Hoofdmenu

Hoe het was

Gestart door TeeZee, apr 28, 2008, 09:26:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

rogo_breda

Citaat van: Nort op feb 11, 2020, 16:34:47
Ik heb vooral plaatsvervangende schaamte dat ik een landgenoot ben van Bagger010. Juist dit soort types verpesten de hobby van ons soort mensen.

Hoe zal jij het als we je deur instampen en in de woonkamer over je nieuwe tv heen plassen.
Precies. Echt schandalig!

syntric

Citaat van: Nort op feb 11, 2020, 16:34:47
Ik heb vooral plaatsvervangende schaamte dat ik een landgenoot ben van Bagger010. Juist dit soort types verpesten de hobby van ons soort mensen.

Hoe zal jij het als we je deur instampen en in de woonkamer over je nieuwe tv heen plassen.

Ieder heeft zijn idee van 'legendarische avonturen' blijkbaar :-)
Groundhopper for life :-)

Jef400

Citaat van: bagger010 op feb 11, 2020, 16:38:37
Fair enough Nort. Ook ik werd wakker met schaamte en snap je reactie volkomen. Feit blijft wel dat dit is gebeurd en het hoort bij het verhaal van die bewuste dag.
Hopelijk is het eenmalig en levert dit je geen verder gezeik op.

Hunebed on tour

Citaat van: Nort op feb 11, 2020, 16:34:47
Ik heb vooral plaatsvervangende schaamte dat ik een landgenoot ben van Bagger010. Juist dit soort types verpesten de hobby van ons soort mensen.

Hoe zal jij het als we je deur instampen en in de woonkamer over je nieuwe tv heen plassen.

Fair point, buiten dat wel een gedenkwaardige dag (of niet natuurlijk).

Nort

Citaat van: bagger010 op feb 11, 2020, 16:38:37
Fair enough Nort. Ook ik werd wakker met schaamte en snap je reactie volkomen. Feit blijft wel dat dit is gebeurd en het hoort bij het verhaal van die bewuste dag.
Ik kreeg niet echt de indruk dat je je ervoor schaamte, maar dat je het wel een top verhaal vond. Overigens ook wel weer klasse dat je zo eerlijk bent over jullie uitspattingen.

Datzelfde geldt voor deze (anonieme) auteur van In De Hekken;
https://www.indehekken.net/belgische-amateurvoetbal-awaydays-are-the-best-days/

Joost

Citaat van: Nort op feb 12, 2020, 08:15:48
Ik kreeg niet echt de indruk dat je je ervoor schaamte, maar dat je het wel een top verhaal vond. Overigens ook wel weer klasse dat je zo eerlijk bent over jullie uitspattingen.

Datzelfde geldt voor deze (anonieme) auteur van In De Hekken;
https://www.indehekken.net/belgische-amateurvoetbal-awaydays-are-the-best-days/

Dat is wel een heel genant stuk want de schrijver lijkt nogal trots.

Dit is ook wel een heel aparte;

CiteerGewoon zonder verwachtingen ergens heen gaan, je niet inlezen en vooral niet weten wat er gaat komen. De meest wijze les van het weekend, die ik leerde bij de awayday van K. Lyra Lierse naar KFC Zwarte Leeuw.

Als je de rest van het stuk leest dan is hij precies goed voorbereid en weet exact wat er gaat gebeuren.

Jef400

Kom op man. Als het een papieren blad was geweest had het als wc-papier kunnen dienen. Als ik aannames, gevoelens en onwaarheden wil lezen open ik wel de telegraaf..

wekke

Citaat van: Nort op feb 12, 2020, 08:15:48
Ik kreeg niet echt de indruk dat je je ervoor schaamte, maar dat je het wel een top verhaal vond. Overigens ook wel weer klasse dat je zo eerlijk bent over jullie uitspattingen.

Datzelfde geldt voor deze (anonieme) auteur van In De Hekken;
https://www.indehekken.net/belgische-amateurvoetbal-awaydays-are-the-best-days/

Inderdaad. Dan denk je als supporter dat je club nog eens mooi in de picture komt en dan krijg je zo'n idioot verhaal. Er viel uit die wedstrijd en zijn beleving nochtans veel moois te omschrijven.

syntric

Citaat van: wekke op feb 12, 2020, 11:03:36
Inderdaad. Dan denk je als supporter dat je club nog eens mooi in de picture komt en dan krijg je zo'n idioot verhaal. Er viel uit die wedstrijd en zijn beleving nochtans veel moois te omschrijven.
"Die smerige stillen" bijzonder verhaal weer ja
Groundhopper for life :-)

Saltacampos

#5724
Citaat van: bagger010 op feb 11, 2020, 16:38:37
Fair enough Nort. Ook ik werd wakker met schaamte en snap je reactie volkomen. Feit blijft wel dat dit is gebeurd en het hoort bij het verhaal van die bewuste dag.
Ik vind het eerlijk gezegd vooral vreemd dat je dit verhaal wil delen, het eerste deel begrijp ik nog, maar dat je daarna publiekelijk wil opbiechten dat je staan plassen hebt op een tribune, je schuldig hebt gemaakt aan vandalisme en de wedstrijd gewoon hebt gemist, kan ik moeilijk vatten. De meeste mensen doen domme dingen als ze te veel gedronken hebben, maar dat je dan de behoefte voelt om dat ook nog eens publiek te maken, vind ik onbegrijpelijk.
Over land and sea

Saltacampos

Citaat van: Nort op feb 12, 2020, 08:15:48
Ik kreeg niet echt de indruk dat je je ervoor schaamte, maar dat je het wel een top verhaal vond. Overigens ook wel weer klasse dat je zo eerlijk bent over jullie uitspattingen.

Datzelfde geldt voor deze (anonieme) auteur van In De Hekken;
https://www.indehekken.net/belgische-amateurvoetbal-awaydays-are-the-best-days/
Onvoorstelbaar...
Zelden zo'n beschamend en stompzinnig verhaal gelezen en helaas geschreven door iemand die verder nochtans enige intelligentie moet bezitten.
Over land and sea

wekke

Citaat van: syntric op feb 12, 2020, 13:26:20
"Die smerige stillen" bijzonder verhaal weer ja

Allemaal de schuld van de flikken! :D

Ik ben niet persé een tegenstander van pyrotechnische materialen, maar die avond was gewoon overkill. Mijn vriendin en een kameraad waren zo bevangen van de rookontwikkeling dat ze een migraine aanval hadden. Nochtans was er gedurende het ganse seizoen al een akkoord tussen de club en de harde kernen om pyro te weren. De boetes werden aanzienlijk en er dreigde een match achter gesloten deuren. Ook tijdens de wedstrijd waren er supporters van de harde kern die anderen aanmaanden om te stoppen met de pyro.

Vinnn

Wij Hollanders staan er weer goed op in het Belgische...

Saltacampos

Citaat van: Vinnn op feb 12, 2020, 16:23:47
Wij Hollanders staan er weer goed op in het Belgische...
Het gedrag van een minderheid zegt niets over een volk, dat weten we hier ook wel.
Je hebt overal leuke en minder aangename mensen.
Ik schaam me ook soms over het gedrag van Belgen of Spanjaarden in het buitenland.
Over land and sea

Jef400

Gelukkig maar. Ik wil toch eens een keer naar Lyra-Lierse komen kijken.