Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

groundhoppingbreda

Heeft er iemand hier ervaring met het kopen van tickets bij UD Las Palmas?

Ik zit in augustus op Gran Canaria en wil graag naar de wedstrijd tegen Sevilla.
Instagram: groundhoppingbreda
Futbology: groundhoppingbreda

onzemichael

Voor de late beslissers; op de UEFA site staan nog cat 1 & cat 2 kaarten voor Roemenie - Nederland te koop

DannyH79

Citaat van: groundhoppingbreda op jul 01, 2024, 07:26:50Heeft er iemand hier ervaring met het kopen van tickets bij UD Las Palmas?

Ik zit in augustus op Gran Canaria en wil graag naar de wedstrijd tegen Sevilla.

Geen ervaring met het kopen van een kaartje. In november tijdens vakantie wel ff in het stadion kunnen kijken. Wat een geweldige bak.
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

DannyH79

Citaat van: onzemichael op jul 01, 2024, 09:45:08Voor de late beslissers; op de UEFA site staan nog cat 1 & cat 2 kaarten voor Roemenie - Nederland te koop

Zelfs nog kaartjes van 50 euro..........alleen de vliegtickets naar Munchen zijn minimaal 950 euro voor een retourtje, haha
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

rogo_breda

Citaat van: jdebruin96 op jun 29, 2024, 10:50:58Goodison Park heb ik nog niet bezocht en aangezien dat dit seizoen MOET heb ik voor de zekerheid voor het aankomende seizoen 2 memberships aangeschaft. Mochten leden dus kaarten nodig hebben, dan kan ik dit makkelijk voor jullie regelen :)
Top!

Thomas26

Nu de EFL het programma tot en met eind september bekend heeft gemaakt hebben we half augustus het weekend Newcastle + Sunderland geprikt. Hoe zijn de ervaringen bij beide clubs met beschikbaarheid van kaarten? Sunderland lijkt me niet zo'n probleem, maar alles wat ik vooralsnog van Newcastle kan vinden is vooral gericht op (veel te dure) re-sale platforms.

Verdere tips zijn uiteraard ook welkom ;-)

Joost

Je komt er bij Newcastle alleen tussen via het re-sale platform of loting. Daarvoor moet je member zijn.

Probeer EFW op Facebook eens.

watergatehopper

Citaat van: Thomas26 op jul 03, 2024, 19:26:27Nu de EFL het programma tot en met eind september bekend heeft gemaakt hebben we half augustus het weekend Newcastle + Sunderland geprikt. Hoe zijn de ervaringen bij beide clubs met beschikbaarheid van kaarten? Sunderland lijkt me niet zo'n probleem, maar alles wat ik vooralsnog van Newcastle kan vinden is vooral gericht op (veel te dure) re-sale platforms.

Verdere tips zijn uiteraard ook welkom ;-)

DFDS al gekeken? Je komt dan wel in een vak met veel Nederlanders.
Ik tel alleen de buitenlandse stadions.
www.watergatehopper.nl

🇧🇪 2de klasse ✅

cornederuiter

Iemand die weet of je makkelijk aan kaarten kan komen voor Eintracht Frankfurt - Hoffenheim op 31 augustus?

DylanK

Iemand ervaring met kaarten kopen bij Brondby en/of Malmö? Ik wil een tripje boeken en ben benieuwd hoe makkelijk je aan kaarten kan komen bij ze.
Een leven zonder voetbal is geen leven.

Futbology: Dylan Kuijsten

Mezergame

Citaat van: DylanK op jul 21, 2024, 14:08:11Iemand ervaring met kaarten kopen bij Brondby en/of Malmö? Ik wil een tripje boeken en ben benieuwd hoe makkelijk je aan kaarten kan komen bij ze.

Vorig jaar een weekend naar Malmö geweest en redelijk op tijd kaarten online aangeschaft voor een groepswedstrijd in het bekertoernooi. De wedstrijd werd gespeeld in het stadion van FC Rosengård (cap. 7600) en was een paar dagen van te voren uitverkocht.

Hunebed on tour

Iemand enig idee hoe ver van tevoren wedstrijden in Albanië, Montenegro en Kosovo bekend worden gemaakt?
De speelschema's van de eerste twee zijn al wel gepubliceerd, maar alles staat nog op dezelfde speeldag en tijd.

KoenvdD

Citaat van: Hunebed on tour op jul 22, 2024, 21:47:41Iemand enig idee hoe ver van tevoren wedstrijden in Albanië, Montenegro en Kosovo bekend worden gemaakt?
De speelschema's van de eerste twee zijn al wel gepubliceerd, maar alles staat nog op dezelfde speeldag en tijd.

Ik hou zelf ook Albanië in de gaten i.v.m. de geplande vakantie daar. Als ik iets lees dan stuur ik je een DM.

FC_Emmen

Ik ben van 6 t/m 12 augustus op Mallorca. Nu speelt Mallorca dan toevallig een oefenwedstrijd tegen Bologna. Ik heb de club gemaild maar de toegang is enkel voor seizoenkaarthouders. Iemand advies of, heel toevallig, een seizoenkaart van Mallorca?
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Nort

Citaat van: FC_Emmen op jul 24, 2024, 11:17:26Ik ben van 6 t/m 12 augustus op Mallorca. Nu speelt Mallorca dan toevallig een oefenwedstrijd tegen Bologna. Ik heb de club gemaild maar de toegang is enkel voor seizoenkaarthouders. Iemand advies of, heel toevallig, een seizoenkaart van Mallorca?
Via Facebook of Twitter je oproep plaatsen onder een bericht van de club?