Week 25: 17 juni t/m 23 juni 2019

Gestart door Mrmtty20, jun 18, 2019, 06:52:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mrmtty20

18/06: Italië - Brazilië (Vrouwen)

spons

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Koning Kriel

Citaat van: spons op jun 18, 2019, 07:14:32
Sterkte

Italië - Brazilië lijkt mij nou net een fantastisch affiche, met een beetje geluk zie je een stunt van jewelste en wordt Brazilië in de groepsfase van het WK uitgeschakeld. Dat jij vrouwenvoetbal niets vindt weten we inmiddels wel, maar ik ga jou toch ook niet telkens sterkte wensen als je naar Feyenoord gaat. Laat mensen die wel van vrouwenvoetbal kunnen genieten daar gewoon van genieten.

willytown79

Citaat van: Koning Kriel op jun 18, 2019, 09:02:11
Italië - Brazilië lijkt mij nou net een fantastisch affiche, met een beetje geluk zie je een stunt van jewelste en wordt Brazilië in de groepsfase van het WK uitgeschakeld. Dat jij vrouwenvoetbal niets vindt weten we inmiddels wel, maar ik ga jou toch ook niet telkens sterkte wensen als je naar Feyenoord gaat. Laat mensen die wel van vrouwenvoetbal kunnen genieten daar gewoon van genieten.

AMEN

Mrmtty20

Citaat van: spons op jun 18, 2019, 07:14:32
Sterkte
We zien wel. Ben nog nooit naar een vrouwenmatch geweest en ik vinck hierbij niet alleen Stade du Hainaut af maar ook WK vrouwen. Natuurlijk verwacht ik geen WK mannen niveau maar het is alles eromheen. Ik verwacht niks van vanavond maar ben gewoon benieuwd naar de sfeer die rond zo'n wk vrouwenmatch hangt. Ik ga al 22 jaar naar Lokeren kijken, dus 't is niet dat ik champagnevoetbal gewoon ben.

FCT1980

Citaat van: Koning Kriel op jun 18, 2019, 09:02:11
Italië - Brazilië lijkt mij nou net een fantastisch affiche, met een beetje geluk zie je een stunt van jewelste en wordt Brazilië in de groepsfase van het WK uitgeschakeld. Dat jij vrouwenvoetbal niets vindt weten we inmiddels wel, maar ik ga jou toch ook niet telkens sterkte wensen als je naar Feyenoord gaat. Laat mensen die wel van vrouwenvoetbal kunnen genieten daar gewoon van genieten.

Goud deze opmerking!!!
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Mokum1900

Onze Belgische vrienden bezoeken en een stadsderby

22/6 Molenbeek - Anderlecht
Waar je ook gaat ik volg je overal

Wesley10__

Citaat van: Mokum1900 op jun 19, 2019, 10:40:13
Onze Belgische vrienden bezoeken en een stadsderby

22/6 Molenbeek - Anderlecht

sinds wanneer heb jij vrienden?

Jehoentelaar

Citaat van: Mrmtty20 op jun 18, 2019, 10:51:13
We zien wel. Ben nog nooit naar een vrouwenmatch geweest en ik vinck hierbij niet alleen Stade du Hainaut af maar ook WK vrouwen. Natuurlijk verwacht ik geen WK mannen niveau maar het is alles eromheen. Ik verwacht niks van vanavond maar ben gewoon benieuwd naar de sfeer die rond zo'n wk vrouwenmatch hangt. Ik ga al 22 jaar naar Lokeren kijken, dus 't is niet dat ik champagnevoetbal gewoon ben.

Als ik terugdenk aan de groepsfases van de laatste twee mannentoernooien kan ik alleen maar zeggen dat ik mij met het huidige vrouwentoernooi minstens zo goed vermaak. Niveau doet mij ook vrij weinig, zolang er maar wat gebeurt op het veld. En dat doet het absoluut! Hopelijk leveren de komende rondes nog een paar leuke duel op. Ik heb Zweden - USA vanavond ook hoog zitten.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Mrmtty20

Citaat van: Jehoentelaar op jun 20, 2019, 16:42:47
Als ik terugdenk aan de groepsfases van de laatste twee mannentoernooien kan ik alleen maar zeggen dat ik mij met het huidige vrouwentoernooi minstens zo goed vermaak. Niveau doet mij ook vrij weinig, zolang er maar wat gebeurt op het veld. En dat doet het absoluut! Hopelijk leveren de komende rondes nog een paar leuke duel op. Ik heb Zweden - USA vanavond ook hoog zitten.
Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was van de match en zelfs het niveau. Het blijven wat 'onnatuurlijke' passes en lange ballen lijken, maar de duels waren minstens zo stevig als de mannen en er werd heel open gespeeld. Veel aanvallend voetbal gezien met 2 ploegen die wouden winnen, ook was het nog spannend tot de 90ste minuut omdat er in de groep op doelsaldo werd gespeeld. Wat dat betreft viel dus eigenlijk niet te klagen, wat mij wel mateloos irriteerde waren de verschillende (halve) mexican waves en de typische 'landentornooi supporters', maar dat wist ik op voorhand.