Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

ALenstra

Volgens mij is de gelbe wand alleen voor seizoenkaarthouders. Wellicht kunnen ruilbeurzen uitkomst bieden.

watergatehopper

klopt heb wel eens gehoord van een jaren lange wachtlijst. Het is geen straf om ergens te gaan zitten met goed uitzicht op 'die gelbe wand' hoor.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Joost

Citaat van: watergatehopper op nov 10, 2015, 08:59:07
klopt heb wel eens gehoord van een jaren lange wachtlijst. Het is geen straf om ergens te gaan zitten met goed uitzicht op 'die gelbe wand' hoor.

Toen ik bij Dortmund geweest ben, dat was volgens mij in 2010, toen kon ik in de voorverkoop gewoon een los ticket kopen voor de staantribune.

Nort

Citaat van: Joost op nov 10, 2015, 09:13:10
Toen ik bij Dortmund geweest ben, dat was volgens mij in 2010, toen kon ik in de voorverkoop gewoon een los ticket kopen voor de staantribune.

Dat is dan voor de Dortmund hype geweest. Tegenwoordig wil iedereen naar Dortmund toe. Sprak pas een Engelsman die schatte dat er elke wedstrijd ongeveer 2.500 Engelsen op de tribunes zaten.

Shepherd

Citaat van: nort op nov 10, 2015, 10:40:02
Dat is dan voor de Dortmund hype geweest. Tegenwoordig wil iedereen naar Dortmund toe. Sprak pas een Engelsman die schatte dat er elke wedstrijd ongeveer 2.500 Engelsen op de tribunes zaten.
Twee-en-een-half-duizend is echt bizar veel.
Ik sprak laatst bij Sankt Pauli een fan van Darlington die naar het continent gaat omdat het daar zowel sfeervoller als betaalbaarder is.
Maar 2500 per wedstrijd in Dortmund had ik ook niet verwacht.

mike_t

Misschien bij een bekerwedstrijd wel mogelijk?
Ik zou het gewoon via een seizoenkaarthouder roggelen in dit geval, maar die moet je natuurlijk wel kennen.

HRM1880

Heb er ooit de kans voor gehad maar vriendelijk bedankt. Je moet al bijna twee uur voor aftrap op die tribune gaan staan, hebt bijna geen bewegingsruimte en even rap naar het toilet gaan zit er ook niet meteen in. Geef mij maar het zicht er op. Daar kies ik eigenlijk bij eender welke club veel liever voor.
Heb al wel verhalen gehoord van mensen die stewards wisten te overhalen om hen toch binnen te laten op die tribune. Soms wel pas in de tweede helft.

John Sleeuwenhoek

Citaat van: Shepherd op nov 10, 2015, 10:52:28
Twee-en-een-half-duizend is echt bizar veel.
Ik sprak laatst bij Sankt Pauli een fan van Darlington die naar het continent gaat omdat het daar zowel sfeervoller als betaalbaarder is.
Maar 2500 per wedstrijd in Dortmund had ik ook niet verwacht.

Grote onzin dat. Om er voor het gemak even van uit te gaan dat de meeste met het vliegtuig zullen reizen zit je op ruim +- 14 volle kisten met enkel en alleen Engelsen die naar BVB zouden gaan.

250 lijkt me realistischer.

Nort

Citaat van: John Sleeuwenhoek op nov 10, 2015, 11:50:09
Grote onzin dat. Om er voor het gemak even van uit te gaan dat de meeste met het vliegtuig zullen reizen zit je op ruim +- 14 volle kisten met enkel en alleen Engelsen die naar BVB zouden gaan.

250 lijkt me realistischer.

Die schatting van 2.500 leek, en lijkt, me ook erg veel. Mensen komen niet alleen per vliegtuig, maar ook per bus/auto. Kern van de boodschap blijft natuurlijk hetzelfde, iedereen wil tegenwoordig naar Dortmund toe.

Saltacampos

Citaat van: nort op nov 10, 2015, 14:27:05
Die schatting van 2.500 leek, en lijkt, me ook erg veel. Mensen komen niet alleen per vliegtuig, maar ook per bus/auto. Kern van de boodschap blijft natuurlijk hetzelfde, iedereen wil tegenwoordig naar Dortmund toe.
Ben er twee keer geweest en het is me niet bepaald als een "must do" bijgebleven. Dus te veel moeite zou ik er niet voor doen.
Over land and sea

GiertjeNL

Alemannia Aachen - SC Verl een aanradertje?

watergatehopper


Voor wat betreft die wachtlijst is een uitspraak van Bert van Marwijk toen hij daar nog trainer was. Uiteraard betreft het competitiewedstrijden.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Joost

Citaat van: GiertjeNL op nov 10, 2015, 15:40:38
Alemannia Aachen - SC Verl een aanradertje?

Als je andere opties hebt zou ik Aken bewaren. Middenmoot is dit jaar de doelstelling geworden nu het na de goede start helemaal ingezakt is. Het stadion en de club zullen echt niet volgende week verdwenen zijn dus ik zou een leukere pot kiezen.


rogo_breda

Citaat van: Jeje op okt 30, 2015, 13:44:59
Wil zelf ook graag naar Köln-Dortmund, maar het lijkt me dat kaarten toch vrij lastig gaan worden. Hoe ga je dit regelen?
En inderdaad, deze wedstrijd was meteen uitverkocht en gaat niet meer in de verkoop.

Jehoentelaar

Nadat Preußen Münster eerder al enkele stavakken afsloot tijdens de wedstrijd tegen de Kieler SV Holstein n.a.v. de dolle pyrogekte in de avondwedstrijd tegen Hansa Rostock, doet de DFB er een schepje bovenop: tegen zowel SV Wehen Wiesbaden als FC Erzgebirge Aue blijven een aantal vakken gesloten voor het publiek.

Mocht iemand dus een bezoek aan Münster overwegen: sla Wehen en Erzgebirge over, laat Stuttgart II links liggen en ga op 30 januari naar de wedstrijd tegen RW Erfurt.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar