Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

groundhoppingbreda

Is er iemand die mij aan een tickets kan helpen voor Excelsior - NEC? Deze is ineens in een sneltrein vaart uitverkocht...
Instagram: groundhoppingbreda
Futbology: groundhoppingbreda

Bakkie

Iemand die mij kan helpen of die contacten heeft bij Parma?
Ik zou graag 2 kaarten willen voor Parma - Cremonese. Vandaag is verkoop voor sk houders begonnen.

jdebruin96

Citaat van: Bakkie op apr 26, 2024, 10:38:46Iemand die mij kan helpen of die contacten heeft bij Parma?
Ik zou graag 2 kaarten willen voor Parma - Cremonese. Vandaag is verkoop voor sk houders begonnen.

Gewoon bij het stadion kopen of even afwachten. Dat raakt niet uitverkocht

Luccie

Is er iemand die voor mij aan twee tickets kan komen voor de wedstrijd PEC Zwolle - FC Utrecht?

Alvast bedankt voor de moeite!

koen1995

Iemand die kan helpen met hoe ik aan tickets van S04 - Rostock kan geraken?

Alvast bedankt!

ALenstra

Geen openbare verkoop op clubwebsite?

koen1995

Momenteel nog niet.
Heb gehoord dat tickets in vrije verkoop meestal moeilijk te pakken zijn te krijgen.

DannyH79

Citaat van: koen1995 op mei 08, 2024, 13:48:41Momenteel nog niet.
Heb gehoord dat tickets in vrije verkoop meestal moeilijk te pakken zijn te krijgen.

Was mij vorige maand wel gelukt tegen Paderborn. Maar toen zat ik in een gemengd vak kwam ik tijdens de wedstrijd achter.
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

rogo_breda

Toevallig iemand met een Excelsior clubcard hier?

spons

Citaat van: rogo_breda op mei 26, 2024, 16:12:09Toevallig iemand met een Excelsior clubcard hier?

Aan een clubcard heb je niets alleen seizoenskaarthouders mogen een kaartje ( bij ) kopen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

groundhoppingbreda

Ik zoek 2 tickets voor Excelsior - NAC. Ik zit zelf al in het uitvak, maar wil mijn vader en broertje graag deze wedstrijd laten meemaken :)
Instagram: groundhoppingbreda
Futbology: groundhoppingbreda

rogo_breda

Er zijn weer enkele kaarten voor het EK te koop op de UEFA ticketsite.

ALenstra

Die zijn dan zeker uitverkocht. Net gekeken maar niks.

cornederuiter

Zoek nog een ticket voor dinsdag voor portugal - tsjechie in leipzig. Mocht iemand wat weten, let me know.

jdebruin96

Goodison Park heb ik nog niet bezocht en aangezien dat dit seizoen MOET heb ik voor de zekerheid voor het aankomende seizoen 2 memberships aangeschaft. Mochten leden dus kaarten nodig hebben, dan kan ik dit makkelijk voor jullie regelen :)