Watchlist Seizoen 2020-2021

Gestart door DannyH79, jul 06, 2020, 15:10:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DannyH79

Aangezien het nieuwe seizoen 2020-2021 eraan gaat komen is het wellicht leuk om een top 5 te maken van welke wedstrijden/clubs je komend seizoen in ieder geval wilt gaan bezoeken.

Ik zal beginnen met mijn eigen lijstje:

1. De Adelaarshorst - Go Ahead Eagles
2. De Vijverberg - De Graafschap
3. Combinatie De Oude Meerdijk - FC Emmen en Die Hänsch-Arena - SV Meppen
4. Soeverein Stadion - SK Lommel
5. Combinatie AFAS Stadion - KV Mechelen en Oscar Vankesbeeckstadion - Racing Mechelen

Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

Jef400

Alleen de onderste twee nog niet gehad. Al staan ze wel allebei op mijn lijstje. Net zoals Kortrijk overigens.

DannyH79

Citaat van: Jef400 op jul 06, 2020, 15:55:21
Alleen de onderste twee nog niet gehad. Al staan ze wel allebei op mijn lijstje. Net zoals Kortrijk overigens.

Wat is je top 5 voor komend seizoen, welke wil je in ieder geval bezocht hebben?
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

Jef400

Buiten mijn club Sparta, en mijn vijf a zes keer per seizoen bezoeken aan de Galgenwaard waar ik een hoop vrienden heb wil ik voornamelijk richting België en Engeland. Misschien nog wat in Duitsland, en in Nederland nog het betaalde voetbal afvincken.

spons

Ik wacht eerst maar eens af wat er het komende seizoen mogelijk is om te bezoeken voordat ik plannen maak hoewel ik al wel met een schuin oog kijk naar Bosnië - Nederland op 11 oktober
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Koning Kriel

Citaat van: spons op jul 06, 2020, 23:03:45
Ik wacht eerst maar eens af wat er het komende seizoen mogelijk is om te bezoeken voordat ik plannen maak hoewel ik al wel met een schuin oog kijk naar Bosnië - Nederland op 11 oktober

Afwachten wanneer we weer mogen inderdaad. Maar heel ver bovenaan mijn wishlist staat de wens om aanwezig te zijn bij de Europese wedstrijd(en) van Willem II. Al ben ik er bang voor.

wekke

Afwachten of alles kan doorgaan maar momenteel alle wedstrijden van Lyra - Lierse, Rusland - België en Denemarken - België
.

Nort

Voor de eerste seizoenshelft focus ik me op wat non-league in de UK, zoals b.v. Marlow, Workington en wat juniors in Schotland zodra de UK weer vrijgegeven wordt én het verantwoord is om te reizen. Hopelijk kan in het voorjaar van 2021 toch een trip maken naar een Noord-Afrikaans land (Marokko/Algerije) en voor de rest zien we wel wat er op mijn pad komt.

Uiteindelijk is toch alles afhankelijk van wedstrijdschema's, tv wedstrijden, het werk en de privé agenda.

spons

Citaat van: Koning Kriel op jul 07, 2020, 10:18:56
Afwachten wanneer we weer mogen inderdaad. Maar heel ver bovenaan mijn wishlist staat de wens om aanwezig te zijn bij de Europese wedstrijd(en) van Willem II. Al ben ik er bang voor.

Is er al een datum bekend waarop Willem II de eerste Europese wedstrijd moet spelen ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Tribuneklanten

Geen enkele club of wedstrijd op de wensenlijst voor aankomend seizoen.

Zal voorlopig wat vriendschappelijk voetbal in de regio worden, over 4 weken hopelijk een wedstrijd in Denemarken tijdens de zomervakantie en na de zomer werkelijk geen idee waar je heen kan en wil reizen. Vermoed niet dat er in 2020 veel bezocht zal worden. Hoogste niveau's zullen (deels) zonder/beperkt publiek gespeeld worden en voor een amateurwedstrijd ga ik geen 500 km in de auto zitten richting Engeland of Duitsland.

Vanaf 2021 zien we wel verder.

FCT1980

Aston Villa (zowel uit als thuis)
Schalke 04 (zowel uit als thuis)
Aberdeen (in combinatie met wat whisky distilleries)

Alles enkel wanneer ik normaal naar het stadion kan. Het afstand houden, niet juichen en geen biertje drinken moet allemaal kunnen voor ik weer een stap in een stadion zet.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

fcbisart

Ik vestig al mijn hoop op 2021. Bovenaan mijn verlanglijstje staan : Saarbrücken, Swindon Town + Chambly

DannyH79

Leuk om de reacties te lezen, natuurlijk is het afwachten hoe het allemaal gaat lopen komend seizoen. Leuk om te zien dat er zoveel diversiteit zit in de voorkeuren....
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

Koning Kriel

Citaat van: spons op jul 07, 2020, 14:15:10
Is er al een datum bekend waarop Willem II de eerste Europese wedstrijd moet spelen ?

17 september

DannyH79

Citaat van: Koning Kriel op jul 08, 2020, 15:07:11
17 september

Maar dat gaat over 1 wedstrijd toch? dus het is nog even de vraag of dat uit of thuis is toch?
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper