Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.


wormonline

Citaat van: CU op jul 05, 2014, 16:55:10
Had inmiddels op de site van de DFB gelezen dat deze wedstrijd staat vastgesteld op zondag 21/9, 17:30 uur (terwijl we 's-ochtends weer gaan) wellicht dat Victoria koln nog thuis moet spelen, maar daar is volgens mij nog geen programma van bekend, of?
Speelschema is inmiddels bekend. Viktoria Köln speelt op 20/9 thuis om 14u:

http://www.wflv.de/downloads/rahmenspielplan_regionalliga_west_2014_2015.pdf

hgrm

Let op!
Alle wedstrijden (behalve de openingswedstrijd) zijn elke speeldag op dezelfde dag en tijd gezet. Er zal waarschijnlijk dus nog wel het één en ander geschoven gaan worden. Daarom heet het ook 'Rahmenspielplan'
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

cafebac

Bij SW Essen gaat het ook niet zo goed...


Kein Test gegen ETB SW Essen am Mittwoch

Neuer Gegner wird gesucht

Am vergangenen Wochenende wurde die Situation beim Essener Oberligisten ETB zunehmend undurchsichtiger, als Trainer und Funktionsteam ihren sofortigen Rücktritt erklärten und auch einige Spieler signalisierten, nicht mehr mit dem Trikot der Schwarz-Weißen auflaufen zu wollen.

Aufgrund der Ereignisse wird auch das für den kommenden Mittwoch um 19.00 Uhr am Uhlenkrug angesetzte Testspiel der Kleeblätter gegen ETB nicht stattfinden können.

Derzeit wird nach einem anderen Gegner für den Mittwoch gesucht.

Jehoentelaar

Ik probeerde net online aan tickets te komen voor Preussen Münster - Hansa Rostock, maar dat liep vast omdat ze niet weten hoe ik mijn tickets moet ontvangen. Dat ze niet naar het buitenland verzenden wist ik (is op zo'n korte termijn sowieso geen mogelijkheid), maar de door Münster veelvuldig genoemde optie om tickets thuis uit te printen is zodra je het boekingsproces start ook verdwenen. Tickets ophalen bij de 'ophaalkassa' was ook ineens niet meer mogelijk; de boeking werd simpelweg geannuleerd.

Iemand ervaring met de jongens van Münster die weet hoe het wel werkt?
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Hugo

Ik zou gewoon kopen aan de kassa bij stadion op wedstrijddag.

hgrm

Bij veel systemen verdwijnt de optie 'opsturen' vanzelf als je wacht tot kort voor de wedstrijddag. Dan kom je automatisch bij afhalen of thuis printen terecht.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

kufo

Vorig jaar bij de derby geweest. Hebben gewoon kaarten besteld  waarna we een orderbevesteging kregen. Met deze bevesteging konden we de kaarten bij het stadion ophalen de dag van de wedstrijd.

Jehoentelaar

Helaas is opsturen de enige te kiezen optie en krijg ik al een foutmelding voor ik iets anders kan kiezen. Maar ik zal het proberen aan de stadionkassa op de dag zelf (morgen).
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Saltacampos

Citaat van: Hugo op jul 25, 2014, 11:45:25
Ik zou gewoon kopen aan de kassa bij stadion op wedstrijddag.
2, ben vorig seizoen naar Münster geweest, kaartjes krijgen aan de kassa op de wedstrijddag was geen enkel probleem, zou mij enorm verwonderen dat dit uitverkocht raakt. Het is geen derby en ook geen titelwedstrijd, dus zou moeten lukken.
Over land and sea

Jehoentelaar

En dat bleek, dank voor de suggestie. Leuk potje voetbal tegen FC Hansa (3-4), alleen jammer van de moeilijkheden tussen de supporters en het clubbestuur waardoor de boel enorm ingetogen bleef. Zo ingetogen dat ik niet in de gaten had dat Block N normaliter een behoorlijk fanatiek vak is.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Saltacampos

Citaat van: Jehoentelaar op jul 27, 2014, 23:33:40
En dat bleek, dank voor de suggestie. Leuk potje voetbal tegen FC Hansa (3-4), alleen jammer van de moeilijkheden tussen de supporters en het clubbestuur waardoor de boel enorm ingetogen bleef. Zo ingetogen dat ik niet in de gaten had dat Block N normaliter een behoorlijk fanatiek vak is.
Ja, normaal wel, al hebben ze ook wel te lijden onder tweespalt onder de supporters, er zijn twee aparte sfeergroepen die elkaar niet zo lusten, had ik de indruk. Als er nu ook nog moeilijkheden zijn met het bestuur, zal het wel helemaal in de soep draaien qua sfeer.
Over land and sea

Sebastiaan_W

In Duitsland is er volgens mij een nieuwe tendens dat bepaalde Ultra groeperingen het eerste elftal niet meer ondersteunen. Verscheidene groeperingen hebben een conflict met de club. Onder andere de Ultra groepering/harde kern van Hannover 96 heeft besloten om het eerste niet meer te steunen bij wedstrijden. Zij zullen het 2e steunen bij thuis- en uitwedstrijden. Zo waren er afgelopen weekend ruim 88 supporters bij mee naar Oldenburg.

De harde kern van HSV(Chosen Few) heeft besloten, zowel het eerste als het 2e niet te steunen. Zij zullen per direct HSV e.v. volgen. Dat is het 3e team van HSV en die komen uit in de Bezirksliga.

FCT1980

Die lui vinden zichzelf belangrijker dan de club. Gaan ze toch lekker het 3e kijken.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

McCloud

Zolang die bivakmutsen maar youtube filmpjes kunnen maken is er niks aan de hand.