Het is natuurlijk geen Liverpool of Man United dus heel veel memberships zullen er niet worden verkocht in de Championship.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

jdebruin96

Heeft iemand tips qua ticketverkoop, veiligheid etc. met het bezoeken van Hajduk Split - Dinamo Zagreb? ik zou deze wedstrijd en stad graag eens willen bezoeken met het vrouwtje.

Sebastiaan_W

Citaat van: jdebruin96 op jun 21, 2019, 11:25:22
Heeft iemand tips qua ticketverkoop, veiligheid etc. met het bezoeken van Hajduk Split - Dinamo Zagreb? ik zou deze wedstrijd en stad graag eens willen bezoeken met het vrouwtje.

Ik zag laatst iets op twitter voorbij komen wat betreft de ticketverkoop. Ik kan het helaas niet terugvinden. Wel kan ik me herinneren dat je je voor iets moet inschrijven via de site van Hajduk om aan tickets te komen. Dit was volgens mij vrij eenvoudig.

Nort

Citaat van: jdebruin96 op jun 21, 2019, 11:25:22
Heeft iemand tips qua ticketverkoop, veiligheid etc. met het bezoeken van Hajduk Split - Dinamo Zagreb? ik zou deze wedstrijd en stad graag eens willen bezoeken met het vrouwtje.
Kaartjes voor deze wedstrijd ga je echt wel krijgen. Voor de rest zijn Kroaten in het algemeen bijzonder gastvrij en relaxt. Mijdt de fanatieke vakken achter het doel en ga lekker op de lange zijde zitten. En voor de veiligheid geldt het standpunt, zoals overal; gewoon je hersenen gebruiken en het geweld/confrontatie niet opzoeken en het komt wel goed.


Mokum1900

Iemand tips voor parkeren bij RWD Molenbeek ? morgen oefenpotje tegen Anderlecht bezoeken
Waar je ook gaat ik volg je overal

casper.eniesee

Iemand die weet of er op dinsdag 6 augustus veel wedstrijden gespeeld zullen gaan worden in de Engelse National League en National League South.

Ik ben daar nameljik tot en met ±woensdagmiddag, en ik zag dat er vorig seizoen in augustus (toen dinsdag 7 augstus) heel veel werd gevoetbald.
Instagram: Groundhopper024

hgrm

Citaat van: Mokum1900 op jun 21, 2019, 20:52:00
Iemand tips voor parkeren bij RWD Molenbeek ? morgen oefenpotje tegen Anderlecht bezoeken

Ik heb bij een tramhalte een stuk verderop geparkeerd en de tram genomen.
Let er ook op dat je je auto moet registeren voordat je Brussel (binnen de ring) in gaat. Kost een stevige boete als je het niet doet, ook al heb je geen diesel van voor 2000-zoveel.

Je zou bijvoorbeeld in Zellik (buiten de ring) kunnen parkeren, te voet (paar 100 m) naar St Agathe Berchem en daar de tram nemen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

hgrm

Je kunt zelfs tot vlak bij de tramhalte in Berchem komen zonder de zone in te rijden. Zie https://lez.brussels/nl/content/kaart
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen