Week 4 maandag 24 januari t/m zondag 30 januari

Gestart door wekke, jan 11, 2011, 10:36:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hielke

28/01 AGOVV - DKV
29/01 Katwijk - Barendrecht
30/01 sc Heerenveen - FC Groningen

Verwijderd lid

Citaat van: Breda op jan 28, 2011, 17:08:21
Ik dacht dat we een jaar of wat geleden besloten hadden dergelijke verbasteringen op dit forum achterwege te laten?

Ik was al op zoek gegaan naar een amateurclub waartegen AGOVV wellicht zou oefenen .... Serieus nooit aan onze vrienden uit Leeuwarden gedacht.

Joost

Citaat van: Meester op jan 28, 2011, 18:46:44
Ik was al op zoek gegaan naar een amateurclub waartegen AGOVV wellicht zou oefenen .... Serieus nooit aan onze vrienden uit Leeuwarden gedacht.

Ik dacht juist dat het om 't eerste elftal van de amateurs van AGOVV ging die in de 1e klasse voetballen. Die klasse volg ik niet en DKV is een prima naam voor een amateurclub.

TeeZee

Citaat van: Breda op jan 28, 2011, 23:29:47
ma 24 jan : Sparta - AGOVV 3-3
vr 28 jan : Sparta - RBC 4-1
za 29 jan : Saarbrücken - Jena
                  Habay - Aywaille
zo 30 jan : NAC - Ajax
Twee keer op rij Sparta, vanwaar dat? Wel een leuke club natuurlijk. Heb je toevallig het laatste boek van Hugo Borst gelezen, dat over Sparta ging? Ik vond het zeker de moeite waard van het lezen.

Hielke

Citaat van: Breda op jan 28, 2011, 17:08:21
Ik dacht dat we een jaar of wat geleden besloten hadden dergelijke verbasteringen op dit forum achterwege te laten?

Da's waar ook. Ik stond in de Heerenveenforummodus, waarvoor excuses. Er bestaan overigens schokkendere verbasteringen dan Dertig Kilometer Verderop. Hoe dan ook, het was een vermakelijk potje in Apeldoorn: 3-3.

hgrm

Citaat van: Hielke op jan 29, 2011, 10:26:05
Da's waar ook. Ik stond in de Heerenveenforummodus, waarvoor excuses. Er bestaan overigens schokkendere verbasteringen dan Dertig Kilometer Verderop. Hoe dan ook, het was een vermakelijk potje in Apeldoorn: 3-3.

Ik vroeg me al af waar het voor staat...
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

hgrm

29/01 Sparta-Rijnsburg

Vorige week deden beide verenigingen het uitstekend; Sparta won bij Vogels en Rijnsburg blikte Apeldoorn met 8-2 in. Zal vanmiddag wel helemaal niks worden, dus....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

hgrm

Citaat van: hgrm op jan 29, 2011, 10:57:15
29/01 Sparta-Rijnsburg

Vorige week deden beide verenigingen het uitstekend; Sparta won bij Vogels en Rijnsburg blikte Apeldoorn met 8-2 in. Zal vanmiddag wel helemaal niks worden, dus....

Het was een hele leuke wedstrijd waarin een verrassend sterk Sparta met 3-1 won van een onthutsend zwak Rijnsburg
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Morgen misschien nog naar Esperanza Neerpelt v Groen Star Beek in 1e provinciaal Limburg. En anders misschien naar EVV v Lienden of iets anders in de buurt.

Cyclebob

Mozaiek afgelast, nu bij Haaglandia-De Treffers op een meer zwart dan groen rubberveld, 0-1, ca 250 tsch
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

FSC_87

Weet iemand waar ik kan vinden hoeveel toeschouwers er zijn geweest bij Standard-KV Mechelen afgelopen woensdag?

Niels_Zitterd

Citaat van: FSC_87 op jan 30, 2011, 15:52:19
Weet iemand waar ik kan vinden hoeveel toeschouwers er zijn geweest bij Standard-KV Mechelen afgelopen woensdag?

18.000 toeschouwers is het aantal dat ik terug weet te vinden. (Gezien de beelden van het duel lijkt me dat wat overdreven. Jammer genoeg doet tegenwoordig bijna iedere club het toeschouwers aantal overdrijven.)

Verder gebruik ik www.transfermarkt.de en www.bsdb.be (nogmaals dank voor die tip!) hiervoor.
Als het kleinere clubs betreft dan stuur ik gewoon een mail naar het secretariaat.

Bossche Bol

Citaat van: Bossche Bol op jan 20, 2011, 18:40:22
24/01  FC Eindhoven-RBC
25/01  RKC-Noordwijk
26/01  MSV Duisburg-1. FC Kaiserslautern
28/01  RKC-FC Den Bosch
29/01  1. FC Saarbrücken-Carl Zeiss Jena (ovb.)
29/01  1. FC Kaiserslautern-Mainz 05
30/01  UDI '19-Dongen
Totdat vandaag UDI-Dongen werd afgelast, heb ik toch mooi het hele lijstje kunnen afwerken. Kreeg het vanmiddag toch even 'moeilijk' toen overal werd gevoetbald en ik thuis op de bank voor de TV zat i.p.v. in een stadion.
Gelukkig staat morgen alweer de volgende wedstrijd op mijn programma.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Bossche Bol

Citaat van: Breda op jan 31, 2011, 00:41:32
U is bezeten, zoveel is duidelijk!
Maar deze site helpt me.
Het is een troost om te weten dat ik niet de enige ben.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

hgrm

Citaat van: Bossche Bol op jan 31, 2011, 09:15:40
Maar deze site helpt me.
Het is een troost om te weten dat ik niet de enige ben.

Mooi!
Dan kunnen we subsidie aanvragen!
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen