Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Jehoentelaar

Daar is absoluut nul zekerheid over.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

EisernAssen

Citaat van: Freekos79 op sep 24, 2019, 15:15:21
Wehen trekt er weinig volk, misschien dat het nu iets meer is door de promotie. Het stadion is ook niks speciaals. Als je een andere optie hebt, zou ik die nemen.

Dank. Andere optie is op vrijdag  een wedstrijd in Kopenhagen en op zaterdag de oversteek maken naar Helsingborg.
Het is meer dat we iets zoeken wat het liefst met het OV te doen is en we op zondag wel op tijd terug zijn voor Feyenoord. Het gaat dus om een combinatie op 18 en 19 oktober.
Erelijst: 196 doelpunten

watergatehopper

Citaat van: Saltacampos op sep 25, 2019, 11:45:59
Klopt, ik ben er ook ooit geweest, maar dan wel in het oude stadion ernaast, waar de traditionele lokale ex-grootheid speelt, SV Wiesbaden, vond ik wel een leuke oude bak, maar ik weet niet of de club nog actief is en of het stadion er nu nog is. Vlakbij het station in elk geval.

Ja dat stadion is er nog steeds.
De BRITA Arena wordt op dit moment verbouwd ivm de eisen van de 2. Bundesliga en zou ik daarom zeker nu niet doen.
Mooiste gelegenhed is dfb-pokal met een mooie tegenstander. Dan zit er iig meer als 10k.
http://www.watergatehopper.nl/page/wiesbaden-brita-arena
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Rob1977_PSV

#3318
Gisteren vluchten geregeld voor Sporting-PSV en op zondag pas terug.

Benfica speelt op zaterdagavond thuis tegen Maritimo Funchal, dus we maken er een mooie Lissabon-dubbel van.

Iemand enig idee of Benfica ook gewoon nog kassaverkoop kent op de wedstrijddag? Ik zie dat het altijd vrij goed vol zit, dus overweeg online optie. Maar ja, wil altijd een echt kaartje hebben..
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

jdebruin96

Citaat van: Rob1977_PSV op sep 26, 2019, 10:47:00
Gisteren vluchten geregeld voor Sporting-PSV en op zondag pas terug.

Benfica speelt op zaterdagavond thuis tegen Maritimo Funchal, dus we maken er een mooie Lissabon-dubbel van.

Iemand enig idee of Benfica ook gewoon nog kassaverkoop kent op de wedstrijddag? Ik zie dat het altijd vrij goed vol zit, dus overweeg online optie. Maar ja, wil altijd een echt kaartje hebben..

Dat duel gaat nooit uitverkocht worden, als je donderdagmiddag gewoon naar het stadion gaat is er niks aan de hand!

headout

Citaat van: Jeje op sep 24, 2019, 15:50:18
Tk zit het 1e weekend van november waarschijnlijk in Liverpool, en zou graag naar Everton - Tottenham Hotspur willen, maar weet niet of ik daar in general sale 2 kaarten voor kan krijgen. Vorig jaar gingen de meeste wedstrijden van Everton wel in GS, maar een top 6 tegenstander lijkt me toch lastiger. Iemand dit bij Everton is geweest tegen een top 6 tegenstander en weet of kaarten daarvoor te krijgen zijn als je er op tijd bij bent?
Die zal wrs. in GS gaan, en inderdaad is Stubhub een prima alternatief voor kaarten. Ik heb een membership bij Everton, maar kon recentelijk voor Everton - West Ham 1 kaart op mijn membership kopen. Dat zal tegen Spurs niet anders zijn. Ik heb toen via een paar extra memberships geregeld en kon er alsnog 3 kaarten gekocht worden. Mocht je interesse hebben: laat het me even weten.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Arjen

#3321
08/11 Dundee-Dundee U
09/11 St Johnstone- Hibernian
10/11 Livingston- Rangers

Koning Kriel

Citaat van: Arjen op sep 30, 2019, 22:58:59
08/11 Dundee-Dundee U

Dundee heeft wat goed te maken na de 6-2 nederlaag eerder dit seizoen. Van die wedstrijd heb ik echt genoten, ik hoop dat jij het net zo mooi gaat krijgen.

ALenstra

Voor 4/5 januari weer reis en hotel geregeld naar Londen. Hopelijk weer zo'n druk bekerweekend zoals begin dit jaar.

ricodejong4

Citaat van: ALenstra op okt 13, 2019, 22:10:38
Voor 4/5 januari weer reis en hotel geregeld naar Londen. Hopelijk weer zo'n druk bekerweekend zoals begin dit jaar.

Hetzelfde gedaan, maar dan in Liverpool. Hopen op een mooie loting.

Arjen

Ga ook voor de derde ronde FA Cup in regio Liverpool/Manchester. Hotel en vluchten al enige tijd geleden geboekt. Gisteren hotel en vluchten geboekt voor weekend Belfast met Glentoran-Linfield.

Defender

Onder voorbehoud van wijzigingen (en eigen tijdsgebrek momenteel) :

23/11 Ferencvaros - Za..

27/11 Valencia - Chelsea

26/12 Aston Villa - Norwich
27/12 Wolves - M City
28/12 Watford - Aston Villa
29/12 Arsenal - Chelsea (ov)
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

FCT1980

Citaat van: Defender op okt 22, 2019, 21:38:40
Onder voorbehoud van wijzigingen (en eigen tijdsgebrek momenteel) :

23/11 Ferencvaros - Za..

27/11 Valencia - Chelsea

26/12 Aston Villa - Norwich
27/12 Wolves - M City
28/12 Watford - Aston Villa
29/12 Arsenal - Chelsea (ov)

Fijne trip hoor. UTV!
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

DS_Noot

Citaat van: Defender op okt 22, 2019, 21:38:40
Onder voorbehoud van wijzigingen (en eigen tijdsgebrek momenteel) :

23/11 Ferencvaros - Za..

27/11 Valencia - Chelsea

26/12 Aston Villa - Norwich
27/12 Wolves - M City
28/12 Watford - Aston Villa
29/12 Arsenal - Chelsea (ov)

Gaan er tickets voor Wolves - M City in de general sale komen? Of heb je connecties die een kaart kunnen regelen?
327 wedstrijden | 63 grounds | 11 landen

Defender

Citaat van: DS_Noot op okt 23, 2019, 20:16:48
Gaan er tickets voor Wolves - M City in de general sale komen? Of heb je connecties die een kaart kunnen regelen?
Wel na opzoekingswerk en navraag zou dit idd een moeilijke kunnen worden..
We overwegen 26/12 de avondgame Leicester - Liverpool te doen via connecties
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa