Verlanglijst 2014 - 2015

Gestart door voetbalfan, mei 30, 2014, 17:39:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FCT1980

Tja Millmoor was ook een dump en het Ney York Stadium een mooi nieuw stadion.
Toch kijk ik liever voetbal in stadions als het oude Wembley, Millmoor, Roots Hall enz dan bijv Walkers, Madejski of het DW Stadium.

Wembley was mooi door alle historie die er geschreven is. Dat maakt mede een stadion vind ik. En Wembley was natuurlijk niet alleen maar voetbalstadion maar daar kent de grote meerderheid van de mensen het wel van. Maar ik vond het zelf ook een best mooi stadion met die kleien ring erboven, het ereterras voor de Queen enz.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

rogo_breda

#61
Zulte Waregem - Kortrijk of Gent
Mons- Boussu Dour
Borussia Dortmund II - Duisburg of .... (Stadion Rote Erde)
RW Essen - Alemannia Aachen of Oberhausen
Een wedstrijd in Luxemburg (Jeunesse d'Esch of Dudelange)
En uitwedstrijden met NAC, Antwerp en RC Mechelen

cafebac

Citaat van: rogo_breda op jun 12, 2014, 10:09:42
Zulte Waregem - Kortrijk of Gent
Mons- Boussu Dour
Borussia Dortmund II - Duisburg of .... (Stadion Rote Erde)
RW Essen - Alemannia Aachen of Oberhausen
Een wedstrijd in Luxemburg (Jeunesse d'Esch of Dudelange)
En uitwedstrijden met NAC, Antwerp en RC Mechelen

Dan moeten Mons en Dour elkaar wel treffen in de beker, want Dour komt komend seizoen uit in de 4e klasse...

spons

Citaat van: FCT1980 op jun 12, 2014, 09:45:39
Tja Millmoor was ook een dump en het Ney York Stadium een mooi nieuw stadion.
Toch kijk ik liever voetbal in stadions als het oude Wembley, Millmoor, Roots Hall enz dan bijv Walkers, Madejski of het DW Stadium.

Wembley was mooi door alle historie die er geschreven is. Dat maakt mede een stadion vind ik. En Wembley was natuurlijk niet alleen maar voetbalstadion maar daar kent de grote meerderheid van de mensen het wel van. Maar ik vond het zelf ook een best mooi stadion met die kleien ring erboven, het ereterras voor de Queen enz.

In het algemeen wel maar er zijn enkele uitzonderingen waaronder ik ook o.a. het "nieuwe" stadion van FC Twente reken
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

rogo_breda

Citaat van: cafebac op jun 12, 2014, 10:27:23
Dan moeten Mons en Dour elkaar wel treffen in de beker, want Dour komt komend seizoen uit in de 4e klasse...

Goh, ik zie het nu inderdaad. Boussu in de 4e en Sérésien naar de 2e, af en toe is het niet meer te volgen in België...
Hadden ze geldproblemen?

rogo_breda

Citaat van: rogo_breda op jun 12, 2014, 10:09:42
Zulte Waregem - Kortrijk of Gent
Mooi, eerste ronde al Zulte Waregem tegen Kortijk in het deels verbouwde Regenboogstadion :)

FCT1980

Citaat van: spons op jun 12, 2014, 11:39:38
In het algemeen wel maar er zijn enkele uitzonderingen waaronder ik ook o.a. het "nieuwe" stadion van FC Twente reken

Dat ben ik 100% met je eens. Wat een ellende altijd dat Diekman. En toch heb ik zelfs aan die lelijke bak ook mooie herinneringen.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

ðe waan

Ik ben geen type van lange wensenlijstjes. Ik hou het bij één:
EDO - HSC'21


spons

Een thuiswedstrijd van AA Gent, Zulte Waregem, FC Augsburg, EVV, UNA en OJC Rosmalen om de Belgische eerste klasse de Duitse 1e Bundesliga en de Nederlandse topklassers compleet te maken.

Euro League finale in Warschau
Tsjechië - Nederland
Letland - Nederland
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen