Meerijden, auto-plekken over

Gestart door Olav, mrt 25, 2018, 15:33:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Olav

Nadat ik meerdere positieve reacties ontving, besloot ik om 't uit te voeren. Het leek mij een mooi idee, omdat je op deze manier benzinekosten kan delen, elkaar kunt helpen en in contact komt met 'lotgenoten' ;)

Zoek je een plek bij iemand of heb je plek over in de auto? Meld het hier.
Handig is wel om het overzichtelijk te houden. Denk hierbij aan het aangeven welke route je rijdt, en hoe laat je wilt gaan vertrekken. Eventuele benzinekosten of mobiele nummers zou je ook nader in een privébericht kunnen delen met elkaar.

Helaas kan ik op dit moment zelf niet het goede voorbeeld geven omdat ik niets heb gepland de komende weken.

Als je op- en aanmerkingen heb, laat dat even weten.

Footballromantic

Lijkt me een goed idee!

Wie gaat er aankomende zaterdag vanaf Rotterdam/Utrecht naar de derby van huizen? Zal graag mee rijden!
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

wekke

28/04 KV Kortrijk - Lierse
4 plaatsen over in de auto, opstap mogelijkheden zijn Turnhout en de P&R in Wommelgem. Tickets te koop aan de kassa (uitvak, 21euro). Ik vertrek in Turnhout omstreeks 17u30. PM indien interesse

Sebastiaan_W

Citaat van: wekke op apr 25, 2018, 08:32:37
28/04 KV Kortrijk - Lierse
4 plaatsen over in de auto, opstap mogelijkheden zijn Turnhout en de P&R in Wommelgem. Tickets te koop aan de kassa (uitvak, 21euro). Ik vertrek in Turnhout omstreeks 17u30. PM indien interesse

Danielsen, mocht jou dit een mooie optie lijken kijk dan eerst even of je daarna thuis kan komen. Het is maar een tip.

DanielsenAxedal

Citaat van: Sebastiaan_W op apr 25, 2018, 13:01:21
Danielsen, mocht jou dit een mooie optie lijken kijk dan eerst even of je daarna thuis kan komen. Het is maar een tip.


Hahaha zal even kijken, bedankt!
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

Pommes

Citaat van: wekke op apr 25, 2018, 08:32:37
28/04 KV Kortrijk - Lierse
4 plaatsen over in de auto, opstap mogelijkheden zijn Turnhout en de P&R in Wommelgem. Tickets te koop aan de kassa (uitvak, 21euro). Ik vertrek in Turnhout omstreeks 17u30. PM indien interesse

Lijkt mij een leuk idee! als er nog plek is wil ik harstikke graag mee :D
KOL

wekke

Sorry gasten, auto zit inmiddels vol. Volgende keren laat ik het zeker terug weten.

Pommes

Maakt niet uit man! Volgende keer beter..
KOL

Olav

Datum: 29 augustus
Wedstrijd: SV - BATE Borisov
Route: Haarlemmermeer --> Eindhoven
Vertrektijd: Rond 18:00

PM voor verdere details. We vertrekken wellicht eerder. Opstappen zou bijvoorbeeld kunnen in Amstelveen of Breukelen.

Nort

Iemand interesse in een dagtripje? :)

Datum: 29 september
Wedstrijd: Coventry City - Sunderland (12:30) & Nuneaton Town - FC United of Manchester (15:00)
Route: Uden -> Calais (evt. afspreken bij Hazeldonk/Eindhoven/Antwerpen)
Vertrektijd: 04:00, terugkomst +- 02:00
Prijs: Benzine/eurotunnel +- €150 (gedeeld door aantal personen)


Mokum1900

Citaat van: Nort op aug 23, 2018, 13:51:53
Iemand interesse in een dagtripje? :)

Datum: 29 september
Wedstrijd: Coventry City - Sunderland (12:30) & Nuneaton Town - FC United of Manchester (15:00)
Route: Uden -> Calais (evt. afspreken bij Hazeldonk/Eindhoven/Antwerpen)
Vertrektijd: 04:00, terugkomst +- 02:00
Prijs: Benzine/eurotunnel +- €150 (gedeeld door aantal personen)
ik , misschien wil spons ook wel mee


nee geintje veel plezier
Waar je ook gaat ik volg je overal

spons

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Footballromantic

#12
Zaterdag 15 september rijd ik vanuit Nijmegen naar Hoornaar voor Stedoco - Nijmegen. Iemand zin om mee te gaan?
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

Dutchgroundhopper

Citaat van: Footballromantic op aug 27, 2018, 21:30:43
Zaterdag 15 oktober rijd ik vanuit Nijmegen naar Hoornaar voor Stedoco - Nijmegen. Iemand zin om mee te gaan?
Bedoel je september?

Footballromantic

Groundhopping & Feyenoord Rotterdam