Week 19: maandag 6 mei t/m zondag 12 mei

Gestart door De publiekswissel, mrt 29, 2019, 12:36:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De publiekswissel

12/5  Antwerp FC - Anderlecht - Afscheid nemen op T2.

Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/


Shift


Rob1977_PSV

De KNVB is voornemens om van speeldag 33 gewoon speeldag 34 te maken, op woensdag 15 mei!

Het lijkt me toch dat alle supporters hier massaal tegen in opstand moeten komen. Wat een waanzin hier in Nederland....
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

Jef400

Dat respect kan de prullenbak in. In Utrecht aan protecollen houden en nu hier op wijzen. Hypocriet gejank

Semper Fidelis

Citaat van: Rob1977_PSV op apr 18, 2019, 16:25:04
De KNVB is voornemens om van speeldag 33 gewoon speeldag 34 te maken, op woensdag 15 mei!

Het lijkt me toch dat alle supporters hier massaal tegen in opstand moeten komen. Wat een waanzin hier in Nederland....

Eens, belachelijk zeg. Scheelt dat we met Twente nog KKD spelen ;)

Kölsche Bosschenaar

Ik snap best dat de KNVB Ajax een helpende hand biedt, maar om de hele ontknoping van de nationale competitie om te gooien is ronduit belachelijk. Vind dit wel een heel hysterisch besluit.
FC Den Bosch
1.FC Köln

Mokum1900

#7


ach ga maar weer lekker de huilende calimero's uithangen, heeft Niks met Ajax te maken namelijk, er moeten 2 volledige dagen rust zijn ( dus na een wedstrijd ) 2 dagen rust hebben zoals zijn nou eenmaal de regels ( UEFA regels)) , alleen de knvb heeft er nooit rekening meegehouden dat Nederland een halve finalist zou leveren , die zijn schuldig, en ik snap best de punten van de Graafschap dat ze niet op vrijdagmiddag willen spelen, en 3 wedstrijden in 6 dagen.  vrijdagavond had de politie verboden.


en psv is de laatste die moet gaan huilen, want wees eens eerlijk Ajax word leeggekocht, dus best kans dat ze de titel paken en door wie plaatse  zezich rechstreek voor Champions leauge, niet door Feyenoord, psv, Az, Vitesse  he
en ik speel liever de laatste wedstrijd tegen fc utrecht thuis dan de graafschap uit

oja ik zal jullie nog jarloers maken om mijn programma

8/5 Ajax - Tottenham Hotspurs
11/5 GVVV- Barendrecht
12/5 Ajax - fc utrecht
Waar je ook gaat ik volg je overal

Rick

#8
Tenzij Ajax de CL ook daadwerkelijk wint, plaatst geen enkele Nederlandse club zich komend jaar direct voor de CL; punten dit jaar behaald zie je pas terug op de plaatsingslijst voor 2020-21.


Mokum1900

Citaat van: Rick op apr 18, 2019, 20:05:39
Tenzij Ajax de CL ook daadwerkelijk wint, plaatst geen enkele Nederlandse club zich komend jaar direct voor de CL; punten dit jaar behaald zie je pas terug op de plaatsingslijst voor 2020-21.

Overigens, de UEFA stelt 48 uur rust, niet 2 volle etmalen; en dat zou ook met het oorspronkelijke programma prima gehaald worden.

2 etmalen zijn toch echt de regels, ik bedoelde ook voor seizoen 2020-21
Waar je ook gaat ik volg je overal

Rick

Citaat van: Mokum1900 op apr 18, 2019, 20:08:17
2 etmalen zijn toch echt de regels, ik bedoelde ook voor seizoen 2020-21

Je hebt gelijk; nog even naar gekeken, bij FIFA toernooien (voor zover ik kon vinden i.i.g. t/m 2016) was de regel 48 uur.

FCT1980

Citaat van: Mokum1900 op apr 18, 2019, 20:01:00

oja ik zal jullie nog jarloers maken om mijn programma

8/5 Ajax - Tottenham Hotspurs
11/5 GVVV- Barendrecht
12/5 Ajax - fc utrecht

AL geef je me vrijkaartjes en reis erbij dan nog zou ik niet gaan. Wat nou jaloers?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Koning Kriel

Citaat van: Mokum1900 op apr 18, 2019, 20:01:00
ach ga maar weer lekker de huilende calimero's uithangen

oja ik zal jullie nog jarloers maken om mijn programma

Typisch gevalletje hoofdstedelijke (al kom je daar waarschijnlijk niet eens vandaan) arrogantie. Wat ik deze dagen allemaal wel niet gelezen heb.
1) Maar jullie hebben toch ook genoten van Ajax -> Niet meer en misschien zelfs wel minder dan van City - Spurs. Ja ik vind het leuk dat er een Nederlands team verder komt maar ik zal er geen minuut om malen als ze verloren hadden.
2) Het is goed voor het Nederlands voetbal -> Het tegenovergestelde, gelden uit de Champions League maken meer competities kapot dan dat ze iets goeds doen. Het gat tussen Ajax en de rest wordt alleen maar groter en groter. Ajax verdient aan CL gelden ongeveer 8x de begroting van de meeste clubs.
3) De eredvisie zou zonder Ajax nergens zijn -> Rot dan lekker op en ga ergens een competitie met jezelf houden, kijken hoeveel mensen er nog komen kijken als het elke week Ajax tegen Ajax is. De competitie heeft elke club nodig of het nou Ajax, PSV, Emmen of de Graafschap is.

En ja ik ben me bewust dat het fout van de KNVB en niet van Ajax is maar het typische gedrag van Ajacieden rondom dit alles heeft mijn sympathie voor Ajax wel flink omlaag gebracht.

WATP

Citaat van: Mokum1900 op apr 18, 2019, 20:01:00

ach ga maar weer lekker de huilende calimero's uithangen,

en psv is de laatste die moet gaan huilen, want wees eens eerlijk Ajax word leeggekocht, dus best kans dat ze de titel paken en door wie plaatse  zezich rechstreek voor Champions leauge, niet door Feyenoord, psv, Az, Vitesse  he
en ik speel liever de laatste wedstrijd tegen fc utrecht thuis dan de graafschap uit

Iemand Calimero's noemen en dan zelf over een andere club beginnen. De ironie
The Quintessential British club

Sebastiaan_W

Citaat van: Mokum1900 op apr 18, 2019, 20:01:00

ach ga maar weer lekker de huilende calimero's uithangen, heeft Niks met Ajax te maken namelijk, er moeten 2 volledige dagen rust zijn ( dus na een wedstrijd ) 2 dagen rust hebben zoals zijn nou eenmaal de regels ( UEFA regels)) , alleen de knvb heeft er nooit rekening meegehouden dat Nederland een halve finalist zou leveren , die zijn schuldig, en ik snap best de punten van de Graafschap dat ze niet op vrijdagmiddag willen spelen, en 3 wedstrijden in 6 dagen.  vrijdagavond had de politie verboden.


en psv is de laatste die moet gaan huilen, want wees eens eerlijk Ajax word leeggekocht, dus best kans dat ze de titel paken en door wie plaatse  zezich rechstreek voor Champions leauge, niet door Feyenoord, psv, Az, Vitesse  he
en ik speel liever de laatste wedstrijd tegen fc utrecht thuis dan de graafschap uit

oja ik zal jullie nog jarloers maken om mijn programma

8/5 Ajax - Tottenham Hotspurs
11/5 GVVV- Barendrecht
12/5 Ajax - fc utrecht

Het is Tottenham Hotspur.