Week 21: Maandag 19 Mei t/m Zondag 25 Mei

Gestart door syntric, mei 19, 2014, 23:33:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ici c est Paris

Dat was inderdaad dat veld. Die tribune is niet zo groot, ik schat een meter of 20 aan weerszijden van de middenlijn. Aan de overkant een 'dijk' waar je ook goed kan staan.

HRM1880

Citaat van: Ici c est Paris op mei 26, 2014, 13:15:25
Ik kan nog steeds niet quoten dus, bij deze mijn reactie op AthleticHolanda een paar posts terug:

Nee, die spelen op het 2e veld. Het hoofdveld van de Toekomst is voorbehouden aan Jong Ajax en jeugdelftallen van de BVO, de Ajax Amateurs en ook de Ajax Vrouwen spelen op het veld achter de kantine, waar een soort kleiner broertje van de tribune aan het hoofdveld staat.
De Ajax Vrouwen die uitkomen in de BeNe-league spelen nochtans ook op dat hoofdveld. Heb er een week geleden nog de wedstrijd tegen de Antwerp Ladies gezien.

Ici c est Paris

Ah, en ik ze dan juist weer op dat bijveld. Misschien dat ze er nu op mogen grazen nu de competities afgelopen zijn.

HRM1880

Citaat van: Ici c est Paris op mei 26, 2014, 18:20:49
Ah, en ik ze dan juist weer op dat bijveld. Misschien dat ze er nu op mogen grazen nu de competities afgelopen zijn.
Met het hoofdveld bedoel je toch dit hoop ik? Dat ik hier niet over het verkeerde veld bezig ben.
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/196861/Highlights-Ajax-Vrouwen-Antwerp.htm

Ici c est Paris

Ja, je hebt gelijk. Denk dat ze dan vorig seizoen op het andere veld speelden, aan de andere kant van de kantine.

Hugo

Citaat van: Niels1977 op mei 26, 2014, 00:21:03
Uiteindelijk vandaag bij OSV - NFC geweest, ze hebben daar een erg mooie oude houten tribune.

Heb je daar een foto van?


Hugo

Citaat van: Niels1977 op mei 26, 2014, 00:21:03
Uiteindelijk vandaag bij OSV - NFC geweest, ze hebben daar een erg mooie oude houten tribune.

Vanmiddag bij OSV - Seanden geweest, leuke wedstrijd. Die tribune is helemaal ok.