Verlanglijst 2014 - 2015

Gestart door voetbalfan, mei 30, 2014, 17:39:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Voetbalman

Citaat van: Hugo op jun 01, 2014, 14:28:14
ik verwacht geen problemen qua tickets ko.mend seizoen

Ik duim mee voor mezelf. Ga proberen Rangers - Queen of the South mee te pikken, ofwel Rangers - Hearts.

hgrm

* In de zomer een reis naar ergens waar ik nog niet geweest ben. Kandidaten zijn momenteel: IJsland, Finland/Baltische staten, Centraal- en West Ierland.

* In de herfstvakantie een paar dagen naar ofwel Malta ofwel Madeira.

* Een uitwedstrijd van Rangers, bij voorkeur Hearts-Rangers

* De topklasse zaterdag weer compleet maken en de hoofdklasse zaterdag completeren.

* De voetbalclubs in Hilversum en omliggende gemeenten compleet maken

Natuurlijk altijd maar weer afwachten wat er van terecht komt...
* Enkele derbies in Katwijk, voornamelijk QB-Katwijk en Rijnvogels-QB

* Nog een aantal losse clubs/stadions zoals RW Essen, SC Freiburg, Fallonstadion, Metz
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Ici c est Paris

Welke Hoofd-en Topklassers moet je nog hgrm?

hgrm

Zaterdag:

Topklasse hangt af van de finale; beide ploegen heb ik nog niet bezocht.

Hoofdklasse A: Ajax
Hoofdklasse B: Stedoco, Smitshoek, Xerxes
Hoofdklasse C: Drachtster Boys, AZSV

Promovendi: SHO, WVF


Zondag: veel meer nog. Maar daar ligt mijn prioriteit ook meer bij de regionale verenigingen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

headout

Verlanglijstje:
Racing Mechelen - Antwerp en vv.
Revisit Everton

Belgische eerste en tweede klasse aanvullen
Regionalliga west, 3e Liga 2e Bundesliga aanvullen
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

cafebac

-Tilleur - Luik op Buraufosse
-Merksem - Beerschot
-Harelbeke - Ingelmunster
-Dour

-Sprimont, Ciney en Tienen

-Patro en STVV thuis in derby
-Mons

-Charleroi, Brugge, KV, KVK en Zulte

-Provinciaal; Diest, FC Charleroi(afhankelijk van thuisterrein, graag tegen Olympic), Jette, Wavre en Templeuve

In Nederland Eagles en Telstar

In Duitsland Bochum en een combiweekendje met Karsruher, K'Lautern of Saarbrucken
(Noord)Ierland aandoen
Oostblok algemeen. Hopelijk met PSV een gunstige loting.


hgrm

Citaat van: cafebac op jun 02, 2014, 11:16:57

-Harelbeke - Ingelmunster


Daar was ik dit seizoen. Viel me eerlijk gezegd tegen. Het Forrestierstadion is best mooi, maar erg groot en dus erg leeg. Van sfeer was nauwelijks sprake.
Ik ben ook bij de wedstrijd in Ingelmunster geweest en dat vond ik sfeermatig veel leuker. 
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Saltacampos

*In België probeer ik Eerste Klasse te vervolledigen: Standard, Genk en Westerlo zijn nog "to do"
*Verder wacht ik de reeksindeling af van Derde Klasse om te zien welke clubs tegen Racing Gent spelen die ik nog niet heb bezocht
*In Engeland: QPR, Palace en Southampton

De rest laat ik open, ik ben niet zo'n lange termijnplanner, er zal ook nog wel een wedstrijd in Duitsland bij zijn en wie weet nog ergens anders.
Over land and sea

FCT1980

Citaat van: rrcg1899 op jun 02, 2014, 11:35:20
*In België probeer ik Eerste Klasse te vervolledigen: Standard, Genk en Westerlo zijn nog "to do"
*Verder wacht ik de reeksindeling af van Derde Klasse om te zien welke clubs tegen Racing Gent spelen die ik nog niet heb bezocht
*In Engeland: QPR, Palace en Southampton

De rest laat ik open, ik ben niet zo'n lange termijnplanner, er zal ook nog wel een wedstrijd in Duitsland bij zijn en wie weet nog ergens anders.

Waarom Southampton als ik vragen mag?
Die heb ik zelf ook nog niet gezien maar dat stadion trekt me ook echt helemaal niet. Als ik er ooit kom is het met Villa denk ik.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

voetbalfan

Citaat van: AthleticHolanda op mei 31, 2014, 17:51:10
Verwacht bij die wedstrijden geen rivaliteit of typische derbysfeer. Wel drukte.

Bilbao bestaat trouwens niet.

Ik zie uw bericht nu pas, mijn excuses:

Als ik naar een wedstrijd wil gaan kijken, probeer ik altijd een derby, een topper of een geladen wedstrijd te bezoeken. Aangezien Excelsior en Dordrecht tegen Feyenoord derby's zijn en toch een vol huis trekken, zijn het volgens mij leuke wedstrijden. Idem Achilles - NEC en Eibar - Athletic.
Een wedstrijd als Eibar - Athletic of Excelsior - Feyenoord lijkt me, met alle respect, veel interessanter dan pakweg Achilles - FC Emmen of Eibar - Granada.

cafebac

Ik was twee seizoenen geleden live getuige van de degradatie van Excelsior. Het was één groot feest in het stadion, Feyenoord eindigde die dag namelijk op de tweede plek, die recht gaf op CL-voorronde.

Saltacampos

Citaat van: FCT1980 op jun 02, 2014, 13:06:24
Waarom Southampton als ik vragen mag?
Die heb ik zelf ook nog niet gezien maar dat stadion trekt me ook echt helemaal niet. Als ik er ooit kom is het met Villa denk ik.
Ik wil op termijn de Premier League volledig hebben en Southampton is niet ver en dus goed te doen op een dag (ik heb ook een gezin en doe nog veel aan sport, ik kan dus niet alles doen). Ik had ook liever gehad dat het op The Dell was, maar helaas...
Over land and sea

AthleticHolanda

Citaat van: voetbalfan op jun 02, 2014, 13:32:40
Ik zie uw bericht nu pas, mijn excuses:

Als ik naar een wedstrijd wil gaan kijken, probeer ik altijd een derby, een topper of een geladen wedstrijd te bezoeken. Aangezien Excelsior en Dordrecht tegen Feyenoord derby's zijn en toch een vol huis trekken, zijn het volgens mij leuke wedstrijden. Idem Achilles - NEC en Eibar - Athletic.
Een wedstrijd als Eibar - Athletic of Excelsior - Feyenoord lijkt me, met alle respect, veel interessanter dan pakweg Achilles - FC Emmen of Eibar - Granada.

Dat probeer ik ook vaak. Er zit echter wel wat verschil tussen een vriendschappelijke derby of een haatderby, om het zo maar even te noemen.

Met wie Excelsior de grootste rivaliteit heeft weet ik eigenlijk niet, volgens mij heeft niemand echt een hekel aan hun.
Wat betreft Achilles is de echte derby tegen De Treffers, een echte Groesbeker heeft het ook niet echt op Nijmegen maar half Groesbeek zit daarentegen wel weer gewoon in de Goffert. Bij Achilles-NEC zal echt meer dan de helft NEC-supporter zijn.
Eibar is een typische kleine Baskische club. Het stadje ligt bijna precies halverwege Bilbao en Donostia maar wel in de provincie waar Donostia ook in ligt. Eibar is ook een 'partnerclub' van Real Sociedad. Omdat de afstand naar Bilbao of Donostia niet groot is trekt de lokale club ook erg weinig supporters al zal het komend seizoen zeker elke wedstrijd uitverkocht zijn. Net zoals bij de andere Baskische clubs zal de vriendschappelijke derby de geografische zijn, en de haat'derby' die met de nationalistisch gezinde Castiliaanse clubs.

groundhop.org

#43
Citaat van: voetbalfan op jun 02, 2014, 13:32:40
Ik zie uw bericht nu pas, mijn excuses:

Als ik naar een wedstrijd wil gaan kijken, probeer ik altijd een derby, een topper of een geladen wedstrijd te bezoeken. Aangezien Excelsior en Dordrecht tegen Feyenoord derby's zijn en toch een vol huis trekken, zijn het volgens mij leuke wedstrijden. Idem Achilles - NEC en Eibar - Athletic.
Een wedstrijd als Eibar - Athletic of Excelsior - Feyenoord lijkt me, met alle respect, veel interessanter dan pakweg Achilles - FC Emmen of Eibar - Granada.

Als je bij Dordrecht een derby wilt zien moet je naar NAC of ADO thuis gaan. Als je echt chaos wil zou Ajax thuis ook kunnen maar dan is er een groot gedeelte Feyenoord aanwezig, wat het voor mij weer wat minder leuk maakt. Feyenoord thuis is voor Dordrecht gewoon een veredelde vriendschapswedstrijd aangezien 80% van de Dordtenaren ook symphatie heeft voor Feyenoord. (geldt voor Excelsior ook)

wekke

Citaat van: groundhop.org op mei 30, 2014, 22:45:50
K. Merksem SC - KFCO Beerschot-Wilrijk

Ik betwijfel of die wedstrijd er gaat komen. Volgens de geruchtenmolen zou FCOB Wilrijk in de b-reeks terechtkomen en Merksem in de c-reeks.