Hoofdmenu

Afscheid nemen

Gestart door hgrm, jan 23, 2010, 22:17:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

hgrm

De koning is dood.

17 december 2009. Sneeuwbuitje, verkeersdrempeltje, klinkertjes en een heuveltje. Slippartijtje. Boem. Krak. Bumper in tweeën, koplampunit kapot en een flinke deuk in het plaatwerk. en dat @!#$#@$-witte busje had nog geen schrammetje....

18 december 2009. Garagehouder. Chef werkplaats. Offerte. Twee keer de dagwaarde. Mooie auto in de showroom. Verkooppraatje. Deal gesloten.

En zo kwam XZ-XX-48 aan zijn einde.
Na 9 grote vakantiereizen, 6 weekend-trips, ontelbare dagtrips.
XZ-XX-48. Bedankt voor alles. Het ga je goed.

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

hgrm

Leve de nieuwe Koning!

Welkom 13-KLF-9!

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

AthleticHolanda

Citaat van: Breda op jan 23, 2010, 23:54:34
Onderwerp auto: ook Breda heeft zijn rijbewijs gehaald (28/12/09) en zal vanaf volgende zaterdag de beschikking hebben over een Nissan Micra (automaat :-) ) - een mijlpaal in zijn leven.

Dat belooft nog wat voor het 'Breda in Bels' topic ;-).

TeeZee

@hgrm: ziet er goed uit!

Citaat van: Breda op jan 23, 2010, 23:54:34
Onderwerp auto: ook Breda heeft zijn rijbewijs gehaald (28/12/09) en zal vanaf volgende zaterdag de beschikking hebben over een Nissan Micra (automaat :-) ) - een mijlpaal in zijn leven.
Vanwaar dat "automaat" zo specifiek genoemd?

Voetbalhopper

leuke nieuwe auto.

de oude had het klokje al aardig rond als je zoveel tripjes hebt gemaakt

hgrm

Tja, hij was hard op weg wat betreft het tweede rondje. Maar ik had er graag nog een paar jaar mee gereden....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

TeeZee

Citaat van: Breda op jan 24, 2010, 21:04:28
Omdat ik dan niet hoef te schakelen - okee, daar ben ik niet goed in, maar ik heb er vooral een hekel aan. Ik was daarom specifiek op zoek naar een auto zonder handschakeling.
Het zal toch wel wennen zijn, aangezien je blijkbaar niet gelest hebt in een automaat. Ik hoop trouwens wel dat je je vouwfiets achterin de auto meeneemt, op 20 km van het stadion parkeert en dan per fiets verder gaat.

Peenvogel

Nog geen afscheid van een andere scooter genomen. Wel een nieuwe aangeschaft.



Een Lambretta TV175 uit '63. Na restoratie zal de kleurstelling wel anders zijn. Een wit-rood-witte voorkant gaat het natuurlijk nooit worden.