WWS 2008 / Speelronde 14

Gestart door Maroboduus, sep 30, 2008, 14:36:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maroboduus

Dit zou dan de 14de en laatste speelronde moeten zijn:
TeeZee v Daffy
Hjanneman v Dennis1981
Maroboduus v Ici c est Paris
hgrm v Joost

Tot slot pak ik
Preußen 07 Hameln - Heesseler SV, Oberliga Niedersachsen-West, Zaterdag 11-10-2008, 15:30 uur

Maroboduus

Nog even ter info voor de mensen die mijn topicopening nogal voorbarig vinden; ik ben vanaf overmorgen op vakantie - vandaar.

Joost

Citaat van: Maroboduus op sep 30, 2008, 14:37:49
Nog even ter info voor de mensen die mijn topicopening nogal voorbarig vinden; ik ben vanaf overmorgen op vakantie - vandaar.

Veel plezier!

Stadionhopper

Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Joost

Hopelijk kan ik nog een plaatsje stijgen.

Zondag West 1, 5F
OSC - SDW

HJanneman

België 4e klasse, we blijven wel in het semi-profvoetbal, lager dan dit ga ik niet graven op het internet!

In groep B van de 'promotion' 4e klasse in België: Zondag 12 Okt 2008 KFC Schoten SK 15 : 00 KSV Temse !

Ik hoop dat KSV Temse de druk aan kan in de wedsrijd van het jaar.


Stadionhopper

Frauen Bundesliga
Zondag 12 oktober 11:00 uur:

TSV Crailsheim - 1.FFC Turbine Potsdam
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

HJanneman


Joost

Citaat van: HJanneman op okt 10, 2008, 10:33:07
Zijn er dan helemaal géén regels meer?
Volgens mij heb ik al eens gespeeld met een meisjes D1...

HJanneman

Citaat van: Joost op okt 10, 2008, 12:37:48
Volgens mij heb ik al eens gespeeld met een meisjes D1...

Dus de verloedering van deze prestigieuze competitie is al eerder ingezet?

Stadionhopper

Citaat van: HJanneman op okt 10, 2008, 10:33:07
Zijn er dan helemaal géén regels meer?

Wegens het geringe aanbod van voetbalwedstrijden dit weekend was ik genoodzaakt om eens in de Frauen Bundesliga te kijken....
Joost gaf het al aan dat hij ooit een wedstrijd van de meisjes D1 heeft gekozen. Uit dezelfde categorie vind ik wedstrijden uit de Nederlandse amateurdivisies, soms zelfs tot diep in de 6e klasse.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

HJanneman

Misschien is het goed om bij een volgende competitie de regels wat aan te scherpen, als anderen het daar ook mee eens zijn.
Dat bijv. alleen profvoetbal gekozen mag worden en/of hoofdklasse-niveau, omdat in sommige landen prof/amateurniveau wat in elkaar overloopt.

Stadionhopper

Citaat van: HJanneman op okt 10, 2008, 14:40:40
Misschien is het goed om bij een volgende competitie de regels wat aan te scherpen, als anderen het daar ook mee eens zijn.
Dat bijv. alleen profvoetbal gekozen mag worden en/of hoofdklasse-niveau, omdat in sommige landen prof/amateurniveau wat in elkaar overloopt.

Ondanks mijn keuze voor dit weekend ben ik het hier helemaal mee eens.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

TeeZee

Ulu Spor FC - Kampen, zondag, 6e klasse B Oost

HJanneman

Citaat van: HJanneman op okt 09, 2008, 15:17:34
Ik hoop dat KSV Temse de druk aan kan in de wedsrijd van het jaar.

Niet dus..

Dramatische wedstrijd uit bij Schoten         
Onze ploeg kwam erg matig voor de dag en slaagde er nauwelijks in om kansen te creëren tegen staartploeg Schoten. Enkel in het begin van de tweede periode was er dreiging, met een bal van Michels op de binnenkant van de paal en een schot van Van den Bossche net naast de kruising. Er werd veel te weinig tempo gemaakt en de kansen waren uiterst schaars. Tot overmaat van ramp lukte Sanou in de slotminuut nog de winnende treffer voor Schoten. Temse blijft met lege handen achter en laat een unieke kans om mee aan de leiding te komen onbenut. 

En omdat Dennis1981 in de Frauenbundesliga met 0-2 gewonnen heeft met zijn Potsdam kunnen we niets anders dan Dennis feliciteren met zijn kampioenschap, want bij mij kwam er de laatste weken, na een goede start, toch een beetje de klat in.