Week 36, Maandag 5 september t/m Zondag 11 september

Gestart door Verwijderd lid, sep 03, 2011, 20:10:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AthleticHolanda

Citaat van: AthleticHolanda op sep 04, 2011, 20:16:26
Haha, tja bij gebrek aan beter moet je toch iets he. ;-)

De wedstrijd in Ahlen is trouwens een echte derby want Rhynern is een stadsdeel van Ahlen, alleen vraag ik me af of het ook een beetje leeft. Rhynern is maar een kleine club en Ahlen nam onlangs naar de Grotenburg slechts 40 man mee.

Dat klopt trouwens niet Rhynern is een stadsdeel van Hamm niet van Ahlen.  Desalniettemin nog steeds een derby.

Joost

Citaat van: Meester op sep 04, 2011, 21:41:40
Helaas, wil een wedstrijd zien, geen kroegbezoek.

BW Dingden    -    TuB Mussum 1955 II

Net over de grens bij Arnhem.

FSC_87


ðe waan

Dat geldt volgens mij alleen voor het katholieke deel van het land.

Cyclebob

#19
vr 9/9 AGOVV Apeldoorn - Eindhoven
zo 11/9: GLZ Delfshaven - SVV
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Bier und Bratwurst

Citaat van: AthleticHolanda op sep 04, 2011, 22:10:59
Dat klopt trouwens niet Rhynern is een stadsdeel van Hamm niet van Ahlen.  Desalniettemin nog steeds een derby.

Dan zou ik liever deze derby andersom willen bezoeken.
Het ene stadion is het andere niet!

Gouverneur

10-9: ADO Den Haag - RKC Waalwijk (benieuwd naar de nieuwe aanwinsten van de thuisclub)

ALenstra

A.s. vrijdag en zaterdag in Londen. Jammer genoeg is er weinig keus aan wedstrijden. Vrijdag niks en zaterdag slechts 3 wedstrijden. Arsenal-Swansea kan ik vergeten. Rest nog WHU-Portsmouth of Charlton-Exeter. Eventueel overweeg ik ook Wycombe-Brentford aangezien ik nog nooit in Adams Park geweest ben.

Vladimir1973

Citaat van: ALenstra op sep 07, 2011, 16:14:35
A.s. vrijdag en zaterdag in Londen. Jammer genoeg is er weinig keus aan wedstrijden. Vrijdag niks en zaterdag slechts 3 wedstrijden. Arsenal-Swansea kan ik vergeten. Rest nog WHU-Portsmouth of Charlton-Exeter. Eventueel overweeg ik ook Wycombe-Brentford aangezien ik nog nooit in Adams Park geweest ben.

Hammers v Pompey lijkt me wel leuk!
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

hgrm

Vrijdag speelt Harlequins (rugby dus) een thuiswedstrijd in the Twickenham Stoop (naast het grote stadion).
Als je er toch bent, dan is het wel de moeite waard om er langs te gaan.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Citaat van: ALenstra op sep 07, 2011, 16:14:35
A.s. vrijdag en zaterdag in Londen. Jammer genoeg is er weinig keus aan wedstrijden. Vrijdag niks en zaterdag slechts 3 wedstrijden. Arsenal-Swansea kan ik vergeten. Rest nog WHU-Portsmouth of Charlton-Exeter. Eventueel overweeg ik ook Wycombe-Brentford aangezien ik nog nooit in Adams Park geweest ben.

Ik ga speciaal voor Charlton v Exeter.

Hugo

In de Conference kan je naar Cambridge of Luton. Beide leuke oude grounds met redelijk wat publiek, weliswaar buiten Londen maar met trein goed bereikbaar.

In de Conference South spelen Bromley en Dartford thuis. Dartford trekt veel publiek en heeft een apart nieuw stadionnetje. Bromley minder publiek maar wel authentiek stadionnetje.

Hugo

Citaat van: ALenstra op sep 07, 2011, 16:14:35
A.s. vrijdag en zaterdag in Londen. Jammer genoeg is er weinig keus aan wedstrijden. Vrijdag niks en zaterdag slechts 3 wedstrijden. Arsenal-Swansea kan ik vergeten. Rest nog WHU-Portsmouth of Charlton-Exeter. Eventueel overweeg ik ook Wycombe-Brentford aangezien ik nog nooit in Adams Park geweest ben.

Jij gaat gewoon een willekeurig weekend naar Londen en kijkt dan pas of er een paar leuke wedstrijden zijn?

ALenstra

Citaat van: Hugo op sep 07, 2011, 20:55:44
Jij gaat gewoon een willekeurig weekend naar Londen en kijkt dan pas of er een paar leuke wedstrijden zijn?
Ik boek inderdaad reis en hotel lang van te voren. Meestal voordat de fixtures bekend zijn.

Hugo

Citaat van: ALenstra op sep 07, 2011, 21:24:58
Ik boek inderdaad reis en hotel lang van te voren. Meestal voordat de fixtures bekend zijn.

Is voetbal dan het hoofddoel of heb je nog andere interesses?