Hoofdmenu

Foto van de week

Gestart door TeeZee, okt 23, 2007, 11:25:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

TeeZee


The Kop Terrace, The Racecourse Ground, Wrexham (Wales)

De grootste staantribune van de Engelse competitie zal het niet lang meer maken. The Kop moet eind dit seizoen plaatsmaken voor een nieuwe zittribune en luxe appartementen.

The Racecourse wordt niet alleen gebruikt door Wrexham (vierde divisie Engeland, als een van de zes Welshe clubs die in de Engelse competitie uitkomen), maar ook door de reserves van Liverpool.

TeeZee


Supporters lopen terug naar hun auto nadat de wedstrijd Aberdeen v Hearts in 1-1 is geëindigd. Ze nemen de kortste route, dwars door het golfterrein dat tussen het Pittodrie Stadium en de Noordzee ligt. Dat er mensen bezig zijn met een spelletje golf lijkt hen totaal niet te deren. Die nemen maar even pauze.

Mach

Heerlijke foto, heerlijk stadion!

TeeZee

Vorige week gemist, dus deze week dan maar twee foto's. 24 Uur geleden had ik nog wat tijd over en besloot ik een vlug bezoekje te brengen aan Villa Park. Uitstappen op Witton Station en je bent er vrijwel meteen. Ik vond het best een mooi stadion, de Trinity Road Stand is helaas vernieuwd maar de facade van de Holte End kon me best bekoren.




TeeZee


Seamer Road, Scarborough

In het seizoen 1997/98 beleefde de club haar hoogtepunt door de play-offs van de vierde divisie te halen. Hierin werd verloren van Torquay United. In 1998/99 volgde degradatie degradatie naar de amateurs, in 2005/06 degradeerde Scarbrough opnieuw. Aan het begin van het seizoen 2007/08 werd de club geliquideerd en was het einde van voetbal aan de Seamer Road een feit.

Het stadion staat er nog steeds, bovenstaande foto is van de buitenkant. Scarbrough Athletic, de natuurlijke opvolger van Scarborough speelt hier echter niet.

Joost

Mag ik hier een opmerking over maken? Zo nee dan verplaats 'm maar.

Sheffield United is al jarenlang eigenaar van een voetbalschool in Scarborough. De Blades hebben nu zo ongeveer overal ter wereld een voetbalschool maar hebben flinke plannen voor Scarborough. Ze willen Seamer Road opkopen en er de supportersclub laten spelen. Tevens moeten de juegdspelers uit die voetbalschool voor Scarborough Athletic gaan spelen zodat die gaan stijgen in de divisies.

TeeZee

Dat is een prachtig verhaal!

TeeZee

London Road, Peterborough United

TeeZee


The Baseball Ground, Derby County (2002)

hgrm



Tweede kerstdag 2007, Feyenoord-Sparta 2-0, att. 46500
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

TeeZee

The Blackthorn End packed to the rafters, The Memorial Ground, Bristol, Engeland