Hoofdmenu

Frankrijk

Gestart door Tom Bodde, apr 13, 2008, 12:18:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Voetbalman

Citaat van: HRM1880 op jan 24, 2015, 00:23:47
Ik ga er over drie weken heen. Wil dan wel eens zien achter tickets moest het online niet lukken.

Wel, ik ga het kort opvolgen, maar geen idee of ze ze ook daadwerkelijk online aanbieden. Top in ieder geval HRM. Als ik jou eens kan helpen, roep je maar :)

HRM1880

Citaat van: Freebird op jan 24, 2015, 00:28:47
Wel, ik ga het kort opvolgen, maar geen idee of ze ze ook daadwerkelijk online aanbieden. Top in ieder geval HRM. Als ik jou eens kan helpen, roep je maar :)
Die wedstrijd wordt blijkbaar gespeeld voor ik ga. Want Red Star Paris-Paris FC is daardoor naar zaterdag verplaatst.

KRCM1904

In Championnat France Amateur (CFA) staat in Group A Sedan na 28 speeldagen aan de leiding met 97 punten.
In het puntensysteem dat ik gewoon ben, 3 voor een overwinning en 1 voor een gelijkspel, zou er na 28 speeldagen maximaal 84 punten behaald kunnen worden.  Hier wordt blijkbaar een afwijkend puntensysteem toegepast.  Iemand een idee hoe het puntensysteem er in elkaar zit?
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

voetbalfan

Als je een wedstrijd wint krijg je 4 punten, speel je gelijk dan krijg je er 2 en bij een nederlaag krijg je 1 punt. In sommige gevallen, maar ik weet niet dewelke, krijg je geen punten bij een verlies.

De reden waarom dit zo is, weet ik niet.

Rick

Citaat van: voetbalfan op mei 15, 2015, 20:01:42
Als je een wedstrijd wint krijg je 4 punten, speel je gelijk dan krijg je er 2 en bij een nederlaag krijg je 1 punt. In sommige gevallen, maar ik weet niet dewelke, krijg je geen punten bij een verlies.

De reden waarom dit zo is, weet ik niet.

Er worden geen punten gegeven bij een forfait of om disciplinaire redenen. Wat deze disciplinaire redenen dan zijn wordt weer niet genoemd.

Voetbalman

In augustus mik ik op de wedstrijd Stade Reims - Olympique Marseille. Iemand ervaring met deze club en hun ticketbeleid?

cafebac

Volgens mij is Schip er afgelopen jaar geweest.

rogo_breda

Volgens de site van RC Lens spelen ze komend seizoen weer gewoon in het eigen Stade  Bollaert-Delelis. Ik kan echter nergens foto's of een bevestiging vinden dan de verbouwing al gereed is. Iemand die hier meer van weet?

KRCM1904

Als er iemand de laatste weken van augustus in Frankrijk moest vertoeven, dan worden de wedstrijden van de 1ste ronde van de Coupe de France gespeeld.

De verschillende poules vind je op http://nordpasdecalais.fff.fr/competitions/php/coupe/coupe_resultat.php?cp_no=315643&ph_no=1&sa_no=&gp_no=6

Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

Hugo

Citaat van: rogo_breda op jul 24, 2015, 10:24:48
Volgens de site van RC Lens spelen ze komend seizoen weer gewoon in het eigen Stade  Bollaert-Delelis. Ik kan echter nergens foto's of een bevestiging vinden dan de verbouwing al gereed is. Iemand die hier meer van weet?

Oo skyscraper.com staan plenty foto's.



kazimkazim

Weet iemand of de ligue 2 wedstrijden allemaal tegelijk op vrijdagavond gespeeld gaan worden? De schema's van soccerway zeggen allemaal vrijdagavond 1900. Wil graag naar Metz-Nancy op 18-9.
Leuke competitie geworden na de degradaties/promoties met Metz-Nancy, Lens-Vallenciennes en de Parijse derby.

Hugo

Citaat van: kazimkazim op aug 07, 2015, 19:40:32
Weet iemand of de ligue 2 wedstrijden allemaal tegelijk op vrijdagavond gespeeld gaan worden? De schema's van soccerway zeggen allemaal vrijdagavond 1900. Wil graag naar Metz-Nancy op 18-9.
Leuke competitie geworden na de degradaties/promoties met Metz-Nancy, Lens-Vallenciennes en de Parijse derby.

I.i.g. regelmatig een wedstrijd op zaterdagmiddag. Voorgaande jaren werd er ook gespeeld op maandagavond maar ik weet niet of dat dit seizoen ook het geval is.

Hugo

Citaat van: kazimkazim op aug 07, 2015, 19:40:32
Weet iemand of de ligue 2 wedstrijden allemaal tegelijk op vrijdagavond gespeeld gaan worden? De schema's van soccerway zeggen allemaal vrijdagavond 1900. Wil graag naar Metz-Nancy op 18-9.
Leuke competitie geworden na de degradaties/promoties met Metz-Nancy, Lens-Vallenciennes en de Parijse derby.

Hou ook rekening met afwezigheid van uitfans. Dat gebeurt regelmatig de laatste jaren in Frankrijk.