Paasweekend Sunderland e.o

Gestart door De Twaalfde Man, jan 03, 2017, 15:21:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De Twaalfde Man

Aankomend Pasen ga ik naar Noord-Engeland voor de wedstrijd Sunderland tegen West Ham United.

Nu ben ik nieuwsgierig wat er in die regio nog meer te vinden is. Carlisle United heeft een karakteristiek stadion en speelt tweede Paasdag ook nog eens thuis. Welke clubs/grounds moet je in die regio zeker even bezocht hebben of zijn er bijvoorbeeld verlaten stadions die nog niet met de grond gelijk zijn gemaakt?

Verder in de buurt gevonden Hartlepool United, Gateshead (aparte ovaal) o.a. maar tips zijn meer dan welkom!

Vinnn

Een Engelse maat van mij was lovend over zijn bezoek aan Berwick onlangs. Ik heb even op de footballgroundguide gekeken, maar ik zal me er zelf niet zo snel aan wagen.

De Twaalfde Man

Citaat van: Vinnn op jan 03, 2017, 15:23:47
Een Engelse maat van mij was lovend over zijn bezoek aan Berwick onlangs. Ik heb even op de footballgroundguide gekeken, maar ik zal me er zelf niet zo snel aan wagen.
Een bijzondere ground in zijn lelijkheid zullen we maar zeggen

Joost

Van Sunderland naar Carlisle of Berwick tuffen voor het stadion dat wellicht dicht is lijkt me persoonlijk wat ver. Dat is toch bijna 2 uur enkele reis.

Waar je ook rekening mee moet houden is dat Sunderland v West Ham ook verplaatst kan worden naar vrijdag, zondag of maandag. Als ik jou was zou ik andere wedstrijden zoeken om te combineren met Sunderland v West Ham in plaats van lege stadions bezoeken.

HRM1880

Je hebt wel een voetbalveld met zicht op "The Angle of the North" al betwijfel ik of er een club speelt.

De Twaalfde Man

Citaat van: Joost op jan 03, 2017, 15:54:08
Als ik jou was zou ik andere wedstrijden zoeken om te combineren met Sunderland v West Ham in plaats van lege stadions bezoeken.
Dat is ook de bedoeling. Carlisle speelt thuis bijvoorbeeld tweede paasdag, Newcastle speelt een thuiswedstrijd dat weekend enz. Maar misschien zie ik clubs over het hoofd. Ze spelen zowel zaterdag als maandag een speelronde, dus altijd dat er een thuiswedstrijd plaats vindt dat weekend.

De Twaalfde Man

Citaat van: HRM1880 op jan 03, 2017, 16:38:32
Je hebt wel een voetbalveld met zicht op "The Angle of the North" al betwijfel ik of er een club speelt.
Misschien leuk voor een mooie foto ;)

HRM1880

Citaat van: Vato op jan 03, 2017, 16:50:45
Misschien leuk voor een mooie foto ;)
Ligt er juist naast. Op google maps kan je het niet missen.

Hugo

Voor de liefhebber genoeg keuze in de non-league: Crook Town, Tow Law, Willington, Billingham Synthonia, Ashington etc.

Sebastiaan_W


De Twaalfde Man

Genoeg keus zie ik al! Dank u